Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

columbus

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door columbus » za dec 26, 2015 3:55 pm

Misschien staan ze er nog wel achter, bij een andere trainer staan er niet eens in...

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 26, 2015 4:03 pm

Vraag me af of de totale mens LVG vindt dat hij gefaald heeft. En of zijn discipelen dat vinden. Ik denk dat ie zich laat ontslaan. Frans Hoek heeft immers misschien wel een hypotheek...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 26, 2015 4:04 pm

Misschien denkt Daley Blind zo of Rooney of Fellaini. Maar de rest? :confused.gif:

Op deze manier gaat het niet (veel) langer meer.

https://www.youtube.com/watch?v=vrV6RTEHdWc

Het waaide en er was veel druk. :hypocrite.gif:

columbus

Bericht door columbus » za dec 26, 2015 4:22 pm

Druk was er zeker. Maar MU mist gewoon kwaliteit.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za dec 26, 2015 5:12 pm

Yopi schreef:Die persconferentie was een ultieme poging om een externe vijand te scheppen. Niet voor het eerst dat LVG het zo aanpakt. Maar ditmaal met weinig succes. De spelers gaven vandaag op het veld het antwoord op de vraag of ze nog achter LVG staan: niet dus.

Hoe lang nog? Wat denken jullie?
Die zit tegen Chelsea niet meer op de bank hoor.

zeux

Bericht door zeux » za dec 26, 2015 5:46 pm

Dat zou wel logisch zijn ja. Zeven keer op rij niet winnen en verliezen van middenmoters/degradatiekandidaten zou einde oefening moeten zijn.

Van Gaal had zijn aanval niet op orde dit jaar. Einde verhaal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus

Bericht door columbus » za dec 26, 2015 5:55 pm

zeux schreef:Dat zou wel logisch zijn ja. Zeven keer op rij niet winnen en verliezen van middenmoters/degradatiekandidaten zou einde oefening moeten zijn.

En zijn verdediging en middenveld... Hij heeft een selectie van een middenmoter.

Lionel

Bericht door Lionel » za dec 26, 2015 6:08 pm

Kijken wat Le T. te melden heeft en of MT nog steeds vindt dat wij het proces niet zien.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » za dec 26, 2015 6:15 pm

columbus schreef:
zeux schreef:Dat zou wel logisch zijn ja. Zeven keer op rij niet winnen en verliezen van middenmoters/degradatiekandidaten zou einde oefening moeten zijn.

En zijn verdediging en middenveld... Hij heeft een selectie van een middenmoter.
Dat viel t/m november wel mee. Volgens mij minst gepasseerde defensie.

En middenveld doet ook mee in een aanval, dus voor een deel die incluis ja.

Brn eigenlijk wel benieuwd wat de reden is dat december zó waardeloos is. Maand geleden stond ManU nog bovenaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » za dec 26, 2015 7:02 pm

Gebrek aan kwaliteit. Vrij simpel.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 26, 2015 7:05 pm

De wind en de media. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » za dec 26, 2015 8:11 pm

Lionel schreef:Gebrek aan kwaliteit. Vrij simpel.
Op alle fronten. Zijn geen kloten opgeschoten met dit project. Hoe moeilijk is het nou helemaal: je hebt top geld, dus haal je top spelers. Zou je verwachten...

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za dec 26, 2015 11:41 pm

MU heeft geen topkwaliteit, maar verliezen van Stoke City of Bournemouth, dat heeft toch met andere dingen te maken.

De supporters van MU eisen inmiddels massaal het vertrek van LVG.

Nog even en 'Woody' krijgt de volle laag. Als dat gebeurt - als de supporters zich tegen de TD keren, is het doorgaans snel gedaan met de trainer.

Afbeelding

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo dec 27, 2015 1:39 am

Iedereen wist dat deze gewonnen moest worden. Situatie voor LVG lijkt me nu wel onhoudbaar. Ook al is het korte termijn, een maand van slechte resultaten is te lang voor MU.

Lionel

Bericht door Lionel » zo dec 27, 2015 2:09 am

Korte termijn?
IK GELOOF!!!!!!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo dec 27, 2015 6:29 am

Je wilt een definitie?

Korte termijn is een maand of twee, lange termijn een jaar of drie. Niet absoluut hoor. Voor een eendagsvlieg zal dat heel anders liggen.

Verder niet zo slim om Rooney niet in de basis te zetten. De roerganger die tijdens de week LVG te hulp schiet. Daar sta je dan als team zonder die roerganger. Een gemiste kans op de broodnodige vernieuwde inspiratie en teamgeest. Op deze manier is de boodschap naar de spelers wel heel stug.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo dec 27, 2015 8:14 am

wimpey schreef:Vraag me af of de totale mens LVG vindt dat hij gefaald heeft. En of zijn discipelen dat vinden. Ik denk dat ie zich laat ontslaan. Frans Hoek heeft immers misschien wel een hypotheek...
In OC komen genoeg United fans die er helemaal klaar mee zijn. Nu zijn dat Engelsen en volgens de zelfproclamed geniale voetbalanalisten en overtuigde Evangaallisten van dit forum die United pas een blauwe maandag volgen snappen die er sowieso niets van maar zelf geef ik hen wat meer credits voor hun mening.

