Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Spanje

Bericht door joey » vr jan 01, 2010 6:50 pm

LucaS schreef:Zo is het Johnk, kutclub dat Barcelona. Parasiteren op onze spelers.

Zoals?
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jan 01, 2010 6:52 pm

Cruijff
Neeskens
en de helft van het Ajax van van Gaal

Zelfs hun eerste EC I werd beslist door een vrije trap van een ex-Ajacied
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 01, 2010 8:36 pm

Een beetje lang geleden allemaal.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jan 01, 2010 9:13 pm

Nee hoor, onlangs nog een CL gewonnen met een oud-Ajacied als trainer. Volgens mij hebben bijna bij alle grote successen Ajacieden een belangrijke rol gespeeld.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 02, 2010 10:04 am

LucaS schreef:Nee hoor, onlangs nog een CL gewonnen met een oud-Ajacied als trainer.
Ik neem aan dat je daarbij niet doelt op die glorified greenkeeper die overal faalt en ontslagen wordt?! :1evil.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 02, 2010 11:36 am

LucaS schreef:Nee hoor, onlangs nog een CL gewonnen met een oud-Ajacied als trainer. Volgens mij hebben bijna bij alle grote successen Ajacieden een belangrijke rol gespeeld.
Mwah dat vind ik wat vergezocht. Voor veel topclubs is er bij alle grote successen wel een rol voor Ajacieden weggelegd.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 02, 2010 2:44 pm

Dat valt toch wel mee? Arsenal, Milan, Barca, maar verder?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 02, 2010 3:07 pm

United haalt de beker binnen omdat vdSar glorieert tijdens een penalty shootout. Ajacieden spelen over heel Europa en velen van hen spelen een belangrijke rol. Zowel bij clubs als Milan, Arsenal, ManU, Real, Barcelona en nu dus weer Bayern München. Tuurlijk heeft Barcelona een historie dat men gek is op Ajacieden, maar waar trek je dan de grens? Zelfs een club als Inter heeft met Bergkamp, Jonk, Winter, Seedorf, Maxwell, Chivu, Zlatan en Sneijder een portie Ajacieden over de vloer gehad in de afgelopen jaren. Parasiteert dan iedereen op onze club?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 02, 2010 10:22 pm

Barcelona heeft thuis punten verspeeld tegen Villarreal (1-1). Morgen kan Real de kop terug innemen. :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 04, 2010 10:26 am

En die hebben dat niet gedaan :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

martijn401

Bericht door martijn401 » ma jan 04, 2010 11:47 am

gelukkig niet :biggthumpup.gif:

generaal

Bericht door generaal » zo jan 10, 2010 7:56 pm

Wat heeft Real Madrid een geluk met die blessure van Pepe zeg. Garay is echt veel beter: een openbaring.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma jan 25, 2010 3:42 pm

Het afscheid van Ruud van Nistelrooy gezien? Kreeg er kippenvel van.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

martijn401

Bericht door martijn401 » ma jan 25, 2010 4:30 pm

Zag een stukje van het afscheid op Sport1 tijdens de voorbeschouwing van Inter - Ac Milan. Ik heb weinig met van Nistelrooy, maar het was een mooi afscheid. Het deed van Basten ( die samen met Kieft de wedstrijd analyseerde) ook wel wat.Deed hem denken aan z'n eigen afscheid toen bij Milan, ook in z'n spijkerbroek.

Rachid

Bericht door Rachid » ma jan 25, 2010 4:39 pm

Ik werd er niet warm van, een speler die zo makkelijk afgeserveerd wordt nadat die grotendeels verantwoordelijk is voor de laatste twee kampioenschappen van Madrid. Sinds zijn overgang naar Madrid was hij met Higuain vrijwel de enige constante bij een dolend Madrid.

Tuurlijk is een jaar geblesseerd zijn niet niks, maar ik dacht dat hij wat meer krediet zou hebben bij de beleidsbepalers.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 4:46 pm

Dat had ik ook wel verwacht. Mooi afscheid maar aan de andere kant is hij gewoon afgeserveerd...
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » vr jan 29, 2010 1:38 am

Schuldenlast Barcelona 260 miljoen euro
BARCELONA - Ondanks alle sportieve successen torst Barcelona een enorme schuldenlast met zich mee. De Spaanse kampioen staat voor 260 miljoen euro netto in het krijt. Dat heeft financieel directeur Joan Boix bekendgemaakt. „Toch is de club absoluut solvabel”, verzekerde hij.

Het Catalaanse tekort steeg vorig jaar met 10 miljoen. Mede dankzij de verkoop van een stuk rond, dat 15 miljoen opleverde, eindigde Barcelona in het tweede semester van 2009 nog wel in de zwarte cijfers. De nettowinst in die periode bedroeg 8 miljoen bij een omzet van 223 miljoen.

Barcelona won vorig jaar het recordaantal van zes titels. Dat kostte de club 50 miljoen aan premies voor spelers en trainers.
260 miljoen euro, meer als een half miljard gulden .. een half miljard gulden ... moet toch echt niet gekker worden ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 29, 2010 10:44 am

Rishi schreef:Dat had ik ook wel verwacht. Mooi afscheid maar aan de andere kant is hij gewoon afgeserveerd...
Inderdaad. Niet zo vreemd, hij is al 33 en blessuregevoelig.

