Engeland en Schotland
Moderator: mods
Grote namen halen voor belachelijk veel geld, om vervolgens te zien dat sommigen helemaal niet samen kunnen spelen.Jöhnk schreef:Welke fouten maakte Abramovic precies in het begin?
En desondanks de CL niet wist te winnen...en dat nog steeds niet voor elkaar heeft gekregen.Zoals Abra destijds de beste trainer ter wereld aanstelde.
Ik weet het me niet precies meer, maar ik herinner me niet dat Abra in het begin zijn spelers voor 100 miljoen wegkocht bij een club als Milan. Eerder bij Marseille/Porto/PSV.Baseman schreef:Grote namen halen voor belachelijk veel geld, om vervolgens te zien dat sommigen helemaal niet samen kunnen spelen.
Er zat wel degelijk een idee achter. Bij Citeh vraag ik me dat af.
- Jinne
- Site Admin
Precies, die spelers van de grotere clubs uit de kleinere landen hebben ook beter gepresteerd bij Chelsea dan de toppers uit Italie of Engeland. Shevchenko, SWP, Veron en Mutu (pre-Abra). Alleen Makelele heeft het als Madrileen goed gedaan en met Ballack redelijk.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Het gaat om de credibility; Als Kaka wil(en hij wil graag naar Engeland, dat is zeker) dan kan ManCity in de echt grote vijver gaan vissen. Er is altijd één grote naam die als eerste moet komen om de club credibility te geven.
Op dit moment is ManCity slechts een middenmoter met veel geld; maar als Kaká daar heil in ziet; dan willen andere grote namen ook wel.
City moet net als Chelsea destijds vooral spelers die nog willen groeien halen; de categorie net onder de top die daar naar toe zal groeien. Dat is allemaal een stuk makkelijker als je minimaal 1 superster hebt die de aantrekkelijkheid vergroot.
Op dit moment is ManCity slechts een middenmoter met veel geld; maar als Kaká daar heil in ziet; dan willen andere grote namen ook wel.
City moet net als Chelsea destijds vooral spelers die nog willen groeien halen; de categorie net onder de top die daar naar toe zal groeien. Dat is allemaal een stuk makkelijker als je minimaal 1 superster hebt die de aantrekkelijkheid vergroot.
Een grote naam als Robinho?Raul Gonzalez Blanco schreef:Het gaat om de credibility; Als Kaka wil(en hij wil graag naar Engeland, dat is zeker) dan kan ManCity in de echt grote vijver gaan vissen. Er is altijd één grote naam die als eerste moet komen om de club credibility te geven.