Wedstrijd en/of statistieken wel gezien...? Balbezit van Inter was veel meer dan van PSV.Mano schreef:Inter is een ouderwets Italiaanse club.
geven jou de hele tijd de bal zodat je denkt: wij zijn beter maar inter scoort vaker :hypocrite
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Vanavond hopelijk weer een mooie avond. Het volgende lijkt me wel wat:
0-1 T. Alderweireld
0-2 D. Sánchez
0-3 C. Eriksen
I.i.g. leuk voor het schuim op de tribune dat ze een aantal rode lappen hebben waarop ze zich kunnen afreageren.
Zou mooi zijn wanneer een van de bovengenoemde heren z'n Spurs-shirt optilt om een Ajax-shirt te tonen, wanneer ie een goal maakt vanavond.
0-1 T. Alderweireld
0-2 D. Sánchez
0-3 C. Eriksen
I.i.g. leuk voor het schuim op de tribune dat ze een aantal rode lappen hebben waarop ze zich kunnen afreageren.

Zou mooi zijn wanneer een van de bovengenoemde heren z'n Spurs-shirt optilt om een Ajax-shirt te tonen, wanneer ie een goal maakt vanavond.

- Ajaciedjuh
Geblesseerd (al een tijdje).elliquido schreef:0-4 verthongen , of speelt ie niet?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Van mij mag PSV wel een resultaat halen. Anders kunnen ze straks al alles focussen op de eredivisie.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gaat niet gebeuren. Ik verwacht 0-3 of 0-4.
Waarom zouden de Spurs met 0-3 of 0-4 winnen. Volgens mij zijn ze al bang het begin zoekende naar de juiste vorm. Daarentegen is PSV wel een ploeg met zelfvertrouwen en boekt het resultaat. Nee, ik denk dat PSV echt niet kansloos is vanavond. Beetje dezelfde verhoudingen als Ajax gisteren...
Eriksen is pas net terug van een blessure van 4 weken. Ben benieuwd of hij in de basis staat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Ik denk dat PSV vanavond wel een goed resultaat gaat neerzetten; Spurs is allesbehalve in topvorm.
Dit kan eigenlijk niet mis toch? Als ze winnen is het gunstig in de zin dat ze wellicht na de winterstop ook nog Europees actief zijn. Bovendien kan Nederland nog wel een paar puntjes gebruiken op de UEFA ranking. Als ze verliezen kunnen we erom lachen.
Nil volentibus arduum
Inter en Baffa ook niet.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat PSV vanavond wel een goed resultaat gaat neerzetten; Spurs is allesbehalve in topvorm.
Leuke wedstrijd om te zien. Tottenham sterker, PSV slimmer tot nu toe.
- Jinne
- Site Admin
Wel vreemd dat die goal van Sanchez werd afgekeurd. Kane deed niet mee aan het spel.
Toby schuldig aan de goal van PSV.
Toby schuldig aan de goal van PSV.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Was m.i een zuivere goal helaas geen VAR
- InnerHarbour
Hoezo slimmer, bus parkeren en de bal naar Lozano peren noem ik niet slimmer.Sandro schreef:Leuke wedstrijd om te zien. Tottenham sterker, PSV slimmer tot nu toe.
YNWA
Tactiek uit het stenen tijdperk wordt weer afgestraft.
Slimmer in de zin van vroeg storen en met succes.InnerHarbour schreef:Hoezo slimmer, bus parkeren en de bal naar Lozano peren noem ik niet slimmer.Sandro schreef:Leuke wedstrijd om te zien. Tottenham sterker, PSV slimmer tot nu toe.
Nu 1-2
Tja, met zo'n bal weet Kane wel raad.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Had gedacht dat PSV er iets meer van zou gaan maken dan ze tot nu toe doen. Tottenham is toch in mindere doen in de competitie. Maar heb echt nul idee dat PSV dit nog over de streep gaat trekken.
Eriksen is toch wel een erg fijne speler. Altijd beweging, weinig balverlies en bijna alles naar voren toe
Eriksen is toch wel een erg fijne speler. Altijd beweging, weinig balverlies en bijna alles naar voren toe
Mei 2018 helemaal niets in Amsterdam 5 maanden later net zoals Feyenooit vorig jaar 3 wedstrijden 0 punten kut P!$¥££
Zelfs geen UL dus doordeweeks geen wedstrijden meer na Januari 

-
PSV is een verschrikkelijk matige ploeg hoor.
Champions League
Wordt het toch nog spannend?
Waarom spelen PSV en in de andere poule Brugge om 19:00? Ajax en PSV de vorige keer ook... Iemand een idee?
Waarom spelen PSV en in de andere poule Brugge om 19:00? Ajax en PSV de vorige keer ook... Iemand een idee?