Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di aug 27, 2013 3:04 pm

Assaidi gaat op huurbasis naar Stoke City. Ook leuk.
'Benieuwd of Chelsea woord houdt'

Marco van Ginkel zat maandag niet bij de selectie van Chelsea voor de topper tegen Manchester United. De Londenaren versterkten de selectie dit weekend in de persoon van Willian weer met een nieuwe middenvelder

Zaakwaarnemer Rob Jansen rekent er nog steeds op dat de Nederlander niet verhuurd zal worden door Chelsea. "We hopen het niet, want dat zou tegen alle afspraken in zijn. Maar je weet het nooit bij die topclubs", zegt hij tegen NUsport. De transfermarkt gaat op 2 september dicht.

"Iedereen zei al: het kan ook een slechte stap zijn voor zijn carrière omdat hij wel moet spelen. Chelsea beweerde bij hoog en bij laag dat dat zou gebeuren. Hij was daarvoor gehaald. We zullen zien of ze woord houden. Er kan zelfs op de laatste dag nog wat veranderen."

Jansen behartigt ook de belangen van John Heitinga, die bij Everton genoegen moet nemen met een plek op de bank en wiens contract aan het eind van dit seizoen afloopt. "De kans dat hij blijft is groot, want op dit moment speelt er niets."

Een andere cliënt van Jansen, Ibrahim Afellay, heeft net een operatie aan een chronische peesblessure in zijn bovenbeen ondergaan. "Die is nog wel een paar maanden uitgeschakeld, maar die operatie was de ultieme stap. We gaan er nu wel vanuit dat hij honderd procent terugkeert."
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 27, 2013 3:09 pm

Echt in het belang van Van Ginkel die transfer...
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 27, 2013 3:12 pm

Wel indien hij nu alsnog bij Ajax terecht komt. Dat was immers zijn wens.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 27, 2013 3:14 pm

Cruijff schreef:Wel indien hij nu alsnog bij Ajax terecht komt. Dat was immers zijn wens.
Vergeet het. Dat hebben Chelsea en Vitesse echt wel dichtgetimmerd. Ginkel mag straks League Cup gaan spelen i.p.v. CL.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 27, 2013 3:29 pm

Gun het hem niet maar ik hoop ergens dat hij mislukt.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 27, 2013 3:35 pm

Vitesse zal niets dichtgetimmerd hebben. Jordania zit er om klusjes op te knappen voor Chelsea, als tegenprestatie schuift Abramovic een beetje geld (maar dus niet heel erg veel) naar Arnhem toe maar verder interesseert het ze echt geen ruk hoe Vitesse er sportief uit komt. Dat wordt steeds duidelijker.
Rishi schreef:Gun het hem niet maar ik hoop ergens dat hij mislukt.
Van Ginkel kan er niets aan doen hè, die is gewoon als handelswaar gebruikt en zeg dan maar nee tegen zo'n mooi contract bij Chelsea. Bij Alexander Büttner probeerden ze hetzelfde te doen met een Peppi & Kokki club, maar die was erg eigenwijs, riskeerde een definitieve verbanning naar de krochten van het betaalde voetbal via Jong Vitesse en had de mazzel dat Man United hem wel wilde inlijven.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 27, 2013 4:01 pm

Walgelijk
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 27, 2013 4:15 pm

LucaS schreef:Walgelijk
Hij was er zelf bij. Leuk dat hij denkt en hoopt dat hij afspraken heeft gemaakt, maar als die niet zwart op wit staan, dan trekt hij gewoon aan het kortste eind. Welkom in de voetbalwereld.

zeux

Bericht door zeux » di aug 27, 2013 4:16 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:Walgelijk
Hij was er zelf bij. Leuk dat hij denkt en hoopt dat hij afspraken heeft gemaakt, maar als die niet zwart op wit staan, dan trekt hij gewoon aan het kortste eind. Welkom in de voetbalwereld.
Een telefoontje van Mourinho was genoeg, toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 27, 2013 4:22 pm

Tsja. Ik gaf 'm overigens een goeie kans, maar dan moet je daar wel 'echte' afspraken over maken. Clausule opnemen dat hij weg mag voor 5 miljoen als hij minder dan 20 wedstrijden speelt etc.

Wie weet zien we 'm nog terug bij de League Cup duels. :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 27, 2013 4:30 pm

Welkom in de voetbalwereld? Die voetbalwereld is walgelijker en walgelijker aan het worden. En van Ginkel is in zoverre een sukkel dat hij in de praatjes van Chelsea is getrapt, maar aan de andere kant, als hij dat niet had gedaan had hij twee jaar op de tribune gezeten.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 27, 2013 5:02 pm

LucaS schreef: Die voetbalwereld is walgelijker en walgelijker aan het worden.
Kartels, prijsafspraken, monopoliepositie. FIFA en UEFA praten slechts over FFP.

A propopos: Mourinho's favoriete scholier is Khedira. Die gisteren niet mee deed bij RM. Kan toeval zijn natuurlijk...

