Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

ferry

Re: Engeland en Schotland

Bericht door ferry » vr jul 26, 2013 4:18 pm

Yopi schreef:
Ferry schreef: Bovendien zou dat wel heel erg ondankbaar zijn richting Liverpool, die al dat wangedrag steeds maar geaccepteerd hebben van hem.

Dat interesseert hem geen reet. Niet zo vreemd ook, want Liverpool accepteert dat gedrag niet omdat ze hem zo'n aardige jongen vinden.

Laat hem maar bij Liverpool blijven. :neutral.gif:

Hoe staat Liverpool er eigenlijk financieel voor? Hebben ze geld?
Nou ja, Liverpool zou 'm natuurlijk ook kunnen verkopen voor de bedragen die nu genoemd worden, als het alleen om de poen zou gaan. Bovendien snap ik niet wat Suarez er aan heeft om van Liverpool naar Arsenal te verhuizen.

Ik vond een artikel van de BBC waarin staat dat de schuld van Liverpool vorig jaar gegroeid is: "Net debt increased by a third from £65.4m in July 2011 to £87.2m in May 2012."

Er is ook een link naar een interview over de financiele status van Liverpool. De eigenaar, Fenway Sports Group, pompt er zo nu en dan wat geld in:
"The results show that Fenway Sports Group injected £46million into the club during the period with a 'non-interest bearing loan'. What does that mean and why was it needed?

Probably people can remember from some time back that we've historically had a long-standing and developing stadium cost - money we've invested to date in our project whether it be around a new stadium or our plans to stay at Anfield. The view generally was that we would be better off servicing that cost that we'd created by taking it out of our existing facilities and taking a loan from the parent company which is interest free. It's another great example of the ownership investing in the club and making the club better off day-to-day financially."

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jul 31, 2013 11:01 pm

Het lijkt erop dat een bod tussen de 106 en 115 miljoen euro voor Bale geaccepteerd gaat worden. Een echte jood die Levy. :ajaxsmiley.gif:

Spurs willen Morata (topscorer EK onder de 21) bovenop het geldbedrag en ze gaan ook Soldado op pikken bij Valencia.

Bij Barcelona zijn ze ook wakker. Ze willen of Vermaelen of Vertonghen oppikken.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Arthur

Bericht door Arthur » wo jul 31, 2013 11:21 pm

Madrid is gek dat ze dat neerleggen voor zo'n draver. Zal Ronaldo ook leuk vinden dat iemand die zijn schoenen nog niet eens mag poetsen straks meer verdient dan hij.

Maar goed, Madrid heeft oneindig veel geld, dus wat kan hun het schelen?

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 01, 2013 7:44 am

Lijkt me sterk dat huj meer gaat verdienen dan Ronaldo.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 01, 2013 8:45 am

Meer dan 100 miljoen voor één speler? Dat zal toch zeker niet waar zijn? Waar haal je die info vandaan?
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do aug 01, 2013 8:53 am

beelzebub schreef:Bij Barcelona zijn ze ook wakker. Ze willen of Vermaelen of Vertonghen oppikken.
Bron?

Lijkt me onzin. Barcelona kan beter krijgen.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do aug 01, 2013 8:55 am

Marillion schreef:Meer dan 100 miljoen voor één speler? Dat zal toch zeker niet waar zijn? Waar haal je die info vandaan?
Financial Fair Play, anyone?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 01, 2013 9:16 am

Inderdaad, als dit gewoon nog kan dan kun je wel inpakken met al die mooie verhalen daarover.
Nil volentibus arduum

beelzebub

Bericht door beelzebub » do aug 01, 2013 11:22 am

Yopi schreef:
beelzebub schreef:Bij Barcelona zijn ze ook wakker. Ze willen of Vermaelen of Vertonghen oppikken.
Bron?

