Oddo weer scherp bij die 1-1. Ik vind hem gruwelijk overschat.Peter schreef:Forza Milan!
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Jinne
- Site Admin
Louis nog op 0-0 bij rust.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hahaha Tom Egbers kan zijn frustraties niet voor zich houden wat betreft Huntelaar.
''Boriello, die kennelijk heel belangrijk is opeens, scoort de 1-1.''
''Boriello, die kennelijk heel belangrijk is opeens, scoort de 1-1.''
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Louis leeft nog, met dank aan Bordeaux, dat wél zijn sportieve plicht doet.Jinne schreef:Louis nog op 0-0 bij rust.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zwijnen.De Dominee schreef:Wat deden wij vorig jaar ook alweer tegen die Italianen...?Peter schreef:Inter zonder Sneijder is vleugellam. Die jongen is een heel belangrijke schakel in het geheel.
Fiorentina is geplaatst. Heel knap dat ze Liverpool hebben weten uit te schakelen.
Van Gaal leeft inderdaad nog, maar Bayern zal wel van Juventus moeten winnen. En winnen gaat Bayern moeilijk af.
Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
Ik vind het zo onwerkelijk om te stellen dat van Gaal niet met vedetten kan werken. Je weet dat hij een geweldig team kan kneden, maar dan moeten die mensen wel mee willen doen met wat hij voor ogen heeft. Daar ben je toch niet opeens te goed voor? Profvoetballers die niet vooruit te branden zijn omdat ze de coach niet mogen. Alsof ze niks betaald krijgen. Niet te geloven. Sterallures omdat ze toevallig een kunst beheersen, terwijl ze verder als mens geen stuiver waard zijn. Ik geloof dat dit in de filmwereld grotendeels achterhaald is, maar de 'heren' voetballers komen er nog mee weg.
Luca Toni.
Die kan echt niks. Zou van Gaal een beetje te hard op zijn gemanicuurde Italiaanse teentjes getrapt hebben?
Luca Toni.

-
Nou ja, gisteren leek het in ieder geval nergens op. Het is een wonder dat ze scoorden. En toen ze scoorden dacht je: Nou.. de ban is gebroken, nu walsen ze erover heen. Maar niks is minder waar.
Whitey on the moon.
Van Gaal denkt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft... Dat wekt irritaties op. Van Gaal moet zich (deels) aanpassen aan de spelersgroep, het vertrouwen winnen, spelers voor zich winnen, niet meteen spelers eruit gooien omdat ze niet in jouw visie passen.Monkey Tonk schreef:Ik vind het zo onwerkelijk om te stellen dat van Gaal niet met vedetten kan werken. Je weet dat hij een geweldig team kan kneden, maar dan moeten die mensen wel mee willen doen met wat hij voor ogen heeft. Daar ben je toch niet opeens te goed voor? Profvoetballers die niet vooruit te branden zijn omdat ze de coach niet mogen. Alsof ze niks betaald krijgen. Niet te geloven. Sterallures omdat ze toevallig een kunst beheersen, terwijl ze verder als mens geen stuiver waard zijn. Ik geloof dat dit in de filmwereld grotendeels achterhaald is, maar de 'heren' voetballers komen er nog mee weg.
Luca Toni.Die kan echt niks. Zou van Gaal een beetje te hard op zijn gemanicuurde Italiaanse teentjes getrapt hebben?
Je kunt toch ook niet bij Real Madrid komen en Raul meteen op de bank gooien omdat je een andere type spits wilt opstellen?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Abate viel wat dat betreft redelijk in. Is niets minder dan Oddo.Beloki schreef:Oddo weer scherp bij die 1-1. Ik vind hem gruwelijk overschat.Peter schreef:Forza Milan!
Milan was weer armoe troef. Eens zien of ze het weten te halen tegen het nietige Zurich.
Winnen.joey schreef:Zwijnen.De Dominee schreef:Wat deden wij vorig jaar ook alweer tegen die Italianen...?Peter schreef:Inter zonder Sneijder is vleugellam. Die jongen is een heel belangrijke schakel in het geheel.
