Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » wo mei 08, 2013 9:52 am

Rishi schreef:Ik hoop niet dat Mourinho naar Manchester gaat. Zonde van zo een mooie club. Laat hem maar lekker naar Chelsea gaan of naar City. Kutclubs. Daar past hij wel. Clubs zonder normen en waarden.
Bollocks. Je moet een enorme persoonlijkheid hebben om Man U te leiden. En een nog enormere om bij die club Sir Alex op te volgen. Mourinho is zo'n persoonlijkheid.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2013 10:02 am

Manchester is een instituut. Meer dan een voetbalclub. Je moet een gentlemen zijn om Ferguson op te volgen. Hoewel hij ook zijn trekjes had.

Maar Mourinho spoort niet joh. Kijk wat hij met Real Madrid heeft gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mei 08, 2013 10:07 am

wimpey schreef:
Rishi schreef:Ik hoop niet dat Mourinho naar Manchester gaat. Zonde van zo een mooie club. Laat hem maar lekker naar Chelsea gaan of naar City. Kutclubs. Daar past hij wel. Clubs zonder normen en waarden.
Bollocks. Je moet een enorme persoonlijkheid hebben om Man U te leiden. En een nog enormere om bij die club Sir Alex op te volgen. Mourinho is zo'n persoonlijkheid.
Bij Man U hebben ze (denk ik) een broertje dood aan dat geneuzel met de pers. Maar we gaan het zien.

Zat afgelopen vrijdag in Schotland met iemand in de auto die voor Fergie had gespeeld bij Aberdeen. Toen was ie al een manager die absoluut een autoriteit was 'and didn't take no for an answer'.
Whitey on the moon.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 08, 2013 10:26 am

Haha, Ferguson was en is natuurlijk geen gentleman. Mourinho ook niet, dus wat dat betreft zou het prima matchen. Iemand als Mourinho zou redelijk passen bij de spelersgroep van United. Ik hoop voor de directie dat ze geen trainer gaan aanstellen die duizend kilometer per uur-voetbal wil spelen. Dus geen Klopp of voor mijn part Bielsa of zo. Ik denk dat Mourinho een uitstekende keuze zou zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Le T.

Bericht door Le T. » wo mei 08, 2013 10:26 am

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:
Bij Man U hebben ze (denk ik) een broertje dood aan dat geneuzel met de pers. Maar we gaan het zien.

Zat afgelopen vrijdag in Schotland met iemand in de auto die voor Fergie had gespeeld bij Aberdeen. Toen was ie al een manager die absoluut een autoriteit was 'and didn't take no for an answer'.
Ferguson is ook gewoon een enorme hork en zat er niet omdat hij het zo goed deed bij de pers. Het is nou eenmaal zo dat aardig gevonden worden in geen enkel opzicht een voordelige eigenschap is voor een trainer. Goed konden voetballen overigens ook niet. Wat dat betreft is Mourinho een natuurlijke geestverwant.

De vraag is er alleen wie er bij Man U dan een broertje dood zou moeten hebben. Het lijkt mij dat Ferguson degene is die tot nu toe bijna alles bepaalde. Die eigenaren zijn gewoon handelaars, die de club hebben volgeladen met schulden om hun eigen aankoop van die club te financieren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 08, 2013 10:29 am

Ik gok trouwens op Laurent Blanc. Gut feeling.

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo mei 08, 2013 10:40 am

Ken ken. En een van z'n oud assistenten? McLaren heeft er ook een paar jaar gezeten. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 08, 2013 10:58 am

Dick Advocaat zou wel wat voor Man U zijn. :blush.gif:

En Louis Van Gaal zal ongetwijfeld laten weten dat hij niet beschikbaar is.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2013 11:02 am

wimpey schreef:Dick Advocaat zou wel wat voor Man U zijn. :blush.gif:

En Louis Van Gaal zal ongetwijfeld laten weten dat hij niet beschikbaar is.
Dat kan Louis natuurlijk fantastisch combineren.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 08, 2013 12:48 pm

:confused.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 08, 2013 2:51 pm

Bert schreef:Haha, Ferguson was en is natuurlijk geen gentleman. Mourinho ook niet, dus wat dat betreft zou het prima matchen. Iemand als Mourinho zou redelijk passen bij de spelersgroep van United. Ik hoop voor de directie dat ze geen trainer gaan aanstellen die duizend kilometer per uur-voetbal wil spelen. Dus geen Klopp of voor mijn part Bielsa of zo. Ik denk dat Mourinho een uitstekende keuze zou zijn.
Inderdaad. Ferguson is natuurlijk een kauwgomkauwende uberproleet. Niettemin heb ik veel respect voor hem omdat dat hij zo lang zo succesvol is geweest. Het is werkelijk waar uniek. Die man is constant met zijn tijd meegegaan.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo mei 08, 2013 3:01 pm

Jupp Heynckes?
Op naar de vierde ster!

bryan

Bericht door bryan » do mei 09, 2013 11:23 am

Rishi schreef:Manchester is een instituut. Meer dan een voetbalclub.
Vraag dat aan degene die de Munich vliegtuigramp hebben overleefd maar met letsel, waardoor ze niet door konden voetballen. Op straat zonder baan.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do mei 09, 2013 3:04 pm

Moyes naar Utd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do mei 09, 2013 5:04 pm

Gelijk een contract voor 6 jaar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

bryan

Bericht door bryan » do mei 09, 2013 5:19 pm

Is een zeer goede trainer, van de afgelopen 15 jaar in de Top-3 in de Premier League achter Ferguson en Wenger. En dat met Everton, die niet al te veel geld heeft.