Lijkt me onzin. Barcelona kan beter krijgen.
De VI geruchtencarroussel, die het weer uit El Mundo Deportivo hebben :ajaxsmiley.gif:
http://www.vi.nl/achtergronden/Transfer ... n-Bale.htm
Transferdagboek 30/07: Vertonghen, Vermaelen & Bale
Barcelona zou het volgens El Mundo Deportivo zoeken in voormalige Ajacieden om de defensie te versterken. Zowel Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur) als Thomas Vermaelen zou in de belangstelling van de Catalaanse grootmacht staan. Barcelona kan een van de Belgen goed gebruiken aangezien de voorbije jaren Carles Puyol en Gerard Piqué lang niet altijd gevrijwaard bleven van blessureleed. (...)

beelzebub

Bericht door beelzebub » do aug 01, 2013 2:37 pm

Haha Liverpool heeft een lijst met verboden woorden opgesteld. Van een aantal denk ik: logisch, maar dat je geen "man-up" meer mag roepen.. :excited.gif:

Afbeelding

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma aug 05, 2013 11:37 am

Rooney wil de breuk met United en dus een transfer naar Chelsea forceren en drijft de zaak op de spits :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma aug 05, 2013 12:56 pm

Het is eigenlijk een reclame voor NBC (ze gaan Engels voetbal uitzenden in de VS). Maar als je van flauwe dingen houdt is dit misschien wel leuk;
"A(n) (American) footballcoach in London" https://www.youtube.com/watch?v=6KeG_i8CWE8

jabu

Bericht door jabu » di aug 06, 2013 10:35 am

Zeker wel grappig ja. :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di aug 06, 2013 11:25 am

beelzebub schreef:Haha Liverpool heeft een lijst met verboden woorden opgesteld. Van een aantal denk ik: logisch, maar dat je geen "man-up" meer mag roepen.. :excited.gif:

Afbeelding
Geintje, toch? Met Suarez in de gelederen?

Don't be a woman, handicapped gay gipsy princess! :1evil.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 06, 2013 11:49 am

Moet wel een geintje zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterende club zo'n lijstje gaat opstellen.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 07, 2013 10:09 am

Luis Suarez spreekt zich uit:

http://www.theguardian.com/football/201 ... l-transfer

Zo is die jongen. Vraag maar na in Groningen. Maar eerlijk is eerlijk, Liverpool zal er niet slechter van worden.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo aug 07, 2013 10:13 am

Yopi schreef:Luis Suarez spreekt zich uit:

http://www.theguardian.com/football/201 ... l-transfer

Zo is die jongen. Vraag maar na in Groningen. Maar eerlijk is eerlijk, Liverpool zal er niet slechter van worden.
Is hij anders dan andere voetballers? Zal hij als tienjarige hebben gedroomd van FC Groningen of van Barcelona?

Liverpool wordt er niet slechter van, Ajax ook niet. Laat iedere ex-Ajacied maar ieder jaar van club en land wisselen, het liefst voor tientallen miljoenen per transfer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Iniesta

Bericht door Iniesta » wo aug 07, 2013 6:56 pm

Lijkt me dat hij wel een punt heeft. Een bepaling in het contract dat Liverpool alleen moet gaan onderhandelen bij een bod van boven 40m slaat helemaal nergens op.
Als die 40 m genoemd staat in het contract lijkt het me dat ze hem in dat geval moeten laten gaan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 07, 2013 7:47 pm

Als er in het contract staat dat ze moeten onderhandelen is dat wat ze moeten doen. Suarez en zijn zaakwaarnemers hebben dat contract toch zeker wel gelezen? Als ze een gelimiteerde transfersom hadden willen hebben hadden ze die in het contract moeten plaatsen. Het lijkt me niet zo moeilijk om dat zodanig te formuleren dat er geen onduidelijkheid ontstaat.

