Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
En dan heeft Lucas het over fanboys, helemaal van het padje af die Ajacieden maar wel vermakelijk. Is het al 12 uur? 

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
IH heeft het niet zo op feiten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Einde oefening voor Ajax, wij krijgen dat oude en langzame Bayern, piece of cake. 

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
ajax kan natuurlijk niet anders.
Bayern - pool is echt 50/50.
Mijn doorslaggevende idee is echter dat bayern een 3 weken winterstop heeft (itt tot de slopende weken in engeland) en dus fitter aan de start komt dan pool.
Bayern - pool is echt 50/50.
Mijn doorslaggevende idee is echter dat bayern een 3 weken winterstop heeft (itt tot de slopende weken in engeland) en dus fitter aan de start komt dan pool.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Bayern kan beter dan het tegen Ajax heeft laten zien.
City, Juve, PSG, Spurs, Lyon, Roma en Bayern.
Hopen dat Madrid blijft kwakkelen en dat Ajax blijft groeien. Dan heb je een paar procent meer kans. Madrid lijkt al jaren eigenlijk alleen geïnteresseerd in de CL, dus al te veel fiducie hoeven we ons niet te maken...
Hopen dat Madrid blijft kwakkelen en dat Ajax blijft groeien. Dan heb je een paar procent meer kans. Madrid lijkt al jaren eigenlijk alleen geïnteresseerd in de CL, dus al te veel fiducie hoeven we ons niet te maken...
waarom nou weer prutsers ih.. ? waarom nou ?InnerHarbour schreef:Een club die tweemaal gelijkspeelt tegen die prutsers uit Amsterdam is voor ons geen probleem.elliquido schreef:Bayern - pool is echt 50/50.

zitten een paar mooie krakers tussen
United - PSG
Atl - Juve
United - PSG
Atl - Juve
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Niet zo gevoelig El, je leest toch ook wel hoe hier over Liverpool gesproken wordt door sommige, gewoon van je af laten glijden, tis maar een mening hoor.elliquido schreef:waarom nou weer prutsers ih.. ? waarom nou ?InnerHarbour schreef:Een club die tweemaal gelijkspeelt tegen die prutsers uit Amsterdam is voor ons geen probleem.elliquido schreef:Bayern - pool is echt 50/50.

YNWA
- InnerHarbour
Vind jij dit een kraker? Denk dat het een niet zo heel moeilijke horde wordt voor PSG als Mourinho er dan nog zit.Mano schreef:zitten een paar mooie krakers tussen
United - PSG
YNWA
Man utd is wel een serieuze naam en als ze nog wat van hun seizoen willen maken, zullen ze volle bak moeten gaan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Welnee, die gaan er kansloos uit. Bakken er niets van, op dit moment. PSG heeft echt geluk met de loting.
Atletico-Juve, dat wordt een slijtageslag in twee delen.
Zoals Wimpey zegt, Ajax heeft weinig kans, maar dat was tegen de andere ploegen ook het geval geweest. Niet geschoten altijd mis, koe + haas, enz. Madrid heeft op elke positie een betere speler. Laten we hopen dat ze ons onderschatten en er niet zoveel zin in hebben.
Atletico-Juve, dat wordt een slijtageslag in twee delen.

Zoals Wimpey zegt, Ajax heeft weinig kans, maar dat was tegen de andere ploegen ook het geval geweest. Niet geschoten altijd mis, koe + haas, enz. Madrid heeft op elke positie een betere speler. Laten we hopen dat ze ons onderschatten en er niet zoveel zin in hebben.
- InnerHarbour
Klopt, worden twee hele vervelende wedstrijden met 1000 kleine en grote overtredingen en een nare sfeer in het veld, zeker als die Diego Costa weer mee kan doen.Yopii schreef:Atletico-Juve, dat wordt een slijtageslag in twee delen.
YNWA
- InnerHarbour
actie = reactie is een algeheel geldende wet. voor iedereen :-)Niet zo gevoelig El, je leest toch ook wel hoe hier over Liverpool gesproken wordt door sommige, gewoon van je af laten glijden, tis maar een mening hoor.
Ik vind pool een mooie club. ik hoop ook oprecht dat ze kampioen worden ,net als Leeds uiteraard :-)
Maar Ajax vind ik de mooiste club. En natuurlijk is het grote geld en de medische begeleiding

