Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Dit format had toch als doelstelling om ervoor te zorgen dat de grote clubs echt niet meer buiten de boot konden vallen. De huidige stand zal wat dat betreft een vervelende verrassing zijn.
Nil volentibus arduum
Het is net voetbal. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ben er overigens nog geen fan van. Nu volg ik het maar heel matig maar het is nogal ondoorzichtig wat nu de kansen en risico's voor clubs zijn die rondom de streep zitten. Dat zal de laatste speelronde niet meer het geval zijn natuurlijk. Maar het blijft een onnatuurlijk systeem.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
City bij rust nog steeds exit. Staan zelfs achter. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
City dus nog net door, krijgt wel een zware tegenstander voor de kiezen. Dat zal de bedoeling niet zijn geweest.
Hopelijk loten F. en PSV niet tegen elkaar.
Hopelijk loten F. en PSV niet tegen elkaar.
Hoop dat ze er uit vliegen. Heb echt niets met die club. Weer 150 miljoen uitgeven omdat de selectie de klein zou zijn
Overigens is de nieuwe competitieopzet voor Nederland erg gunstig. In vergelijking met voorheen gaan nu meer teams door, namelijk de eerste drie, zeg maar. Nederlandse clubs werden in het verleden vaker wel dan niet derde in de poule.
F tegen Milan
Pisvee Juve
Beide uitgeschakeld 

Volledige loting tussenronde:
Stade Brest - Paris Saint-Germain
AS Monaco - Benfica
Club Brugge - Atalanta/
Sporting Portugal - Borussia Dortmund
Manchester City - Real Madrid
Celtic - Bayern München
Feyenoord- AC Milan
Juventus - PSV
Stade Brest - Paris Saint-Germain
AS Monaco - Benfica
Club Brugge - Atalanta/
Sporting Portugal - Borussia Dortmund
Manchester City - Real Madrid
Celtic - Bayern München
Feyenoord- AC Milan
Juventus - PSV
- Jinne
- Site Admin
Valt wel mee toch. Milan dit seizoen al een trainer versleten en Motta mag blij zijn dat hij dat nog niet is bij Juve.
Mag je als speler tegenwoordig nu wel voor 2 clubs in één CL seizoen spelen? Dat Gimenez straks tegen Feyenoord moet.
En de winnende maakt, haha.
Lekker 'tussenronde'.. :-)Later op dinsdagavond worden nog Juventus-PSV, Manchester City-Real Madrid en Sporting CP-Borussia Dortmund gespeeld in de tussenronde.
Maar eens kijken wat Man City en Real er van bakken. Wel een potje waar iets op het spel staat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
McKennie met een kogel. Assist Veerman.
Hij schoot hem wel gruwelijk hard binnen zeg
- Jinne
- Site Admin
Blij dat Perisic nog betrekkelijk weinig speelt voor ze. Hun beste vleugelspeler.
Ja Perisic heb ik nog genoemd om te halen na het niet doorgaan van Sulemana. Echt zonde dat we hem niet gehaald hebben.wimpey schreef:Het is toch een wat slappe ploeg. Perisic is wel erg goed. Hij wilde graag naar Ajax, maar onze TD heeft zo z'n eigen prioriteiten...
In Ajax zit meer pit en defensief / organisatorisch zijn we beter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jinne
- Site Admin
Sinds zijn rentree in de basis is het verval wel een beetje begonnen. Bij verlies zijn die koppies van hem en Luuk altijd goed voor een lach.
Wat een kanon is dat zeg. Doodzonde.Trab schreef: ↑wo feb 12, 2025 7:40 amJa Perisic heb ik nog genoemd om te halen na het niet doorgaan van Sulemana. Echt zonde dat we hem niet gehaald hebben.wimpey schreef:Het is toch een wat slappe ploeg. Perisic is wel erg goed. Hij wilde graag naar Ajax, maar onze TD heeft zo z'n eigen prioriteiten...
In Ajax zit meer pit en defensief / organisatorisch zijn we beter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
IK GELOOF!!!!!!
-
Ja inderdaad, bij hen en ook Xavi Simons, lijkt het net of ze zo’n huilfilter van Snapchat over hun gezicht hebben.
O ja? Wilde hij niet de CL in?Het is toch een wat slappe ploeg. Perisic is wel erg goed. Hij wilde graag naar Ajax, maar onze TD heeft zo z'n eigen prioriteiten...

Hij is op leeftijd, dan is het de vraag of hij het nog kan laten zien. Eén wedstrijd zegt niets. Uiteraard was hij op zijn top wel een klasse (of twee) beter dan Weghorst, Klaassen, Traoré, Rugani, dat niveau.
Nou, de kakkerlakken hebben de nul zo’n 38 seconden gehouden 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
So 1-1 en mooie goal
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”