LucaS schreef:Zo is het Johnk, kutclub dat Barcelona. Parasiteren op onze spelers.
Zoals?
Moderator: mods
LucaS schreef:Zo is het Johnk, kutclub dat Barcelona. Parasiteren op onze spelers.
Ik neem aan dat je daarbij niet doelt op die glorified greenkeeper die overal faalt en ontslagen wordt?!LucaS schreef:Nee hoor, onlangs nog een CL gewonnen met een oud-Ajacied als trainer.
Mwah dat vind ik wat vergezocht. Voor veel topclubs is er bij alle grote successen wel een rol voor Ajacieden weggelegd.LucaS schreef:Nee hoor, onlangs nog een CL gewonnen met een oud-Ajacied als trainer. Volgens mij hebben bijna bij alle grote successen Ajacieden een belangrijke rol gespeeld.
260 miljoen euro, meer als een half miljard gulden .. een half miljard gulden ... moet toch echt niet gekker worden ..Schuldenlast Barcelona 260 miljoen euro
BARCELONA - Ondanks alle sportieve successen torst Barcelona een enorme schuldenlast met zich mee. De Spaanse kampioen staat voor 260 miljoen euro netto in het krijt. Dat heeft financieel directeur Joan Boix bekendgemaakt. „Toch is de club absoluut solvabel”, verzekerde hij.
Het Catalaanse tekort steeg vorig jaar met 10 miljoen. Mede dankzij de verkoop van een stuk rond, dat 15 miljoen opleverde, eindigde Barcelona in het tweede semester van 2009 nog wel in de zwarte cijfers. De nettowinst in die periode bedroeg 8 miljoen bij een omzet van 223 miljoen.
Barcelona won vorig jaar het recordaantal van zes titels. Dat kostte de club 50 miljoen aan premies voor spelers en trainers.
Inderdaad. Niet zo vreemd, hij is al 33 en blessuregevoelig.Rishi schreef:Dat had ik ook wel verwacht. Mooi afscheid maar aan de andere kant is hij gewoon afgeserveerd...
Inderdaad. Gaat die Platini hier nog wat aan doen? Ze maakten wel een netto-winst van 8 miljoen.... die club moet dus alles winnen willen ze winst maken... Want neem aan dat die aankopen voor dit seizoen gelden..999 schreef:260 miljoen euro, meer als een half miljard gulden .. een half miljard gulden ... moet toch echt niet gekker worden ..Schuldenlast Barcelona 260 miljoen euro
BARCELONA - Ondanks alle sportieve successen torst Barcelona een enorme schuldenlast met zich mee. De Spaanse kampioen staat voor 260 miljoen euro netto in het krijt. Dat heeft financieel directeur Joan Boix bekendgemaakt. „Toch is de club absoluut solvabel”, verzekerde hij.
Het Catalaanse tekort steeg vorig jaar met 10 miljoen. Mede dankzij de verkoop van een stuk rond, dat 15 miljoen opleverde, eindigde Barcelona in het tweede semester van 2009 nog wel in de zwarte cijfers. De nettowinst in die periode bedroeg 8 miljoen bij een omzet van 223 miljoen.
Barcelona won vorig jaar het recordaantal van zes titels. Dat kostte de club 50 miljoen aan premies voor spelers en trainers.
Ibrahimovic: 'Als je bij Ajax met 1-0 won, floten fans je uit'
Zlatan Ibrahimovic heeft het momenteel naar zijn zin in de Primera División. De Zweedse aanvaller maakte in de zomer de overstap van Internazionale naar FC Barcelona en vergelijkt zijn periode in Spanje met Ajax en Italië.
''Hier bij Barcelona lijkt het net alsof ik in de Ajax-tijd terugkeer'', liet Ibrahimovic weten tegenover El Periódico. ''In Italië is men niet geïnteresseerd in mooi voetbal. Ze hebben daar alleen een 1-0 zege nodig. Niets anders dan een overwinning telt. Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien. Ze willen spektakel.''
Ibrahimovic scoorde in 18 competitiewedstrijden 11 keer voor Barça. De sterspeler zal niet op het WK in Zuid-Afrika uitkomen. Zweden heeft zich niet geplaatst voor het eindtoernooi. De aanvaller denkt er zelfs aan om zijn interlandloopbaan te beëindigen.
Die tijd is wel voorbij, kunnen we vaststellen.Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien.
Net alsof AJAX in de tijd van Zlatan elke week de pannen van het dak speelde.Toch vreemd dat veel " kenners " bij diverse praatprogramma's en kranten het na die twintig minuten van Twente het een goede wedstrijd vonden en dat ook duidelijk maakten met argumenten.joey schreef:Die tijd is wel voorbij, kunnen we vaststellen.Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien.
www.voetbalprimeur.nl'Raúl verruilt Real na dit seizoen voor New York'
Volgens het doorgaans goed ingevoerde Spaanse dagblad Marca vertrekt Raúl na vijftien jaar bij Real Madrid. De aanvaller heeft volgens de krant een contract getekend bij het Amerikaanse New York Red Bulls.
De 32-jarige aanvaller zou De Koninklijke na dit seizoen verruilen voor de club uit de Major League Soccer. Eerder liet de routinier zelf al weten dat hij graag nog een jaar in de Verenigde Staten wil spelen. Door de komst van spelers als Cristiano Ronaldo en Karim Benzema is hij in Madrid niet langer zeker van een basisplaats.
Raúl debuteerde op zijn zeventiende in het eerste elftal van Real Madrid. De topscorer aller tijden van de Madrilenen won sindsdien onder meer drie keer de Champions League. Hij speelde tot dusver meer dan vijfhonderd competitiewedstrijden voor de Spaanse topclub.