Fiorentina is geplaatst. Heel knap dat ze Liverpool hebben weten uit te schakelen.
Van Gaal leeft inderdaad nog, maar Bayern zal wel van Juventus moeten winnen. En winnen gaat Bayern moeilijk af.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Een trainer die Oddo opstelt hoort in een gesticht thuis.Beloki schreef:Oddo weer scherp bij die 1-1. Ik vind hem gruwelijk overschat.Peter schreef:Forza Milan!
Bordeaux was weer prima! Camoranesi had 2 keer rood moeten hebben met z'n blinde geschop.
- Monkey Tonk
Ben ik het niet mee eens. Op het hoogste niveau, en met een trainer met deze staat van dienst, moet je als speler wel erg onprofessioneel zijn om meteen dwars te gaan liggen. En vier maanden valt bij mij onder 'meteen'. Vecht je dan terug. Bewijs je dan op basis van kwaliteit. Maar nee, Luca Toni speelt het na vier lange maanden, die voor hem blijkbaar een eeuwigheid zijn, liever via de pers.Rishi schreef:Van Gaal denkt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft... Dat wekt irritaties op. Van Gaal moet zich (deels) aanpassen aan de spelersgroep, het vertrouwen winnen, spelers voor zich winnen, niet meteen spelers eruit gooien omdat ze niet in jouw visie passen.Monkey Tonk schreef:Ik vind het zo onwerkelijk om te stellen dat van Gaal niet met vedetten kan werken. Je weet dat hij een geweldig team kan kneden, maar dan moeten die mensen wel mee willen doen met wat hij voor ogen heeft. Daar ben je toch niet opeens te goed voor? Profvoetballers die niet vooruit te branden zijn omdat ze de coach niet mogen. Alsof ze niks betaald krijgen. Niet te geloven. Sterallures omdat ze toevallig een kunst beheersen, terwijl ze verder als mens geen stuiver waard zijn. Ik geloof dat dit in de filmwereld grotendeels achterhaald is, maar de 'heren' voetballers komen er nog mee weg.
Luca Toni.Die kan echt niks. Zou van Gaal een beetje te hard op zijn gemanicuurde Italiaanse teentjes getrapt hebben?
Je kunt toch ook niet bij Real Madrid komen en Raul meteen op de bank gooien omdat je een andere type spits wilt opstellen?
Verder heb ik er geen probleem mee dat het van Gaal bij Bayern niet lukt. Beckenbauer dacht het brein van het grote Ajax, dat Bayern afdroogde, binnen te halen. Ik moet er niet aan denken dat Bayern straks ook op zijn Nederlands gaat voetballen. Wat dat betreft vind ik de Nederlandse invloed op Barcelona, en Spanje, wel genoeg geweest.
-
Van Gaal heeft toch vooral z'n succes weten te boeken met jonge (vormbare) ploegen die niet teveel vedetten herbergden.Monkey Tonk schreef:Ben ik het niet mee eens. Op het hoogste niveau, en met een trainer met deze staat van dienst, moet je als speler wel erg onprofessioneel zijn om meteen dwars te gaan liggen. En vier maanden valt bij mij onder 'meteen'. Vecht je dan terug. Bewijs je dan op basis van kwaliteit. Maar nee, Luca Toni speelt het na vier lange maanden, die voor hem blijkbaar een eeuwigheid zijn, liever via de pers.Rishi schreef:Van Gaal denkt dat alleen hij de wijsheid in pacht heeft... Dat wekt irritaties op. Van Gaal moet zich (deels) aanpassen aan de spelersgroep, het vertrouwen winnen, spelers voor zich winnen, niet meteen spelers eruit gooien omdat ze niet in jouw visie passen.Monkey Tonk schreef:Ik vind het zo onwerkelijk om te stellen dat van Gaal niet met vedetten kan werken. Je weet dat hij een geweldig team kan kneden, maar dan moeten die mensen wel mee willen doen met wat hij voor ogen heeft. Daar ben je toch niet opeens te goed voor? Profvoetballers die niet vooruit te branden zijn omdat ze de coach niet mogen. Alsof ze niks betaald krijgen. Niet te geloven. Sterallures omdat ze toevallig een kunst beheersen, terwijl ze verder als mens geen stuiver waard zijn. Ik geloof dat dit in de filmwereld grotendeels achterhaald is, maar de 'heren' voetballers komen er nog mee weg.