Persoonlijk hoop ik dat hij nog een tijdje blijft en vooral die wekenlijks falende panfluitspeler en Delay blijft opstellen. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 27, 2015 10:21 am

Has The Manager not the feeling he should apalogise for Man U's worst run since 1961?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo dec 27, 2015 11:12 am

Haha, Gary Lineker bood gistermiddag alvast zijn excuses aan voor alles wat in MOTM over MU gezegd zou worden. :smallgrin.gif:

Van www.redcafe.net:
bezoeker schreef:Our board moves slower than our attack.
Is LVG morgen nog manager van MU? Zo ja, dan wordt het een leuke clash. Holle Bolle Guus lust de goeroe van Scholletje rauw.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 27, 2015 3:55 pm

Ja, anders hadden ze hem wel direct na de nederlaag tegen Stoke er uit gezet. Je gaat niet op de ochtend van een wedstrijd iemand ontslaan. Wat zou dat ook voor een effect hebben op zo'n ultra korte termijn?

Sowieso is natuurlijk de vraag wat ze doen wanneer United inderdaad de beslissing neemt om afscheid te nemen van Van Gaal. Het is voor iemand als Giggs ook weinig aantrekkelijk om nu eindverantwoordelijke te worden. En ik vraag me af of ze interesse hebben in iemand als Mourinho. De poppenkast die je er bij hem gratis bij krijgt moet je ook maar aanstaan. Ik zou er niet aan beginnen als ik United was.
Nil volentibus arduum

Arthur

Bericht door Arthur » zo dec 27, 2015 4:13 pm

Yopi schreef: Is LVG morgen nog manager van MU? Zo ja, dan wordt het een leuke clash. Holle Bolle Guus lust de goeroe van Scholletje rauw.
Die wedstrijd zie ik MU juist wel winnen. Chelsea is dit jaar nog even een stukje slechter dan MU en het is niet dat Hiddink een betere trainer is dan Van Gaal en hem een lesje gaat leren.

Le T.

Bericht door Le T. » zo dec 27, 2015 4:18 pm

zeux schreef:Brn eigenlijk wel benieuwd wat de reden is dat december zó waardeloos is. Maand geleden stond ManU nog bovenaan.
Ik denk omdat ze zo'n beetje elke wedstrijd begonnen zijn met het weggeven van een goal. Een aantal belangrijke spelers zijn geblesseerd, en de veronderstelde sterkhouders houden niet erg sterk, daardoor heeft de verbetering van het aanvalsspel zich niet doorgezet, leidde die verbetering vooral tot gemiste kansen en nu is de verdediging ook erg kwetsbaar. Dan is het een neerwaartse spiraal van druk en gebrek aan vertrouwen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo dec 27, 2015 4:31 pm

Arthur schreef:
Yopi schreef: Is LVG morgen nog manager van MU? Zo ja, dan wordt het een leuke clash. Holle Bolle Guus lust de goeroe van Scholletje rauw.
Die wedstrijd zie ik MU juist wel winnen. Chelsea is dit jaar nog even een stukje slechter dan MU en het is niet dat Hiddink een betere trainer is dan Van Gaal en hem een lesje gaat leren.
Dat zou ik overigens wel leuk vinden. Want het ego van Hiddink heeft het natuurlijk nog altijd moeilijk met het feit dat Van Gaal op het WK de derde plaats pakte en dat Guus het daarna geen moment aan de praat kreeg. Hij zal het nooit zeggen maar ongetwijfeld zou hij Louis graag het laatste zetje geven.

En statistisch gezien kan het natuurlijk bijna niet anders dan dat United weer een keer een potje gaat winnen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » zo dec 27, 2015 4:31 pm

Marillion schreef:Ja, anders hadden ze hem wel direct na de nederlaag tegen Stoke er uit gezet. Je gaat niet op de ochtend van een wedstrijd iemand ontslaan. Wat zou dat ook voor een effect hebben op zo'n ultra korte termijn?

Sowieso is natuurlijk de vraag wat ze doen wanneer United inderdaad de beslissing neemt om afscheid te nemen van Van Gaal. Het is voor iemand als Giggs ook weinig aantrekkelijk om nu eindverantwoordelijke te worden. En ik vraag me af of ze interesse hebben in iemand als Mourinho. De poppenkast die je er bij hem gratis bij krijgt moet je ook maar aanstaan. Ik zou er niet aan beginnen als ik United was.
Gisteren suggereerde Van Halst dat de leiding van ManU zou kunnen zeggen: wat er ook gebeurt we maken het seizoen met Louis af. Om al het gespeculeer weg te halen, zo 'rust' te creëren en ook helderheid voor de spelers.

Aardige theorie, maar als het verliezen in januari aanhoudt wordt de druk alsnog te groot.

zeux

Bericht door zeux » zo dec 27, 2015 4:33 pm

Le T. schreef:
zeux schreef:Brn eigenlijk wel benieuwd wat de reden is dat december zó waardeloos is. Maand geleden stond ManU nog bovenaan.
Ik denk omdat ze zo'n beetje elke wedstrijd begonnen zijn met het weggeven van een goal. Een aantal belangrijke spelers zijn geblesseerd, en de veronderstelde sterkhouders houden niet erg sterk, daardoor heeft de verbetering van het aanvalsspel zich niet doorgezet, leidde die verbetering vooral tot gemiste kansen en nu is de verdediging ook erg kwetsbaar. Dan is het een neerwaartse spiraal van druk en gebrek aan vertrouwen.
Ja, dat klinkt plausibel.

Ik krijg ook wel het idee dat het inmiddels meer een psychisch dan een voetbaltechnisch gevecht is.

Plaats reactie