Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Mwah, denk niet dat Cruijff nog iets te zeggen zal hebben. Rosell is geen vriend van Laporta, enz. Er komt een andere kliek aan de macht.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik denk dat Lucas dat ook bedoelt. Cruijff zal vanzelf wel weer uithalen naar Barcelona, als het niet loopt zoals hij wil. Rosell wil hem in ieder geval zijn titel afnemen, dus dat belooft een mooie soap te worden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
www.hln.be"Mata voor vijf jaar naar Barcelona"
HLN update De Spaanse international Juan Manuel Mata ruilt volgens de Spaanse radiozender Radio Marca Valencia voor Barcelona. Barça zou twintig miljoen euro veil hebben voor de 22-jarige aanvaller, voor wie een vijfjarig contract klaarligt in Camp Nou.
Mata, momenteel actief op het WK in Zuid-Afrika, zag eerder al ploegmaar David Villa van Valencia naar de Spaanse landskampioen verkassen. Valencia, dat veertig miljoen euro ving voor Villa, kan het geld goed gebruiken, want de club kampt al enkele jaren met financiële problemen.
Mata werd al enige tijd gelinkt aan Barcelona. De ploeg van trainer Josep Guardiola was op zoek naar een speler voor op de linkerflank aangezien de toekomst van Thierry Henry niet in Barcelona ligt. De Franse aanvaller mag vertrekken bij de Spaanse landskampioen.
Mata zou dus al de tweede Spaanse international worden die deze zomer naar de Catalaanse topclub trekt. Barcelona hengelt ook nog steeds naar de diensten van Arsenal-sterkhouder Cesc Fabregas. (afp/adv)
En koop er nog maar een.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat het nu toch wel duidelijk is, hoor. Kunnen sommige AT'ers even hun mond spoelen.
Overigens snap ik ook hier weer niets van, want moet hij dan op de positie van Pedro spelen? Pedro heeft een goed seizoen gedraaid en om nu een wisselspeler te halen voor 20 miljoen? Heel apart.
Overigens snap ik ook hier weer niets van, want moet hij dan op de positie van Pedro spelen? Pedro heeft een goed seizoen gedraaid en om nu een wisselspeler te halen voor 20 miljoen? Heel apart.
Waar moet die jongen in godsnaam gaan spelen? De aanval is al overvol, net als het middenveld (en dan toch Fabregas willen). Kopen om het kopen dit.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Volgens EMD wil Barcelona volgend jaar Özil halen, dan is hij gratis. Werder wil hem uiteraard liever eerder verkopen.
Het stinkt aan alle kanten!
En vdW. Kopen kopen kopen kopen. Barcelona wordt/is haast nog erger dan Real en Chelsea bij elkaar.
I think I lost my fucking headache
Wat moeten die gasten met Mata, Pedro, Zlatan, Bojan, Messi, Iniesta, Villa, Xavi en Fabregas in godsnaam met Ozil?! Waanzin.joey schreef:Volgens EMD wil Barcelona volgend jaar Özil halen, dan is hij gratis. Werder wil hem uiteraard liever eerder verkopen.
Misschien moet Ajax nog maar eens bellen met Barca over Bojan. Die zal inmiddels ook wel moe worden van al die aankopen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Mata? Die hebben ze toch nog niet?
Barca speelt met minimaal 5 aanvallend ingestelde spelers. Als ze Fabregas halen zullen ze misschien wel met alle drie de Spanjaarden gaan spelen op het middenveld. Dan lijkt het me logisch dat je wat back-up nodig hebt. Rouleren ofzo.
En als Mata komt, gaat Zlatan weg..
Barca speelt met minimaal 5 aanvallend ingestelde spelers. Als ze Fabregas halen zullen ze misschien wel met alle drie de Spanjaarden gaan spelen op het middenveld. Dan lijkt het me logisch dat je wat back-up nodig hebt. Rouleren ofzo.
En als Mata komt, gaat Zlatan weg..
IK GELOOF!!!!!!
Alsof er onder de vorige voorzitter niet met geld werd gesmeten.joey schreef:Nieuwe voorzitter, hè? Die moet de supporters paaien.

Barcelona is een koopclub, die sporadisch een speler voortbrengt, die niet is gekocht.
Cruijff stapt boos op bij Barcelona
BARCELONA - Johan Cruijff is nog geen half jaar erevoorzitter van FC Barcelona geweest. De Amsterdammer verrastte gisteren iedereen door op het kantoor van de club zijn insigne terug te geven. ,,Als ik voor de mensen tot last ben, ga ik liever uit de weg," verklaarde hij zijn daad vandaag in AD Sportwereld.
Een dag eerder was Cruijff nog bij de machtsoverdracht in het Camp Nou geweest. Sandro Rosell volgde Joan Laporta op als voorzitter van Barça. De laatste had Cruijff tot erevoorzitter benoemd, maar Rosell, die vijf jaar geleden met ruzie het bestuur had verlaten, verklaarde gisteren dat hij zou uitzoeken of de functie van erevoorzitter wel kon bestaan, want dat kwam niet in de statuten voor.
Genoeg voor Cruijff om direct op te stappen. ,,Als ik zó belangrijk ben dat ze het in de eerste bestuursvergadering al over me hebben, ben ik liever weg.'' (BVDL)

Yaya Touré voor 30 mio naar City.
Eens kijken wie Barcelona voor dat bedrag gaat opleiden.
Eens kijken wie Barcelona voor dat bedrag gaat opleiden.