En een rustige, streng en fair type.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 09, 2013 7:28 pm

bryan schreef:Is een zeer goede trainer, van de afgelopen 15 jaar in de Top-3 in de Premier League achter Ferguson en Wenger. En dat met Everton, die niet al te veel geld heeft.

Volgens welke graadmeter is hij precies nummer drie?

Rustige type? Was het niet Moyes die niet al te lang geleden aan de vuist ging met een van zijn eigen spelers?

Tsja, ik vond hem echt grijze middelmaat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do mei 09, 2013 10:59 pm

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

bryan

Bericht door bryan » vr mei 10, 2013 12:16 am

Mr. Ajax schreef:
bryan schreef:Is een zeer goede trainer, van de afgelopen 15 jaar in de Top-3 in de Premier League achter Ferguson en Wenger. En dat met Everton, die niet al te veel geld heeft.

Volgens welke graadmeter is hij precies nummer drie?
Everton heeft sinds 2002 (sinds Moyes begon) netto 16 miljoen pond uitgegeven aan transfers. Peanuts, vergelijken met de rest van de clubs in de Premier League. En toch zijn ze altijd Top-6 en maakt altijd kans op Champions League.
Rustige type? Was het niet Moyes die niet al te lang geleden aan de vuist ging met een van zijn eigen spelers?
Volgens mij niet. Misschien Van der Meijde, maar ja, dat is dan weer te vergeven... Ik bedoel rustig in dat ie altijd vertrouwen heeft in zijn spelers en zijn systeem, en niet alles steeds op de kop gooit zo als Mancini.

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 10, 2013 9:25 am

Baines en Fellaini voor 47 miljoen naar Man U?

Fellaini voor Rooney die weggaat?
IK GELOOF!!!!!!

bryan

Bericht door bryan » vr mei 10, 2013 10:19 am

Dit geeft aan wat Moyes ter beschikking heeft:

Afbeelding

Heeft ie qua salaris minder dan de helft te besteden dan Liverpool, maar toch zit ie steeds boven hun in de competitie.

Qua inkomen is Everton vergelijkbaar met Fulham, West Ham, Newcastle en Aston Villa, maar die clubs clubs komen nooit bij Everton in de buurt in de competitie. Everton is altijd plaats 4, 5 of 6. Al jaren op rij, zeer consistent. Enige clubs die Moyes weten te verslaan zijn die met belachelijk veel geld.

Die man verricht gewoon een mirakel daar bij Everton.

Voordat ie bij Everton zat begon hij bij Preston North End die toen in wat nu League 1 heet waren. Hij heeft die competitie gewonnen, en de volgende seizoen, met nagenoeg de dezelfde selectie, gingen ze gelijk naar de playoffs in de Championship.

Ik had zelf ook Moyes gekozen als ik voorzitter was bij Man Utd. Toptrainer.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr mei 10, 2013 11:24 am

Dit is natuurlijk niet helemaal waar, Everton is de laatste jaren ook een paar keer als 7de en 8ste geëindigd. Op zich ook wel redelijk knap. Ik zeg ook niet dat het een volkomen beunhaas is, hij zal wel wat kunnen. Maar Moyes aanstellen als opvolger van Ferguson bij Man Utd. is in mijn ogen gelijkwaardig aan het aanstellen van een Ron Jans ofzo bij Ajax. Het is gewoon echte middelmaat.
En nu wilt hij weer Fellaini en Baines meenemen. Fellaini kan ik nog heeeeel misschien begrijpen, al vind ik dat die jongen al een tijdje vastzit op een bepaald niveau en zich niet door heeft ontwikkeld. Maar Baines naar Man Utd halen is net Olaf Lindenbergh naar Ajax halen.

Het opvolgen van Ferguson zou voor niemand makkelijk zijn geweest, maar ik vind dat Man Utd dit veel en veel beter had kunnen aanpakken. We zien het wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arthur

Bericht door Arthur » vr mei 10, 2013 11:36 am

Ik denk dat een overgangsperiode sowieso onvermijdelijk is. Dan heb je met Moyes waarschijnlijk een redelijk goedkope en redelijk betrouwbare tussenpaus die zorgt dat de club niet te ver wegzakt totdat de echte, bij MU passende toptrainer langskomt.

Lionel

Bericht door Lionel » vr mei 10, 2013 12:12 pm

Waarom zou Manchester daarmee genoegen nemen? Ze zullen heus wel grof willen betalen voor de in hun ogen perfecte opvolger.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 10, 2013 12:29 pm

Arthur schreef:Ik denk dat een overgangsperiode sowieso onvermijdelijk is. Dan heb je met Moyes waarschijnlijk een redelijk goedkope en redelijk betrouwbare tussenpaus die zorgt dat de club niet te ver wegzakt totdat de echte, bij MU passende toptrainer langskomt.
6 jaar bij Man U is inderdaad iets voor een tussenpaus. :smallgrin.gif:

Plaats reactie