Geef mij maar een trainer die van voetbal houdt.
Moderator: mods
Absolute prestatieploeg. Slim en sluw. Ik vind het knap hoe Mourinho dat er telkens weer in krijgt. Mourinho is geen liefhebber inderdaad, maar wel een absolute winnaar. Zo richt hij zijn ploeg dus ook in.wimpey schreef:Vreselijke theaterploeg, dat Chelsea. Wat wil je ook, met die volksmenner langs de zijlijn.Peter schreef:Een schaar is ook gewoon geel. Die Webb is me er eentje.
Yuk. Ik vrees dat die club de PL wint dit seizoen.
Tweede keer deze week en beide keren door een badmuts.Peter schreef:Suarez/Liverpool wordt hier wel genaaid, hoor. 100% penalty.
Die actie van Eto'o was allesbehalve slim en sluw... En ja, Mourinho is wereldtop in zijn vak. Hij krijgt zelfs artiesten zover dat ze meegaan in dat afbraakvoetbal van hem. Qua overredingskracht en team building is er geen betere. Maar voor het voetbal in z'n algemeenheid zou het beter zijn dan een selectie als die van Chelsea een manager als Klopp of Guardiola zou hebben. Mensen die voetbal als uitgangspunt van het spel hebben...Peter schreef: Absolute prestatieploeg. Slim en sluw. Ik vind het knap hoe Mourinho dat er telkens weer in krijgt. Mourinho is geen liefhebber inderdaad, maar wel een absolute winnaar. Zo richt hij zijn ploeg dus ook in.
GangstaRiB schreef:Vind de ploegen van Mourinho vooral onsportief spelen. Je mag van mij behoudend spelen en dat doen de ploegen van Mourinho altijd uitstekend, maar een ander trademark van zijn ploegen is dat er een aantal altijd het hoofd verliezen. Bij Real had je die verdedigers die de rode kaarten aan elkaar regen en ook vandaag zag je weer een paar absurde tackles.
Met Klopp of Guardiola voor de ploeg zou het nu genieten zijn. Oscar, Willian, Hazard, Torres.... wat een spelers!wimpey schreef:Die actie van Eto'o was allesbehalve slim en sluw... En ja, Mourinho is wereldtop in zijn vak. Hij krijgt zelfs artiesten zover dat ze meegaan in dat afbraakvoetbal van hem. Qua overredingskracht en team building is er geen betere. Maar voor het voetbal in z'n algemeenheid zou het beter zijn dan een selectie als die van Chelsea een manager als Klopp of Guardiola zou hebben. Mensen die voetbal als uitgangspunt van het spel hebben...Peter schreef: Absolute prestatieploeg. Slim en sluw. Ik vind het knap hoe Mourinho dat er telkens weer in krijgt. Mourinho is geen liefhebber inderdaad, maar wel een absolute winnaar. Zo richt hij zijn ploeg dus ook in.
Ze hebben nogal wat centrale verdedigers over... ze moeten ergens worden opgesteld he!Peter schreef:Ah ok. De keren dat ik hem zag bij Benfica, Chelsea en Brazilie stond hij altijd centraal achterin.
Cardiff-eigenaar wil alleen spelers met cijfer 8 in geboortedatum
Vincent Tan, de eigenaar en voorzitter van Cardiff City, blijft de media halen met opmerkelijke acties en uitspraken. Gisteren kwam naar buiten dat de Maleisische zakenman zijn eigen spelers uitjouwde nadat zijn ploeg in de slotfase tegen Sunderland (2-2) de zege uit de handen liet glippen.
Vandaag baart Tan opzien met een uitspraak in de Engelse Metro waarin hij zegt dat hij de technisch staf van Cardiff opdracht heeft gegeven om alleen nog spelers aan te trekken met het cijfers 8 in de geboortedatum. Waarom? Het nummer acht geldt in Maleisië als een geluksgetal, en daar zou Tan heilig in geloven.
Sinds Tan de club overnam veranderde hij het clublogo en paste hij de clubkleuren aan, zeer tot ergernis van de Cardiff-fans.
Cardiff staat momenteel zestiende in de stand van de Premier League, vier punten voor hekkensluiter Sunderland.
Die man verliest 2 keer van Basel.Peter schreef: Ik snap wel dat Mou kiest tussen Oscar of Mata. Verder heeft een winnende trainer altijd gelijk.
Kreeg vorig seizoen voetballes van Dortmundwimpey schreef:Die man verliest 2 keer van Basel.Peter schreef: Ik snap wel dat Mou kiest tussen Oscar of Mata. Verder heeft een winnende trainer altijd gelijk.![]()
Hij paste perfect bij Inter. Of bij een Europese subtop-club als Porto. Bij RM kom je niet weg met reactievoetbal. En bij Chelsea, met al dat geld en al die kwaliteit, zou je ook iemand willen hebben die enig oog heeft voor de schoonheid van het spel.
Wederom is dit makkelijk scoren om die tweestrijd met Basel er nu bij te pakken. Alsof dat nu het ongelijk van Mou bewijst.wimpey schreef:Die man verliest 2 keer van Basel.Peter schreef: Ik snap wel dat Mou kiest tussen Oscar of Mata. Verder heeft een winnende trainer altijd gelijk.![]()
Hij paste perfect bij Inter. Of bij een Europese subtop-club als Porto. Bij RM kom je niet weg met reactievoetbal. En bij Chelsea, met al dat geld en al die kwaliteit, zou je ook iemand willen hebben die enig oog heeft voor de schoonheid van het spel.
5-0 van BarcelonaYopi schreef:Voor iemand die alleen om winnen geeft verliest Mourinho best vaak.
Haha grapje toch? De beste man verliest sinds hij bij Porto zit 78 keer (als ik wiki mag geloven). 78 keer verliezen in 11.5 jaar tijd in 620 potjes. En dat bij Porto, Chelsea, Inter, Real, Chelsea. Om over de prijzenkast maar niet te reppen.Yopi schreef:Voor iemand die alleen om winnen geeft verliest Mourinho best vaak.