Zegt wel wat dat ook hij niet terug wil naar Nederland, trouwens. Het ziet ernaar uit dat de tijd voorbij is dat Nederlandse topspelers aan het einde van hun carrière nog van waarde willen zijn voor de clubs waar ze vandaan komen. De Nederlandse competitie is te zwak geworden en het financiële verschil te groot.

Misschien wil Van Nistelrooij over anderhalf jaar wel naar PSV, maar of PSV hem dan nog wil?

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 01, 2010 10:47 am

999 schreef:
Schuldenlast Barcelona 260 miljoen euro
BARCELONA - Ondanks alle sportieve successen torst Barcelona een enorme schuldenlast met zich mee. De Spaanse kampioen staat voor 260 miljoen euro netto in het krijt. Dat heeft financieel directeur Joan Boix bekendgemaakt. „Toch is de club absoluut solvabel”, verzekerde hij.

Het Catalaanse tekort steeg vorig jaar met 10 miljoen. Mede dankzij de verkoop van een stuk rond, dat 15 miljoen opleverde, eindigde Barcelona in het tweede semester van 2009 nog wel in de zwarte cijfers. De nettowinst in die periode bedroeg 8 miljoen bij een omzet van 223 miljoen.

Barcelona won vorig jaar het recordaantal van zes titels. Dat kostte de club 50 miljoen aan premies voor spelers en trainers.
260 miljoen euro, meer als een half miljard gulden .. een half miljard gulden ... moet toch echt niet gekker worden ..
Inderdaad. Gaat die Platini hier nog wat aan doen? Ze maakten wel een netto-winst van 8 miljoen.... die club moet dus alles winnen willen ze winst maken... Want neem aan dat die aankopen voor dit seizoen gelden..
IK GELOOF!!!!!!

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 09, 2010 7:45 am

Ibrahimovic: 'Als je bij Ajax met 1-0 won, floten fans je uit'

Zlatan Ibrahimovic heeft het momenteel naar zijn zin in de Primera División. De Zweedse aanvaller maakte in de zomer de overstap van Internazionale naar FC Barcelona en vergelijkt zijn periode in Spanje met Ajax en Italië.

''Hier bij Barcelona lijkt het net alsof ik in de Ajax-tijd terugkeer'', liet Ibrahimovic weten tegenover El Periódico. ''In Italië is men niet geïnteresseerd in mooi voetbal. Ze hebben daar alleen een 1-0 zege nodig. Niets anders dan een overwinning telt. Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien. Ze willen spektakel.''

Ibrahimovic scoorde in 18 competitiewedstrijden 11 keer voor Barça. De sterspeler zal niet op het WK in Zuid-Afrika uitkomen. Zweden heeft zich niet geplaatst voor het eindtoernooi. De aanvaller denkt er zelfs aan om zijn interlandloopbaan te beëindigen.

We zijn tegenwoordig blij met een 1-0 overwinning zie AZ :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 09, 2010 11:55 am

Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien.
Die tijd is wel voorbij, kunnen we vaststellen. :blush.gif:

999

Bericht door 999 » di feb 09, 2010 1:40 pm

joey schreef:
Als je bij Ajax met 1-0 won floten de supporters je uit. 'Hoe is het mogelijk?' vroeg ik mezelf af, maar de mensen willen allemaal goed voetbal zien.
Die tijd is wel voorbij, kunnen we vaststellen. :blush.gif:
Net alsof AJAX in de tijd van Zlatan elke week de pannen van het dak speelde.Toch vreemd dat veel " kenners " bij diverse praatprogramma's en kranten het na die twintig minuten van Twente het een goede wedstrijd vonden en dat ook duidelijk maakten met argumenten.

Misschien leef je echt nog te veel in het verleden ... of spiegel je eigen te veel aan clubs die een schuld hebben van 250 miljoen euro of meer, opgebouwd door de jaren heen door allerlei miskopen ... Al hebben zij natuurlijk wel het voordeel dat niemand ze terug fluit ... en vrolijk door mogen gaan met hun ( gammele ) aankoop beleid
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do feb 11, 2010 3:02 pm

'Raúl verruilt Real na dit seizoen voor New York'

Volgens het doorgaans goed ingevoerde Spaanse dagblad Marca vertrekt Raúl na vijftien jaar bij Real Madrid. De aanvaller heeft volgens de krant een contract getekend bij het Amerikaanse New York Red Bulls.

De 32-jarige aanvaller zou De Koninklijke na dit seizoen verruilen voor de club uit de Major League Soccer. Eerder liet de routinier zelf al weten dat hij graag nog een jaar in de Verenigde Staten wil spelen. Door de komst van spelers als Cristiano Ronaldo en Karim Benzema is hij in Madrid niet langer zeker van een basisplaats.

Raúl debuteerde op zijn zeventiende in het eerste elftal van Real Madrid. De topscorer aller tijden van de Madrilenen won sindsdien onder meer drie keer de Champions League. Hij speelde tot dusver meer dan vijfhonderd competitiewedstrijden voor de Spaanse topclub.
www.voetbalprimeur.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 14, 2010 9:28 pm

Barca heeft het moeilijk in Madrid! 2-0 Atletico

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo feb 14, 2010 9:29 pm

2-1 Zlatan!!

Plaats reactie