Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Ik zie ze ook wel met die drie gasten op het middenveld spelen. En dan bijvoorbeeld Puyol op links, Yaya voor/naast Pique.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij speelde Iniesta ook vorig jaar gewoon vanuit het middenveld. De meest gebruikelijke variatie was ook toen Messi centraal. Eto'o verhuisde dan naar rechts.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is zelfmoord. Onder Rijkaard ging het ook fout toen hij zo nodig met Iniesta, Xavi en Deco moest spelen.Rishi schreef:Ik zie ze ook wel met die drie gasten op het middenveld spelen. En dan bijvoorbeeld Puyol op links, Yaya voor/naast Pique.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Barcelona is gewoon één van de grootste koopclubs van deze wereld. Het grappige is dat ze zo veel lof krijgen dat ze niet de koers van Real volgen, maar ik ben geneigd om te zeggen dat ze bijna op gelijke hoogte staan. Dit jaar zal er weer voor 100 miljoen in de selectie gepompt worden daar.Rishi schreef:Beweert iemand dan dat Barca geen spelers koopt?
Ze geven de eigen jeugd ook genoeg kans hoor. Maar met alleen eigen jeugd redden ze het niet.
Nu nog Cesc...
Real heeft afgelopen zomer echter 250 miljoen uitgegeven aan de selectie.
- peter
Yep een unicum. Barcelona 100 + Eto'o. Gaan ze dit jaar ook wel weer met gemak halen is mijn idee.
Iniesta heeft zat wedstrijden vanaf links gespeeld. Dat weet ik honderd procent zeker.Bertje schreef:Volgens mij speelde Iniesta ook vorig jaar gewoon vanuit het middenveld. De meest gebruikelijke variatie was ook toen Messi centraal. Eto'o verhuisde dan naar rechts.
IK GELOOF!!!!!!
Deco en Ronaldinho opstellen was dat jaar ook zelfmoord. Daarom heeft Pep ze ook voor een appel en een ei verkocht. Terecht blijkt nu.Bertje schreef:Dat is zelfmoord. Onder Rijkaard ging het ook fout toen hij zo nodig met Iniesta, Xavi en Deco moest spelen.Rishi schreef:Ik zie ze ook wel met die drie gasten op het middenveld spelen. En dan bijvoorbeeld Puyol op links, Yaya voor/naast Pique.
Ik denk best dat het mogelijk moet zijn. Thuis tegen Inter bijvoorbeeld had het makkelijk gekund en misschien ook wel gemoeten (een controleur eruit halen en een voetballer erin).
IK GELOOF!!!!!!
Barca pompt er zeker veel geld in. Maar ze geven de jeugd wel een kans. En de aankopen renderen gewoon niet zo goed als verwacht.Peter schreef:Barcelona is gewoon één van de grootste koopclubs van deze wereld. Het grappige is dat ze zo veel lof krijgen dat ze niet de koers van Real volgen, maar ik ben geneigd om te zeggen dat ze bijna op gelijke hoogte staan. Dit jaar zal er weer voor 100 miljoen in de selectie gepompt worden daar.Rishi schreef:Beweert iemand dan dat Barca geen spelers koopt?
Ze geven de eigen jeugd ook genoeg kans hoor. Maar met alleen eigen jeugd redden ze het niet.
Nu nog Cesc...
Die Chygrynsky is gehaald voor de verdediging omdat Milito zolang geblesseerd was en ze niet wisten hoe hij zou presteren. Dus nu heb je twee dure krachten op de bank. Daarnaast was Pique natuurlijk fantastisch in zijn eerste jaar.
En als Barca een speler wilt kopen gaat de prijs natuurlijk sowieso omhoog.
Je kunt gewoon niet ontkennen dat Barca, naast dat ze natuurlijk ontzettend veel geld in de ploeg pompen, de jeugd een kans geeft. Dat is gewoon uniek. En ook Pique en Fabregas reken ik tot de eigen jeugd...