Verder heb ik er geen probleem mee dat het van Gaal bij Bayern niet lukt. Beckenbauer dacht het brein van het grote Ajax, dat Bayern afdroogde, binnen te halen. Ik moet er niet aan denken dat Bayern straks ook op zijn Nederlands gaat voetballen. Wat dat betreft vind ik de Nederlandse invloed op Barcelona, en Spanje, wel genoeg geweest.
Ajax en AZ --> succes.
Barca --> 50/50
Bayern en Oranje --> geen succes.
Bij Barca, Bayern en Oranje komt Van Gaal in aanraking met vedette's en dat botst. Dat ligt aan beide partijen, maar een speler heeft het in zo'n situatie gemakkelijker: die kan naar een nieuwe club of hij gaat muiten. Een trainer moet roeien met de riemen die hij heeft. En dat overkomt Van Gaal nu voor de zoveelste keer. Van Gaal weigert zijn werkwijze aan te passen (zijn goedrecht), maar dat maakt hem wel uiterst kwetsbaar. Nu de resultaten bij Bayern uitblijven kan hij niet terugvallen op de onvoorwaardelijke steun van z'n selectie. Iets wat een Leonardo bij AC Milan bijvoorbeeld wel had.
Whitey on the moon.
- Monkey Tonk
Klopt.
Alleen vind ik dat meer een commentaar op de zogenaamde vedetten. Waarom zouden alleen jonge onervaren spelers 'vormbaar' zijn?
Maar misschien heeft het daarmee te maken vanuit een iets andere hoek. Van Gaal gaat uit van een hoge mate van voetbalintelligentie bij spelers. En op dat gebied vallen sommige gearrriveerde spelers wellicht hopeloos door de mand. Het valt iedereen meteen op als die buiten de selectie vallen. Bij jonge onbekende spelers valt dat niet op, want niemand heeft ooit van ze gehoord.
Alleen vind ik dat meer een commentaar op de zogenaamde vedetten. Waarom zouden alleen jonge onervaren spelers 'vormbaar' zijn?
Maar misschien heeft het daarmee te maken vanuit een iets andere hoek. Van Gaal gaat uit van een hoge mate van voetbalintelligentie bij spelers. En op dat gebied vallen sommige gearrriveerde spelers wellicht hopeloos door de mand. Het valt iedereen meteen op als die buiten de selectie vallen. Bij jonge onbekende spelers valt dat niet op, want niemand heeft ooit van ze gehoord.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do nov 26, 2009 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mwah... Van Gaal had het bij Oranje aan de stok met 'zijn' oude Ajax lichting, eerder had hij daar nog geen last van.Monkey Tonk schreef:Klopt.
Ik denk dat Van Gaal vooral de benadering van dat soort spelers niet in de handen heeft. Je kan niet vanaf dag 1 als een soort oberstormbahnfuhrer staan te tieren op een training. En dat doet hij wel. Hij wil zich profileren voor het publiek en pers, maar z'n selectie prikt daar doorheen. Daarom vond ik al eerder dat Van Gaal niet helemaal in z'n element leek bij Bayern.
Whitey on the moon.
- Monkey Tonk
Het kan natuurlijk ook zijn dat die oude Ajax lichting op hem uitgekeken was, na al die jaren, en dat dit het idee in de hand werkt dat van Gaal niet met vedetten kan werken, terwijl dat iets anders was.
Ben even vergeten wat hij bij Barca gedaan heeft. Hij was daar toch vrij succesvol? Met vedetten.
Ben even vergeten wat hij bij Barca gedaan heeft. Hij was daar toch vrij succesvol? Met vedetten.
-
- AT Toto winner 15/16
Toch is het al een stuk beter dan aan het begin van het seizoen.. toen was het echt slecht. Ik zag trouwens dat ze nu gewoon weer 2de staan in de Serie A? Zegt dat wat over Milan of over de Serie A?Peter schreef: Milan was weer armoe troef. Eens zien of ze het weten te halen tegen het nietige Zurich.