Je solliciteert in ieder geval naar een kersteditie van de IH bingokaart

Ik vind het niet zo'n verkeerde loting. Er zit geen zwakke club tussen, dus moeilijk wordt het sowieso. En dan is Real-zonder-Ronaldo misschien niet de slechtste loting. Doen het vooralsnog ook matig in La Liga.Lionel schreef:Real Madrid!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Denk dat Real in de winterstop veel gaat sjoppen!
Ja, die kans is er wel. :-) Maar of ze dan kaliber Ronaldo vinden? Jarenlang heeft het om hem gedraaid. Dat is niet zomaar opgelost.WP_Legend schreef:Denk dat Real in de winterstop veel gaat sjoppen!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat kan wimpey wel zeggen, maar EtH zal wat anders beweren.Yopii schreef: Zoals Wimpey zegt, Ajax heeft weinig kans, maar dat was tegen de andere ploegen ook het geval geweest. Niet geschoten altijd mis, koe + haas, enz. Madrid heeft op elke positie een betere speler. Laten we hopen dat ze ons onderschatten en er niet zoveel zin in hebben.

Die lui gaan in de winter natuurlijk wel shoppen he... Net als Bayern. Die hebben afg. zomer geen euro uitgegeven. Ome Henk Spaan beweerde afg. weekend in het Parool dat Bayern voor Goretzka 40 M had afgetikt, maar dat is fake news. Copy and paste 'werk' waarschijnlijk.
- InnerHarbour
Ik vind Leeds ook een mooie club en een fijne stad, waar ik dit voorjaar ook zeker weer 18 holes op Sand Moor ga spelen en een pint ga drinken. Zou geweldig zijn als jullie weer terug in de PL komen vinden ze in Manchester ook.elliquido schreef:actie = reactie is een algeheel geldende wet. voor iedereen :-)
Ik vind pool een mooie club. ik hoop ook oprecht dat ze kampioen worden ,net als Leeds uiteraard :-)
Hier moet ik toch even ingrijpen. Ik noem, zover ik weet, Ajax nooit vierderangs. Ik vind dat Ajax in een vierderangs competitie speelt en dat Delay een omgebouwd wijf is dat volledig op zijn achternaam teert maar ik noem Ajax nooit vierderangs daarvoor is mijn respect voor de prestaties uit het verleden veel te groot. Jullie waren één van de beste en het is geweldig hoe jullie met jullie jeugdopleiding proberen terug te komen, gaat alleen niet meer lukken gezien de verhoudingen in budget en ach dat van die Amsterdamse prutsers, jullie zijn toch zo gek van een gebbetje, een voertje? Nou dan. Nogmaals, het is maar een mening hoor waarvan ik vind dat het waar is, jullie mogen er gerust heel anders over denken.elliquido schreef:Maar Ajax vind ik de mooiste club. En natuurlijk is het grote geld en de medische begeleidingleidend tegenwoordig, maar om Ajax , het NL voetbal en delay blind systematisch weg te zetten als 4e-rangs ,prutsers en slap
It's a dirty job, I know, but somebody has to do it.en om dagelijks het duivelse advocatengeweten te spelen op dit forum is een beetje manisch nietwaar ?
Leuk, ik heb mij rot gelachen om de vorige.Je solliciteert in ieder geval naar een kersteditie van de IH bingokaart
YNWA
shoppen betekent niet dat het meteen loopt.
zal Ajax zijn spel spelen of is het 25min bibberen van het grote Real Madrid.
zal Ajax zijn spel spelen of is het 25min bibberen van het grote Real Madrid.