Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Feest

Bericht door Feest » za okt 14, 2006 4:55 pm

Nu wel 1-1 door Barry.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 14, 2006 4:56 pm

Volgens mij heeft Barry gelijk gemaakt hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 14, 2006 4:59 pm

Die Lee Hendrie (destijds Aston Villa) waar Ajax een tijd terug onder Blind zogenaamd interesse in had speelt nu trouwens bij Stoke City.

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 15, 2006 10:27 am

Thomas schreef:
West Ham: 'Aantrekken Tevez een ramp'
Geschreven door Robert Smid op woensdag, 4 oktober om 12:28

Carlos Tevez en Javier Mascherano spelen net een maand in Engeland, maar bij hun werkgever West Ham United zijn ze allesbehalve blij met het tweetal. De Argentijnse internationals zijn volgens West Ham-trainer 'een ramp voor het elftal'.

In de Engelse krant Daily Mail geeft Pardew aan dat hij de twee Argentijnse sterren van het afgelopen WK het liefst zo snel mogelijk kwijt is. Ze zouden volgens de Engelse coach het teamproces verstoren, waardoor er geen hecht collectief zou zijn.

Vooral Carlos Tevez loopt de kantjes er van af volgens zijn trainer. De spits van Corinthians heeft nog niet één keer het net weten te vinden. Verder wordt hij beschuldigd van sterrengedrag.

Vlak voor het sluiten van de transfermarkt werden Mascherano en Tevez verrassend overgenomen van het Braziliaanse Corinthians. Pardew heeft aangekondigd te zullen kijken naar een mogelijke verkoop in de winterstop, wanneer de volgende transferperiode ingaat.

voetbalzone.nl

:hypocrite:

Die Tevez is echt ge-wel-dig, he, Thomas! Zou die wimpey misschien tóch een héél klein beetje kijk op voetbal hebben?! De Hammers begonnen goed aan het seizoen, maar sinds die 2 Argies ze door de strot werden gedrukt, hebben ze geen pot meer gewonnen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 15, 2006 1:27 pm

Maar dat heeft er niet zoveel mee te maken dat Tevez er geen ruk van kan. Tevez is een probleemkind, dat was al langer duidelijk. Hij en Mascherano schijnen zich onmogelijk te maken.

Ik zie hem binnenkort nog wel bij een topclub terecht komen. Alleen z'n mentaliteit of verkeerde keuzes kunnen hem in de weg staan.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 15, 2006 1:32 pm

Haha, Wimpey je spaced. Tevez en Mascherano behoren tot de 20 beste voetballers uit de Premiership. Alleen West Ham is er gewoon op tegen. Medespelers voelen zich, terecht, bedreigd.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 15, 2006 2:04 pm

Ik zou ook geen zin hebben als ik ergens tegen mijn zin moest spelen. :X
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 15, 2006 4:20 pm

Mourinho: 'Cech mag blij zijn dat hij nog leeft'

15/10/2006 0 :14

Chelsea raakte zaterdag twee keepers kwijt. José Mourinho denkt het zijne van de blessures van Petr Cech en Carlo Cudicini.

Cech raakte al in de eerste minuut geblesseerd omdat tegenstander Stephen Hunt nogal lomp met een knie tegen het hoofd van de Tsjechische doelman botste. Cech was even buiten westen en werd direct naar het ziekenhuis vervoerd, waar hij in ieder geval tot en met zondag zal blijven.

Ook Cudicini belandde in het ziekenhuis, nadat hij in blessuretijd was getorpedeerd door Ibrahima Sonko en eveneens zijn bewustzijn had verloren. Hij mocht zaterdagavond alweer naar huis.

'Dat van Cech, dat is een schande. Hij mag gelukkig zijn dat hij nog leeft', oordeelde Mourinho. 'Bij Carlo was het een slechte actie (van Sonko, red.) alhoewel ik niet zeker weet of hij het met opzet deed. Carlo ging out door de manier waarop hij de grond raakte.'

'Maar zoals die knie naar Petr ging, met die snelheid, terwijl Petr zelf kwam aanglijden. Normaal gesproken zie je spelers over keepers springen om het contact te vermijden, maar als de speler met zijn knie naar het gezicht van een keeper gaat, dan wil hij het contact niet vermijden. Voor mij is het net zo erg als die overtreding van Ben Thatcher tegen Pedro Mendes. En die jongen (Hunt, red.) stond nog gewoon te lachen ook.'