Ze hebben Busquets al op die plek. Van dat geld zullen ze Cesc wel halen. Uitstekende deal gewoon. Jongen van de club terughalen van het geld van het buitenlander. Ze gaan er nog op vooruit ook.
Barca maakt ook nog eens winst.. Gaat gewoon goed de laatste jaren.
IK GELOOF!!!!!!
Barcelona heeft 200 miljoen schuld, joh. Gaat echt geweldig. Toure, Keita, Zlatan, Pique, Alves, Abidal, Villa. Nee, dat Barcelona koopt geen spelers.Rishi schreef:Ze hebben Busquets al op die plek. Van dat geld zullen ze Cesc wel halen. Uitstekende deal gewoon. Jongen van de club terughalen van het geld van het buitenlander. Ze gaan er nog op vooruit ook.

Wie zegt dat Barca geen spelers koopt?
Valdes
Puyol
Pique
Iniesta
Xavi
Messi
Pedro
Busquets
8 basisspelers... doen ze toch niet slecht.
Valdes
Puyol
Pique
Iniesta
Xavi
Messi
Pedro
Busquets
8 basisspelers... doen ze toch niet slecht.
IK GELOOF!!!!!!
Pedro is geen basisspeler en Pique is ook gekocht. 

Pique is teruggekocht. Maar is gewoon eigen jeugd hoor. En Pedro was het afgelopen jaar gewoon basisspeler. Of dat nou kwam door blessures of niet. Henry mag gewoon vertrekken (al zullen ze Villa ook niet voor de grap gehaald hebben).
Noem eens een andere club die zoveel spelers in de basis heeft die ze zelf heeft opgeleid in de Europese top?
Noem eens een andere club die zoveel spelers in de basis heeft die ze zelf heeft opgeleid in de Europese top?
IK GELOOF!!!!!!
Pique, Valdes, Busquets, Pedro.Rishi schreef:Pique is teruggekocht. Maar is gewoon eigen jeugd hoor. En Pedro was het afgelopen jaar gewoon basisspeler. Of dat nou kwam door blessures of niet. Henry mag gewoon vertrekken (al zullen ze Villa ook niet voor de grap gehaald hebben).
Hele simpele voetballers. Niets speciaals aan en al helemaal geen Europese top. Of zijn Gabri en Oleguer ook Europese top?
- martijn401
er moet toch ook verkocht worden.Barça-preses Rosell: 'Verkoop Chygrynskiy noodzaak'
06/07/2010 12:36
Barcelona leed in een jaar tijd een verlies van tien miljoen euro op Dmytro Chygrynskiy. Het afscheid van de Oekraïense verdediger is bittere noodzaak.
Barcelona en Shakhtar Donetsk zijn nagenoeg akkoord over de overgang van Chygrynskiy. De verdediger, die een jaar geleden nog voor 25 miljoen euro naar Camp Nou kwam, keert na een teleurstellend seizoen voor vijftien miljoen euro terug naar zijn geboorteland.
'Het is een noodzakelijk operatie voor Barcelona', zei voorzitter Sandro Rosell over de aanstaande transfer van Chygrynskiy. 'Vooral om onze problemen op korte termijn met de liquide middelen op te lossen. Bovendien is er uit sportief opzicht begrip voor deze transfer.'
Chygrynskiy kon in Barcelona zijn transfersom niet waarmaken. De 23-jarige international kwam mede door blessureleed niet verder dan twaalf competitiewedstrijden in Spaanse dienst.
bron vi.nl.
Pique vind ik wel top, Puyol daarentegen niet. Die andere spelers lijken beter dan ze zijn doordat spelers als Xavi en Iniesta het hele elftal naar een hoger plan tillen. (En dat zijn natuurlijk ook jeugdspelers.)goodfella schreef: Pique, Valdes, Busquets, Pedro.
Hele simpele voetballers. Niets speciaals aan en al helemaal geen Europese top. Of zijn Gabri en Oleguer ook Europese top?
Dat lijkt mij sterk voor een club die louter spelers opleidt! Hoe heeft het financiele genie JC dit niet hebben zien aankomen zeg.martijn401 schreef:er moet toch ook verkocht worden.Barça-preses Rosell: 'Verkoop Chygrynskiy noodzaak'
06/07/2010 12:36
Barcelona leed in een jaar tijd een verlies van tien miljoen euro op Dmytro Chygrynskiy. Het afscheid van de Oekraïense verdediger is bittere noodzaak.
Barcelona en Shakhtar Donetsk zijn nagenoeg akkoord over de overgang van Chygrynskiy. De verdediger, die een jaar geleden nog voor 25 miljoen euro naar Camp Nou kwam, keert na een teleurstellend seizoen voor vijftien miljoen euro terug naar zijn geboorteland.
'Het is een noodzakelijk operatie voor Barcelona', zei voorzitter Sandro Rosell over de aanstaande transfer van Chygrynskiy. 'Vooral om onze problemen op korte termijn met de liquide middelen op te lossen. Bovendien is er uit sportief opzicht begrip voor deze transfer.'
Chygrynskiy kon in Barcelona zijn transfersom niet waarmaken. De 23-jarige international kwam mede door blessureleed niet verder dan twaalf competitiewedstrijden in Spaanse dienst.
bron vi.nl.

Lijkt een beetje op PSV destijds. De nieuwe president moet de financiele janboel van zijn sportief succesvolle voorganger opruimen?