Champions League
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Champions League
En de eerste thuis tegen AEK is ook gunstig, idealiter zou Ajax na drie wedstrijden 6 punten moeten hebben.
Volgens mij zat het grote liverpool in dezelfde pot als Ajax
I think I lost my fucking headache
Groepen a,b,c zijn toch wel de groepen des doods op voorhand
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ajax heeft niets te klagen qua loting. Het wordt geen walk in the park maar er liggen wel degelijk kansen.
PSV daarentegen
PSV daarentegen

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Clowntje hè die C. Ronaldo met een jankpartij na een rode kaart.
Viktoria Pilzen had een mooie ingestudeerde vrije trap waarmee ze meteen scoorden tegen CSKA Moskou.
Met twee Cruijffiaanse buitenkantjes rechts stonden ze bij rust 2-0 voor. Jammer dat CSKA in de 95e minuut uit een penalty nog 2-2 maakte.

Viktoria Pilzen had een mooie ingestudeerde vrije trap waarmee ze meteen scoorden tegen CSKA Moskou.
Met twee Cruijffiaanse buitenkantjes rechts stonden ze bij rust 2-0 voor. Jammer dat CSKA in de 95e minuut uit een penalty nog 2-2 maakte.
vanavond even koekeloere wat PSV ervan gaat bakken.
Inter, kan ze niet beoordelen qua niveau.
Laatste keer dat ik Inter spannend vond was met Mattheus en Klinsman
Inter, kan ze niet beoordelen qua niveau.
Laatste keer dat ik Inter spannend vond was met Mattheus en Klinsman

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat Inter wordt ook ff weggetikt door PSV... die doen het lekker
Dat Inter wordt ook ff weggetikt door PSV... die doen het lekker
Aardige goal van Rosario.
En Tottenham staat thuis met 2-0 achter tegen Barcelona.
En Tottenham staat thuis met 2-0 achter tegen Barcelona.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Daarom speelt Zoet dus in NL...
Skriniar is een goeie. edsv haalt het niveau van Ajax van gisteravond nog lang niet.
* 2. Viergever heft buitenspel op, Schwaab te traag, Zoet te laat. Knoeiwerk.wimpey schreef:Daarom speelt Zoet dus in NL...
Verdedigen vinden ze maar moeilijk...
-
- AT Toto winner 10/11
Hoe hebben wij hier in vredesnaam met 3-0 van verloren?
Enorme blunder van Zoet. Maar Inter is sowieso veel sterker.
Veel energie, smijten met krachten. Weinig technisch en tactisch vernuft. Draait vooral om individuele kwaliteit. Opbouwen en combineren doen ze niet graag. Verdedigen ook niet.Scherrer schreef:Hoe hebben wij hier in vredesnaam met 3-0 van verloren?

Mooie omhaal van Malen trouwens net. Inter maakt de kansen niet af, dus edsv leeft nog.
Helemaal niets in Gloeilampen stad 0 punten UL als enige mogelijkheid
Woutertje

Tja, het is niet iedere club gegeven om op topniveau mee te doen.
Edsv gaat voor de wooden spoon. Vrij kansloos eraf tegen Inter, toch geen Europese topploeg.
Edsv gaat voor de wooden spoon. Vrij kansloos eraf tegen Inter, toch geen Europese topploeg.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
PSV en Liverpool verliezen, het is een mooie avond.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Inter is een ouderwets Italiaanse club.
geven jou de hele tijd de bal zodat je denkt: wij zijn beter maar inter scoort vaker
PSV speelt zoals van Bommel was. Vol inzet en passie maar mist vernuft.
Laten we hopen dat ze in de eredivisie ook potjes gaan spelen waarbij ze denken met minder inzet te kunnen ballen, want dan zullen ze punten verliezen.
geven jou de hele tijd de bal zodat je denkt: wij zijn beter maar inter scoort vaker

PSV speelt zoals van Bommel was. Vol inzet en passie maar mist vernuft.
Laten we hopen dat ze in de eredivisie ook potjes gaan spelen waarbij ze denken met minder inzet te kunnen ballen, want dan zullen ze punten verliezen.
Inter kan er ook niet al te veel van vond ik, stonden ook te kutten grote delen van de wedstrijd. Het blijven alleen inderdaad echte Italianen. En Icardi blijft een goede spits.
Verder is er bij psv - muv Pereiro, Bergwijn en Lozano - vooral veel domme kracht. Dumfries blijft langs de lijn draven, maar is aan de bal toch best beperkt, en jongens als Schwaab, Viergever en Hendrix moeten het toch meer van strijd en inzet hebben dan van techniek en inzicht. Maar dit wisten we al. Doet dan ook nog steeds pijn dat je met Frenkie en Blind als CV's hun beste linie zo in hun kracht liet spelen.
Verder is er bij psv - muv Pereiro, Bergwijn en Lozano - vooral veel domme kracht. Dumfries blijft langs de lijn draven, maar is aan de bal toch best beperkt, en jongens als Schwaab, Viergever en Hendrix moeten het toch meer van strijd en inzet hebben dan van techniek en inzicht. Maar dit wisten we al. Doet dan ook nog steeds pijn dat je met Frenkie en Blind als CV's hun beste linie zo in hun kracht liet spelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Gezond verstand
raymon schreef:PSV en Liverpool verliezen, het is een mooie avond.

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
PSV moet heel blij zijn dat Ajax haar beste speler miste en met een geknutselde opstelling speelde.
edsv heeft best aardig materiaal natuurlijk. De as ging gisteren door het ijs. CVs, keeper, spits waren pet. Malen viel sterk in, lijkt me een kwestie van tijd dat hij hun spits wordt gezien de beperkingen van De Jong en de fysieke gesteldheid van the Argentinian patient.Alexander schreef:PSV moet heel blij zijn dat Ajax haar beste speler miste en met een geknutselde opstelling speelde.
Ze spelen wel heel erg op kracht, vind ik. Hopelijk breekt ze dat in het verloop van het seizoen ook nationaal op. Internationaal spelen ze (als te doen gebruikelijk) geen enkele rol van betekenis.
-
Malen viel sterk in inderdaad, Bergwijn vond ik ook erg sterk. Lozano daarentegen matig.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
en daarom staan er begin volgend seizoen gewoon nog 8 à 9 basisspelers in eindhoven en doen ze daardoor automatisch weer mee om de titel terwijl Ajax er waarschijnlijk bijna 11 mag vervangen.