En vanavond Barca?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom verzint de NOS in vredesnaam om Monaco-Arsenal uit te zenden in plaats van Atletico-Leverkusen?

Moderator: mods
En vanavond Barca?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom verzint de NOS in vredesnaam om Monaco-Arsenal uit te zenden in plaats van Atletico-Leverkusen?
Er kijken natuurlijk meer mensen in Nederland naar Barca tegen City dan naar Dortmund vs Juve.wimpey schreef:En vanavond Barca?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Waarom verzint de NOS in vredesnaam om Monaco-Arsenal uit te zenden in plaats van Atletico-Leverkusen?ZDF heeft BVB - Juve, dus da's voor elkaar...
Barcelona wint met 5-0. Die 2e pot zit veel meer spanning op.Lionel schreef: Er kijken natuurlijk meer mensen in Nederland naar Barca tegen City dan naar Dortmund vs Juve.
Dat deden ze juist omdat Real - Schalke niet meer relevant leek na de 0-2 overwinning van Real in Duitsland. Achteraf zullen ze spijt hebben gehad van die keuze (hoewel ik me prima heb vermaakt met FC Porto). Met waarschijnlijk als gevolg dat ze deze week niet switchen.brigade zuid schreef:Vorige week Porto - Basel ipv Real - Schalke. Af en toe zijn ze helemaal van het padje daar bij de NOS.
dan is de NOS niet consequent geweest in haar beleid, want Arsenal-Monaco eindigde op 1-3 en leek dus veel meer gespeeld dat Atletico-Leverkusen. Enfin, ik ga vanavond wel een beetje zappen.Jöhnk schreef:Dat deden ze juist omdat Real - Schalke niet meer relevant leek na de 0-2 overwinning van Real in Duitsland. Achteraf zullen ze spijt hebben gehad van die keuze (hoewel ik me prima heb vermaakt met FC Porto). Met waarschijnlijk als gevolg dat ze deze week niet switchen.brigade zuid schreef:Vorige week Porto - Basel ipv Real - Schalke. Af en toe zijn ze helemaal van het padje daar bij de NOS.
Ik heb gisteren trouwens genoten van Arsenal. Jammer dat ze niet door gingen, want de 0-3 hing in de lucht. De andere wedstrijd daarentegen was niet om aan te zien, tot en met de strafschoppenreeks.
Vanavond dus Barcelona op de NOS en Dortmund op de ZDF. Perfect toch?
Ben ik met je eens. Maar ik ga toch liever zien hoe Barca gehakt maakt van City. De 1e helft in Manchester was echt geniaal. Het Barca onder Pep leek terug.wimpey schreef:Barcelona wint met 5-0. Die 2e pot zit veel meer spanning op.Lionel schreef: Er kijken natuurlijk meer mensen in Nederland naar Barca tegen City dan naar Dortmund vs Juve.
Betrap ik mezelf ook op. Ik geef dan toch de voorkeur aan een galavoorstelling vol genialiteit en perfectie, ook als alles al beslist lijkt. Boven een hartstochtelijke en behoorlijke pot voetbal met de nodige spanning. Zal je het net weer zien dat het vanavond een draak van een wedstrijd wordt in Barcelona.Lionel schreef: Maar ik ga toch liever zien hoe Barca gehakt maakt van City. De 1e helft in Manchester was echt geniaal.
Ja, voor NOS is het atlijd een galavoorstelling vol genialiteit, ook als Barca geen kans creeert en dankzij een onterechte rode kaart op het nippertje doorgaat.Khraa schreef:Ik wordt alleen altijd zo moe van die commentator die elke keer klaarkomt als hij de naam van Messi noemt.
Je bedoelt Nasri die net rood had moeten krijgen?Le T. schreef:Ja, voor NOS is het atlijd een galavoorstelling vol genialiteit, ook als Barca geen kans creeert en dankzij een onterechte rode kaart op het nippertje doorgaat.Khraa schreef:Ik wordt alleen altijd zo moe van die commentator die elke keer klaarkomt als hij de naam van Messi noemt.
Nee, maar mocht het onverhoopt spannend worden komt die alsnog.Lionel schreef:Je bedoelt Nasri die net rood had moeten krijgen?Le T. schreef:Ja, voor NOS is het atlijd een galavoorstelling vol genialiteit, ook als Barca geen kans creeert en dankzij een onterechte rode kaart op het nippertje doorgaat.Khraa schreef:Ik wordt alleen altijd zo moe van die commentator die elke keer klaarkomt als hij de naam van Messi noemt.
Barcelona is vandaag niet zo verbluffend goed als eerder in Manchester, maar er zijn inderdaad weer een rijtje fraaie voetbalstaaltjes te zien. Echt genieten, Messi heeft er duidelijk zin in. Zit vanavond weer eens dicht tegen Cruijffiaans niveau qua aanvalsspel. Wat mij betreft mag de NOS-commentator vanavond best wel lyrisch zijn over die jongen. Aanleiding genoeg daarvoor.Lionel schreef:Heerlijk voetbal hoor. Ander niveautje dan dat "mannen-gekloot" uit Engeland.