Omdat hij dus zelf voor het geld kiest. Simpel. Gevallen voor het gesprek met Mourinho.wimpey schreef:Stel jezelf de vraag eens waarom hij niet voor Ajax speelt, hoewel dat volgens Rob Jansen zijn wens was.Rishi schreef:Van Ginkel tekende toch echt zelf het contract? Desnoods stap je naar de rechter.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
IK GELOOF!!!!!!
Zo dan, topper! Ozil is werkelijk fantastisch. Past beter dan Bale.Duke schreef:http://www.ad.nlArsenal dichter bij Özil
Arène Wenger tovert dan toch nog een konijn uit de hoge hoed. De manager van Arsenal, de club die zich tijdens de transfertermijn koest hield, presenteert deze week dan toch een topper: op voorspraak van Lukas Podolski halen The Gunners Mesut Özil van Real Madrid. Dat meldt de Mirror. De Duitse regisseur is in Madrid overbodig als Real Gareth Bale aantrekt.
IK GELOOF!!!!!!
Echt, ik zou me een deuk lachen als die Bale zodadelijk niet past in het elftal persoonlijkheden ), en er geen ruk van bakt ...
Blij met de punten ...
Geloof er niets van. Wenger is een Schwabe, zo zuunig als het maar kan. Özil zal qua salaris teveel moeten inleveren.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Bale is toch nog helemaal geen "Madrileen", of heb ik wat gemist?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ze hebben ook geboden op Suarez..wimpey schreef:Geloof er niets van. Wenger is een Schwabe, zo zuunig als het maar kan. Özil zal qua salaris teveel moeten inleveren.
IK GELOOF!!!!!!
Ik moet ook nog zien of dat een succes gaat worden. Of hij wil of niet, hij zal om te beginnen in een prestige strijd terecht komen met Cristiano Ronaldo. Want die kan het natuurlijk stiekem niet hebben dat Madrid zoveel geld voor iemand anders betaald.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Bale is toch nog helemaal geen "Madrileen", of heb ik wat gemist?
Nil volentibus arduum
Villa-Boas heeft bevestigd dat Bale naar RM gaat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Özil blijft bij Real zegt hij in Bild. Niet naar Arsenal dus.
- InnerHarbour
Gisteren in O’Casey een heerlijke wedstrijd gezien tussen twee teams die alles gaven. Twee teams vol met kerels. Een rivaliteit, een geweldig publiek in een stadion waar de traditie van afdruipt met Engels commentaar (Sky) tussen fel meelevende Engelsen uit beide kampen onder het genot van een fijne Pint.
Liverpool-Manchester United 1-0, wat kan voetbal toch mooi zijn!
Liverpool-Manchester United 1-0, wat kan voetbal toch mooi zijn!

YNWA
Schijnt toch door te gaan, volgens de laatste berichten. Een kleine 50 miljoen moet ie kosten!wimpey schreef:Geloof er niets van. Wenger is een Schwabe, zo zuunig als het maar kan. Özil zal qua salaris teveel moeten inleveren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, BBC meldde het. Khedira schijnt ook nog 'effe' naar Chelsea te gaan. Leuk voor Van Ginkel.Duke schreef:Schijnt toch door te gaan, volgens de laatste berichten. Een kleine 50 miljoen moet ie kosten!wimpey schreef:Geloof er niets van. Wenger is een Schwabe, zo zuunig als het maar kan. Özil zal qua salaris teveel moeten inleveren.
Liverpool haalt vandaag nog effe Ilori, Sakho en Moses op.
zijn bankrekening zal wel blij zijn!Rishi schreef:Arme van Ginkel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wordt dus echt een knettergekke middag. Vandaag wordt er voor een half miljard euro nog even wat spelers geruild.
Bizar.
Bizar.
Misschien nog een last minute poging vanuit Amsterdam wagen? Van Ginkel alsnog op ons middenveld en Siem in de spits!Rishi schreef:Arme van Ginkel.
Die jongen komt er op deze manier nooit aan te pas daar. Zonde hoor.
Nil volentibus arduum
Daddy?wimpey schreef:Liverpool haalt vandaag nog effe Ilori, Sakho en Moses op.

- Jinne
- Site Admin
Toch zonde dat die Ozil nu naar Arsenal lijkt te gaan. Hebben een goed middenveld maar daar voor en achter is het niet veel. Al wonnen ze dan wel weer de derby afgelopen weekend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Pas echt zonde was dat hij bij Madrid regelmatig op de bank zat. Nu speelt hij tenminste weer elke week.
- InnerHarbour
Wordt weer een geweldig seizoen. Arsenal, Liverpool, Chelsea en Spurs zijn allemaal sterker geworden maar ook een clubje als Swansea.
YNWA
Arsenal's nieuwe Bergkamp.Yopi schreef:Pas echt zonde was dat hij bij Madrid regelmatig op de bank zat. Nu speelt hij tenminste weer elke week.

Schitterende voetballer. Al doet zijn vervanger het ook niet onaardig.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Man United uiteindelijk toch nog met een aankoop en een oude bekende voor Moyes met Felliani.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik vind Ozil misschien wel duizend keer beter dan Bale. Dramatisch gehandeld van Real.