Engeland en Schotland
Moderator: mods
Raar dat die Corner werd afgekeurd. Volgens mij tikte Rooney de bal heel slim even aan, liep toen weg en vervolgens kwam Giggs aanlopen om de bal voor te geven.
Cech loopt flink te kutten. Eerst al een paar keer met verkeerde uittrappen en hij liet de bal een keer uit z'n handen vallen. En die kopbal van Vidic had hij ook gewoon moeten pakken.
Cech loopt flink te kutten. Eerst al een paar keer met verkeerde uittrappen en hij liet de bal een keer uit z'n handen vallen. En die kopbal van Vidic had hij ook gewoon moeten pakken.
- Giacomo Puccini
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Helemaal mee eens.Giacomo Puccini schreef:Manchester was oppermachtig; die gaan weer rustig afstevenen op een nieuw kampioenschap. En hebben nog de luxe ook om Carlos Tévez 90 minuten lang op de bank te laten verpieteren. Chelsea stelde zwaar teleur.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar Chelsea amper kansen gehad en dat is toch knap van ManU. Overigens heeft ManU ook niet veel kansen gehad maar scoren toch 3 keer. ManU wel de verdiende winnaar.999 schreef:Zeer matige wedstrijd, de 1e helft was drie keer niks.Was wel leuk die corner .. 2e helft was iets beter maar echte hoogstandje heb ik niet gezien 2 goals uit stilstaande momenten zegt ook meer dan genoeg ..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
3-0 verliezen van United (zonder Tevez
), 1 punt meer dan Aston Villa, ik vind het niet overtuigend. Vorig jaar werden ze bijna kampioen, dan verwacht je nu toch wat meer.
Maar ik geef meteen toe dat ik de PL niet echt volg.

Maar ik geef meteen toe dat ik de PL niet echt volg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En ondanks de slechte topduels staan ze gewoon 2e. Ik blijf erbij dat die gewoon kampioen worden. Ik hoop het ook.Jinne schreef:Laatste paar weken minder en ze hebben nog niet één topper gewonnen dit seizoen. Waarvan die van vandaag wel echt kansloos was.Beloki schreef:Doen ze het zo slecht dan?Duke schreef:Chelsea had toch zo'n goede trainer, dit seizoen?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Belachelijk zeg. Wat een bedragen. Daar kan die kerel ook Feyenoord voor kopen. Al geef ik gelijk toe dat Kaka dan een betere investering is....
Als ik me niet vergis was City toch altijd een club met een vrij aardige jeugdopleiding. Nou, daar zal weinig tot niets van overblijven. Engelse jeugdspelers zijn immers niet interessant. Je moet wereldsterren halen.
Op deze manier komt het vast helemaal goed met de nationale ploeg. Maar dat interesseert die kerel dan weer niets.

Als ik me niet vergis was City toch altijd een club met een vrij aardige jeugdopleiding. Nou, daar zal weinig tot niets van overblijven. Engelse jeugdspelers zijn immers niet interessant. Je moet wereldsterren halen.
Op deze manier komt het vast helemaal goed met de nationale ploeg. Maar dat interesseert die kerel dan weer niets.
Nil volentibus arduum
Die wereldvreemde sjeik heeft dus niets geleerd van de fouten die Abramovic bij Chelsea maakte in het begin...'Monsterbod Manchester City op Kaká'
MANCHESTER - Manchester City is bereid het recordbedrag van 110 miljoen euro neer te tellen voor de Braziliaanse middenvelder Kaká van AC Milan. Volgens berichten in de Italiaanse en Engelse media zou de Engelse club de international bovendien het astronomische jaarsalaris van 15 miljoen willen bieden.
Tot nu toe was de Fransman Zinedine Zidane de duurste voetballer ter wereld. Hij verhuisde in 2001 voor 75 miljoen van Juventus naar Real Madrid.
Volgens de Gazzetta Dello Sport is dinsdag al onderhandeld over Kaká. De driekoppige delegatie van Manchester City zou met AC Milan ook gelijk willen praten over de transfers van middenvelder Gennaro Gattuso en doelman Dida. Geld heeft Manchester genoeg; in september nam een sjeik de club over. Zijn privévermogen: 16,5 miljard euro. AC Milan vaart financieel wel bij een eventuele transfer van Kaká. In 2003 werd hij voor het in verhouding luttele bedrag van 8 miljoen overgenomen van Sao Paolo.
www.sportwereld.nl
Wat leuke spelers wil natuurlijk ook wel helpen.
Bovendien is Kaka het voetballer waar je een team omheen kunt/moet bouwen. Vindt hem ook niet arrogant of iets dergelijks. Zou voor Milan een uitkomst zijn (geld dat ze kunnen investeren, Ronaldinho die wat vrijer kan spelen) en City doet goede zaken.
Bovendien is Kaka het voetballer waar je een team omheen kunt/moet bouwen. Vindt hem ook niet arrogant of iets dergelijks. Zou voor Milan een uitkomst zijn (geld dat ze kunnen investeren, Ronaldinho die wat vrijer kan spelen) en City doet goede zaken.
IK GELOOF!!!!!!