-
Nationaal was het aardig, internationaal niet veel soeps.Monkey Tonk schreef:Het kan natuurlijk ook zijn dat die oude Ajax lichting op hem uitgekeken was, na al die jaren, en dat dit het idee in de hand werkt dat van Gaal niet met vedetten kan werken, terwijl dat iets anders was.
Lag regelmatig in de clinch met Rivaldo. Heeft er wel voor gezorgd dat spelers als Xavi doorbraken bij Barca.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Milan. Zoals je tegen Real al zag is er een stijgende lijn waar te nemen. Je pakt niet voor niets Real in een tweestrijd. ,maar het is alleen nog met vallen en opstaan. Neemt niet weg dat L'OM (eigenlijk de Franse competitie in het algemeen) erg sterk in opkomst is. Het gat tussen de toplanden en Frankrijk is lang zo groot niet meer. Italië blijft een sterke competitie, maar Frankrijk zit er zeker niet ver vandaan.
- Monkey Tonk
Ik snap wel dat vedetten meer respect willen dan van Gaal ze wellicht geeft. Maar het professionalisme komt op de eerste plaats. Als een amateur zich eerst lekker wil voelen, ok. Hij doet het puur voor zijn plezier. Maar een vedette verdient miljoenen. En dan wil hij op het veld ook nog eens als koning behandelt worden. Ik vind het niet meer dan normaal dat van Gaal maling heeft aan egostrelerij, en er gewoon vanuit gaat dat ze hun taak uitvoeren als werknemers of 'soldaten'. En als ze dat weigeren, dan zijn het wat mij betreft geen goede profs, maar verwende kereltjes die de realiteit uit het oog verloren hebben.GangstaRiB schreef:Nationaal was het aardig, internationaal niet veel soeps.Monkey Tonk schreef:Het kan natuurlijk ook zijn dat die oude Ajax lichting op hem uitgekeken was, na al die jaren, en dat dit het idee in de hand werkt dat van Gaal niet met vedetten kan werken, terwijl dat iets anders was.
Lag regelmatig in de clinch met Rivaldo. Heeft er wel voor gezorgd dat spelers als Xavi doorbraken bij Barca.
Een prof als Litmanen zul je over van Gaal niet horen klagen. Die begrijpt wel dat het niet om hem gaat, maar om het team. Het zegt toch genoeg dat egotrippers als Rivaldo, en nu Toni, uit de toon vallen?
Maar het zegt toch ook genoeg dat Van Gaal alleen successen haalt met spelers die hij zelf nog kan vormen?
IK GELOOF!!!!!!
Peter schreef:Milan. Zoals je tegen Real al zag is er een stijgende lijn waar te nemen. Je pakt niet voor niets Real in een tweestrijd. ,maar het is alleen nog met vallen en opstaan. Neemt niet weg dat L'OM (eigenlijk de Franse competitie in het algemeen) erg sterk in opkomst is. Het gat tussen de toplanden en Frankrijk is lang zo groot niet meer. Italië blijft een sterke competitie, maar Frankrijk zit er zeker niet ver vandaan.
Dat klopt, want in Frankrijk wordt inmiddels bijna even goed betaald. Het verschil tussen Frankrijk en de twee grote voetballanden is in financieel opzicht nog wel vrij groot.
Ik vond OM in de eerste helft veel beter dan Milan. De tweede helft heb ik niet gezien.
Het stinkt aan alle kanten!
Deschamps lijkt het aardig op orde te hebben. Marseille speelt al een stuk beter dan in de twee / drie seizoenen onder Gerets.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Ik vind dat Van Gaal nog wel wat tijd verdient. Sowieso, bij Bayern wist men perfect wat hen te wachten stond. Hoeness zei nog: als we een ideale schoonzoon wilden, hadden we George Clooney wel genomen.GangstaRiB schreef:Ajax en AZ --> succes.
Barca --> 50/50
Bayern en Oranje --> geen succes.
Toni, die trouwens zwaar over the hill is, moet er gewoon uit. Hij is geen Rivaldo die zoveel sores waard is.