Chelsea heeft ook nog 'gewoon' De Bruyne, vorig seizoen m.i. de Redder van Bremen. Die komt in de pikorde dus na Wilian, Mata, Oscar, Hazard, Schürrle. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 27, 2013 11:05 pm

LucaS schreef:Welkom in de voetbalwereld? Die voetbalwereld is walgelijker en walgelijker aan het worden. En van Ginkel is in zoverre een sukkel dat hij in de praatjes van Chelsea is getrapt, maar aan de andere kant, als hij dat niet had gedaan had hij twee jaar op de tribune gezeten.
Natuurlijk niet. Hij is/was hun beste speler.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 8:31 am

Rishi schreef: Natuurlijk niet. Hij is/was hun beste speler.
Denk dat Lucas bedoelt dat Vitesse Van Ginkel dermate onder druk zou hebben gezet dat hij uiteindelijk toch wel voor Chelsea 'gekozen' zou hebben.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 28, 2013 9:14 am

Noem me naief maar daar geloof ik niks van. Hij heeft zelf ook gewoon voor Chelsea gekozen. Hoop voor Vitesse en Chelsea dat hij mislukt.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 28, 2013 9:20 am

Hij is aardig onder druk gezet hoor. Bovendien heeft Vitesse zo'n 4 miljoen korting op zijn transferwaarde verstrekt, puur omdat Chelsea de koper was. Daar ben je dan lekker mee. :excited.gif: Vooral omdat je allergrootste talent zelf nog best een seizoen langer in de Eredivisie had willen spelen.

Ook leuk is dat Vitesse Bony zelf gekocht heeft, die was 100% eigendom van de club, Chelsea zat er niet tussen met een constructie. Vanwege alle hoge salarissen die de Chanturia's van deze wereld opstrijken is de volledige transfer opbrengst van Bony verdampt. Gezien de Financial Fair Play kunnen ze nog geen eurocent van de opbrengst herinvesteren. Nee, lekker hoor om een satellietclub van een Engelse ploeg te zijn! :biggthumpup.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 9:26 am

Rishi schreef:Noem me naief maar daar geloof ik niks van. Hij heeft zelf ook gewoon voor Chelsea gekozen. Hoop voor Vitesse en Chelsea dat hij mislukt.
Naief. :smallgrin.gif:

Speler wilde naar Ajax, Ajax wilde grof dokken. Voor Vitesse een no-go. Speler belandt bij Chelsea en mag zitvlees kweken. Talent van Vitesse beslist niet zelf over z'n toekomst, dat doet 'hogerhand' vanuit London.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 9:33 am

Rishi schreef:Noem me naief maar daar geloof ik niks van. Hij heeft zelf ook gewoon voor Chelsea gekozen.

Ja vast. Jordania laat Ajax winst maken op zijn groeibriljantje. :excited.gif:

Talentvolle jongens moeten binnen het netwerk blijven. Ze worden van hot naar her gestuurd. Als Van Ginkel het daar niet redt, brengen ze hem weer ergens onder.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 9:37 am

Yopi schreef: Als Van Ginkel het daar niet redt, brengen ze hem weer ergens onder.
Pcs. Bij outlet Benfica bijv. All in the family.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 28, 2013 9:40 am

Van Ginkel tekende toch echt zelf het contract? Desnoods stap je naar de rechter.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 28, 2013 9:49 am

Hij had nog een contract voor jaren. Drie (?) jaar tribune, wat denk jij? :confused.gif:

Van Ginkel is schadeloos gesteld, hij heeft voor Nederlandse begrippen een topcontract getekend. Maar zelf kiezen? Nee.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 28, 2013 9:59 am

Rishi schreef:Van Ginkel tekende toch echt zelf het contract? Desnoods stap je naar de rechter.
Stel jezelf de vraag eens waarom hij niet voor Ajax speelt, hoewel dat volgens Rob Jansen zijn wens was.

999

Bericht door 999 » wo aug 28, 2013 11:36 am

wimpey schreef:
Rishi schreef:Van Ginkel tekende toch echt zelf het contract? Desnoods stap je naar de rechter.
Stel jezelf de vraag eens waarom hij niet voor Ajax speelt, hoewel dat volgens Rob Jansen zijn wens was.

Zou Jansen jou kunnen overtuigen om voor Chelsea te kiezen, goed wetende wat er gaat gebeuren kwa voetbal carriere ?.

Van Ginkel is geen 16 jarige snotneus die pas komt kijken .. Die weet precies wat er kan gebeuren, legio voorbeelden die hem voor zijn gegaan, tienduizend keer voorbij gekomen in voetbal praatprogramma's ..
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 28, 2013 12:00 pm

Arsenal dichter bij Özil
Arène Wenger tovert dan toch nog een konijn uit de hoge hoed. De manager van Arsenal, de club die zich tijdens de transfertermijn koest hield, presenteert deze week dan toch een topper: op voorspraak van Lukas Podolski halen The Gunners Mesut Özil van Real Madrid. Dat meldt de Mirror. De Duitse regisseur is in Madrid overbodig als Real Gareth Bale aantrekt.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 28, 2013 12:17 pm

Zou een top aankoop voor Arsenal zijn, geweldige voetballer die Ozil.
YNWA

Plaats reactie