Die jongen mag natuurlijk proberen om een nieuwe club te vinden maar een beetje respect voor zijn huidige werkgever lijkt me ook wel op zijn plaats. Ze betalen hem een dik salaris en meneer is heel veel wedstrijden niet inzetbaar geweest door zijn idiote gedrag. Hij is er zelf dus debet aan dat hij in Liverpool geen CL kan spelen.
Nil volentibus arduum

Iniesta

Bericht door Iniesta » wo aug 07, 2013 9:11 pm

Een clausule van moeten onderhandelen lijkt me gewoon onwaarschijnlijk. Heeft 0,0 waarde.
Maar goed, ik heb uiteraard ook de tekst van het contract niet gelezen, dus de rechter mag uiteindelijk uitmaken wat er staat.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 07, 2013 10:37 pm

@Marillion: blijkbaar is die passage dubbelzinnig geformuleerd.

Suarez voelt zich belazerd, dan is het over. Of hij zich nou terecht belazerd voelt of niet. Het gaat nu alleen nog om de hoogte van de transfersom. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij over een maand nog bij Liverpool speelt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo aug 07, 2013 11:20 pm

Hoe moeilijk kan het nu zijn om zwart op wit vast te leggen dat je voor bedrag X mag vertrekken? Misschien hadden ze anders even een paar euro in een fatsoenlijke jurist moeten investeren. Dat kan er toch wel af zeker?

Hij zal uiteindelijk wel weg gaan. Maar het is op zijn minst onhandig als je in een contract ruimte laat voor twijfel.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 07, 2013 11:23 pm

Je weet toch hoe Suarez is? Als hij iets wil gaat hij desnoods door de muur.

Wat hadden ze dan gedacht bij Liverpool? :confused.gif:

Ik begrijp het wel, hoor. Liverpool is vergane glorie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 07, 2013 11:29 pm

Marillion schreef:Hoe moeilijk kan het nu zijn om zwart op wit vast te leggen dat je voor bedrag X mag vertrekken? Misschien hadden ze anders even een paar euro in een fatsoenlijke jurist moeten investeren. Dat kan er toch wel af zeker?

Hij zal uiteindelijk wel weg gaan. Maar het is op zijn minst onhandig als je in een contract ruimte laat voor twijfel.
Als het makkelijk zou zijn om glasheldere contracten op te stellen, dan zouden er überhaupt geen juristen zijn. Laat staan dat er al eeuwenlang strijd zou zijn om de interpretatie van regelgeving. Daar waar taal in het spel komt (lees: overal) is er ruimte voor interpretatie en dus twijfel.

Bovendien weten wij niet wat de eisen van beide partijen waren bij het opstellen van het contract waren. Genoeg ruimte voor gekissebis over het algemeen. De reden dat er überhaupt contracten opgesteld worden, is immers omdat beide partijen iets anders willen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 08, 2013 7:23 am

'Liverpool stuurt Assaidi op huurbasis naar QPR'

Oussama Assaidi maakt verrassend de overstap naar Queens Park Rangers. Althans, dat meldt de Daily Mirror woensdagavond. De Marokkaan (24) is compleet uit beeld geraakt bij Liverpool.

Assaidi had aanbiedingen uit Nederland (Feyenoord) en België (Anderlecht), maar Liverpool wil hem volgens de Engelse krant dicht bij huis houden. Daarom lijkt het gedegradeerde QPR er tijdelijk met de oud-aanvaller van De Graafschap en sc Heerenveen vandoor te gaan. Assaidi wordt tot het einde van het seizoen gehuurd door de Londense club.

Assaidi maakte vorig jaar voor zo’n drie miljoen euro de overstap van Heerenveen naar Liverpool. Verder dan een handvol invalbeurten kwam de dribbelaar echter niet. Ook komend seizoen had Assaidi weinig uitzicht op speelminuten, aangezien manager Brendan Rodgers voor een systeem zonder échte buitenspelers heeft gekozen.
Ous goes Tjempiunsjip. Goede zet geweest om Ajax en de CL te laten schieten!

Plaats reactie