IK GELOOF!!!!!!
Eerder een controleur erbij. Dan was Sneijder niet twee keer zo vrij gekomen. En als Pep dan ook nog 'gewoon' Maicon had opgevangen had Barcelona daar hoogstwaarschijnlijk gelijk gespeeld, nipt gewonnen of nipt verloren. En dan stond Pep nu in de finale van de CL.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zo, Villa is binnen. Kopen kopen kopen kopen! Zou Cruijff dat bedoelen met zijn opmerkingen dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan Barcelona?
I think I lost my fucking headache
Ik heb het over de wedstrijd in Spanje.Bertje schreef:Eerder een controleur erbij. Dan was Sneijder niet twee keer zo vrij gekomen. En als Pep dan ook nog 'gewoon' Maicon had opgevangen had Barcelona daar hoogstwaarschijnlijk gelijk gespeeld, nipt gewonnen of nipt verloren. En dan stond Pep nu in de finale van de CL.
IK GELOOF!!!!!!
Daar had men vooral Ibrahimovic uit de basis moeten laten, want die liep alleen maar in de weg.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Het zou me toch wat zijn, al is het logisch als men Mourinho weet aan te trekken.VZ geruchten:
Manuel Pellegrini zal deze woensdag zijn bureau moeten leegmaken. De Chileen wist in zijn eerste seizoen bij De Koninklijke geen enkele prijs te winnen, mocht maandag al niet meer trainen en zal vandaag de laan uit worden gestuurd. Pellegrini krijgt een afkoopsom van vier miljoen euro mee, waardoor zijn avontuur in Madrid toch nog ergens goed voor is geweest. (Diverse Spaanse media)
- peter
Mourinho is het beste wat er is. Een garantie op titels en prijzen.
Sneijder weer naar Real terug dan denk ik. Mourinho is idolaat van hem, schijnt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ook Mourinho heeft liever (een fitte) Kaká dan Sneijder, hoor.De Dominee schreef:Sneijder weer naar Real terug dan denk ik. Mourinho is idolaat van hem, schijnt.
Sneijder is echter gevoelig voor dergelijke psychologie van de koude grond. Hij was immers ook gevoelig voor het gebrabbel van Ten Cate.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wellicht. Ik zou het in ieder geval prachtig vinden als hij weer naar Madrid gaat, zoals ik het prachtig vind wanneer iedere bij Ajax opgeleide speler een toptransfer maakt. Dan komt er namelijk geld in het laatje bij ons.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ten Cate maakte Sneijder belangrijk. Dáár is Sneijder gevoelig voor.Bertje schreef:Ook Mourinho heeft liever (een fitte) Kaká dan Sneijder, hoor.De Dominee schreef:Sneijder weer naar Real terug dan denk ik. Mourinho is idolaat van hem, schijnt.
Sneijder is echter gevoelig voor dergelijke psychologie van de koude grond. Hij was immers ook gevoelig voor het gebrabbel van Ten Cate.
Het stinkt aan alle kanten!
Villa kost dan 40 miljoen, maar hij begint vast en zeker met een laag basissalaris.LucaS schreef:Zo, Villa is binnen. Kopen kopen kopen kopen! Zou Cruijff dat bedoelen met zijn opmerkingen dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan Barcelona?
Peter schreef:Weer een koopje voor Barcelona dus. Zo zie je maar weer dat Barca echt geen koopclub is, hoor.
Ja. Spelers als Henry, Zlatan, Villa koop je niet, die produceer je. Net als verdedigers als Maxwell, Alves, Pique, Chygrinsky, Touré, Milito enzo.LucaS schreef:Zo, Villa is binnen. Kopen kopen kopen kopen! Zou Cruijff dat bedoelen met zijn opmerkingen dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan Barcelona?

Villa zal wel voor links komen, neem ik aan? Dan moet er natuurlijk nog wel even een vervanger voor Zlatan worden gekocht, toch? En dat mag best wat kosten...