'Het helpt niet om boos te zijn. Ik zal moeten wachten tot de keepers uit het ziekenhuis zijn en ik het verslag krijg van hun blessures. En ik zal ook moeten wachten om te zien wat de voetbalbond gaat doen. Ik ben benieuwd wat de experts vinden van beide incidenten.'
vi.nl

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 15, 2006 4:26 pm

Thomas schreef:Maar dat heeft er niet zoveel mee te maken dat Tevez er geen ruk van kan.
Dat beweer ik ook nergens. Hij is echter niet van het niveau dat jij hem toedicht. Veel spelers worden m.i. tot in het oneindige gehyped. Tevez is er daar m.i. 1 van, Robinho ook. Natuurlijk zijn ze bijzondere spelers, maar niet zo briljant als velen wel willen doen geloven.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 15, 2006 4:35 pm

Ze zijn inderdaad behoorlijk gehyped. Ik heb Tevez volgens mij nog nooit briljant genoemd, maar ik vind het wel een hele sterke voetballer met een aardige technische baggage en doelgerichtheid. En ik denk ook dat als z'n shitmentaliteit hem niet in de weg zit hij nog wel bij een topclub terecht gaat komen en gaat slagen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 16, 2006 3:32 am

Cech heeft aan die botsing trouwens een gebroken schedel over gehouden en is moet geopereerd worden.

999

Bericht door 999 » ma okt 16, 2006 7:25 am

Operatie Petr Cech

LONDEN, maandag

Petr Cech, de Tsjechische doelman van Chelsea, heeft in het Radcliffe Infirmery van Oxford een operatie aan de schedel ondergaan. De 24-jarige keeper was zaterdag in het ziekenhuis opgenomen na een botsing tijdens de competitiewedstrijd bij Reading (0-1).

Na een schop tegen het hoofd raakte Cech bewusteloos en later bleek hij een impressiefractuur te hebben. De operatie in de om neurochirurgie vermaarde kliniek is succesvol verlopen. Over zijn conditie konden nog geen mededelingen worden gedaan.
De T.
Blij met de punten ...

jabu

Bericht door jabu » ma okt 16, 2006 7:34 am

Klinkt behoorlijk ernstig. :sad:

Arwin

Bericht door Arwin » ma okt 16, 2006 3:28 pm

Maartoe schreef:Klinkt behoorlijk ernstig. :sad:
Is het ook, want er wordt getwijfeld of hij ooit nog zal voetballen.

Frank

Bericht door Frank » di okt 17, 2006 3:34 pm

En Hunt maar vol blijven houden dat hij het niet expres deed en alleen voor de bal ging.... :X

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di okt 17, 2006 3:43 pm

Frank schreef:En Hunt maar vol blijven houden dat hij het niet expres deed en alleen voor de bal ging.... :X
http://www.youtube.com/watch?v=ye6su4ShEwU

Moeilijk te zien, hoor. Zeker een lompe actie, maar opzet?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 17, 2006 5:38 pm

Ik vind die overtreding wel meevallen :blush:
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di okt 17, 2006 6:15 pm

Ik vind ook niet dat er echt van opzet sprake was..oke hij springt niet op ofzo, maar het is ook niet zo dat hij bewust de keeper een rotschop geeft.

jabu

Bericht door jabu » di okt 17, 2006 6:21 pm

Hij laat bewust zijn been hangen en gaat met zijn knie naar het hoofd van Cech. Absoluut expres in mijn ogen.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 17, 2006 6:46 pm

Alleen geeft hij nou niet echt een erge schop ofzo.
IK GELOOF!!!!!!

jabu

Bericht door jabu » di okt 17, 2006 6:47 pm

Nee, maar de gevolgen zijn wel erg. Hij raakt hem in mijn ogen bewust. Dan zijn de gevolgen hem dus ook aan te rekenen.

Frank

Bericht door Frank » di okt 17, 2006 8:53 pm

Ik ben het met Maartoe eens. Hunt doet geen enkele poging om Cech te ontwijken en gaat in mijn ogen expres met zijn knie zo het duel in.

Gewoon een kwestie van het uit de wedstrijd trappen van een tegenstander (en dat nog wel in de eerste minuut van de wedstrijd) met het mogelijke resultaat dat hij nooit meer speelt....

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 17, 2006 9:03 pm

Laat ik het zo zeggen: Er zijn viezere overtredingen gemaakt in het hedendaagse voetbal met minder ernstige gevolgen en ik vind het geen schoppende beweging
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 18, 2006 12:02 am

In mijn ogen gaat z'n knie bewust naar het hoofd van Cech. En als je iemand met zo'n vaart expres tegen z'n kop schopt ben je echt een psycho.

Baseman

Bericht door Baseman » wo okt 18, 2006 8:55 am

Een knie is massiever dan een voet en komt derhalve in dit geval harder aan. Daarbij laat Hunt opzettelijk zijn knie zakken om daarmee Cech te raken, dat lijkt me duidelijk. In mijn ogen is dit echt een hele smerige overtreding, met flinke gevolgen ! Lang schorsen die idioot...

Gesloten