Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52067
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » do mei 09, 2019 10:23 am

Toppie schreef: Pardon van de 190 min voetbal hebben ze 40 min beter gespeeld
Niet mee eens. De beide 2e helften. Laatste kwartier eerste helft in London. En gisteren vond ik ze in de 1e helft niet minder (voetballend) dan Ajax. Toen waren er ook al fases dat ze onze 16 omsingelden.

Bij alle (extreme) teleurstelling moet ik eerlijk toegeven dat Spurs het gisteren prima deed. M.n. Eriksen was fantastisch. Vond continu de speler in beweging. Hij deed ons echt pijn. :blush.gif:

En Ajax was naief. We lopen bij 2-0 in een counter, waarbij een CV van ons diep op hun helft een panna krijgt. En wat Schöne bij de 2-2 bezielde zal wel altijd een raadsel blijven.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do mei 09, 2019 1:59 pm

Mmmmmmm, capaciteit van het Estadio Wanda Metropolitano is 67.700. Ik lees net dat Liverpool en Spurs beide 16.500 kaarten krijgen.

Hoeveel van de overgebleven ruim 34.000 kaarten komen er alsnog bij supporters terecht?
YNWA

Lionel
Berichten: 47594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » do mei 09, 2019 2:21 pm

Veel bij Spanjaarden, een groot deel over heel Europa. Je kon je ervoor inschrijven op de site van de UEFA.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do mei 09, 2019 2:36 pm

En die zullen ze wel gaan verpatsen, zeker die al gekocht waren door de Barcelona fans al zullen die alleen aan iemand in Londen verkopen denk ik. :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » do mei 09, 2019 3:00 pm

Geen idee wat hiervan waar is maar jullie begrijpen dat ik het zou toejuichen. :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » vr mei 10, 2019 9:24 am

Ik ook, want Klopp's teams checken altijd op het moment dat het er toe gaat. Nog 5 jaar geen prijzen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr mei 10, 2019 11:12 am

Als je wint stap je daar inderdaad wat makkelijker overheen. Het natrappen van die bloedhond blijft gelukkig zonder grote gevolgen voor Robertson. Met Firmino neemt Klopp geen risico. :biggthumpup.gif:

Ik heb weinig hoop dat Brighton het lukt om punten van City af te nemen, eerst zelf maar winnen, maar goed nog een 'wonder' zou toch wel erg leuk zijn. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr mei 10, 2019 5:21 pm

:biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo mei 12, 2019 5:05 pm

:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo mei 12, 2019 6:14 pm

Opnieuw een Golden Boot voor Mo Salah, vele hadden hem al gekwalificeerd als een one year wonder, nu samen met Mané en die knakker van Arsenal. Becker de Golden Glove en van Dijk nog maar een prijs: na de de spelers uitgeroepen te zijn als speler van het jaar heeft nu ook de PL dat gedaan. :smallgrin.gif:

Nu 'alleen' nog de 6de CL.
YNWA

Lionel
Berichten: 47594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » zo mei 12, 2019 6:27 pm

Bovenstaande boeit toch geen fuck als je de titel niet wint?

Dat 'alleen' nog slaat dus nergens op.

Desalniettemin een fantastisch jaar gedraaid en dat is zeker nog niet ten einde. Zie Liverpool wel winnen van Spurs. Al is het denk ik een voordeel voor Spurs dat Kane geblesseerd is. Son en Moura lijken mij gevaarlijker voor Liverpool dan de statische Kane.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 12, 2019 6:35 pm

Lionel schreef:Bovenstaande boeit toch geen fuck als je de titel niet wint?

Dat 'alleen' nog slaat dus nergens op.
Dit klopt natuurlijk als een bus. Een beetje een loser-uitspraak van IH.

Ik gun Liverpool wel de CL ten koste van Tottenham. Beter gezegd, ik gun het Klopp meer dan die Argentijnse jankerd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Jöhnk » zo mei 12, 2019 6:38 pm

Denk dat Spurs flink weerstand gaat bieden. Zou dus zomaar kunnen dat Liverpool weer met lege handen staat aan het einde van de rit. En ach, is Klopp dan geen jankerd?

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 12, 2019 6:43 pm

Jöhnk schreef:Denk dat Spurs flink weerstand gaat bieden. Zou dus zomaar kunnen dat Liverpool weer met lege handen staat aan het einde van de rit. En ach, is Klopp dan geen jankerd?
Ik volg hem niet bepaald op de voet, maar waarom/waarover is Klopp een jankerd?

Die Pochettino heb ik vaak genoeg over scheidsrechters horen janken en zielig lopen doen - maar de druppel was wat mij betreft het gejank dat wij meer rust kregen in aanloop naar de eerste leg en dat niet eerlijk is. Wat een flapdrol. :blackcat.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Jöhnk » zo mei 12, 2019 6:48 pm

Ik volg hem ook niet op de voet, maar Klopp jankt wat af tegen de vierde man. Nog net niet zoals Van Bommel maar het komt wel in de buurt.

Lionel
Berichten: 47594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » zo mei 12, 2019 7:02 pm

Jöhnk schreef:Ik volg hem ook niet op de voet, maar Klopp jankt wat af tegen de vierde man. Nog net niet zoals Van Bommel maar het komt wel in de buurt.
Klopp spoort ook niet inderdaad.

Beide coaches verrichten goed werk. Spurs heeft al een tijdje niks gekocht. Klopp geeft netto weinig uit en Liverpool wordt ieder jaar beter.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo mei 12, 2019 7:57 pm

Alleen in de vorm van dat nog de enige prijs is die wij als team kunnen winnen dit seizoen. Maar goed deze dag verder snel vergeten de individuele prijzen meenemen en op naar de finale CL.
YNWA

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gaizka1985 » zo mei 12, 2019 8:05 pm

Toch had het dit seizoen eigenlijk 'moeten' gebeuren, ze stonden op een gegeven moment 8 punten voor? Gaat volgend seizoen weer loodzwaar worden om kampioen te worden!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 2:06 am

InnerHarbour schreef:Opnieuw een Golden Boot voor Mo Salah, vele hadden hem al gekwalificeerd als een one year wonder, nu samen met Mané en die knakker van Arsenal. Becker de Golden Glove en van Dijk nog maar een prijs: na de de spelers uitgeroepen te zijn als speler van het jaar heeft nu ook de PL dat gedaan. :smallgrin.gif:
Nou gefeliciteerd dan maar. Maar het blijft een Luuk de Jong prijsje, topscorer worden terwijl je de titel misgrijpt. Schiet je veel mee op, die kan echt zo direct naar het clubmuseum he. Wanneer is de huldiging voor een uitzinnige menigte van 100.000 supporters?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 2:11 am

Mr. Ajax schreef:
Ik volg hem niet bepaald op de voet, maar waarom/waarover is Klopp een jankerd?
tik voor de grap eens in op google 'Klopp complains". Dan krijg je "the wind" "bubbles" "fixtures" en meer. Bij een verliespartij ligt het altijd aan het gras, het weer, de wind, de zon, de regen, scheidsrechter en zelfs bellenblaasmachines.

Die Pochettino heb ik vaak genoeg over scheidsrechters horen janken en zielig lopen doen :
IH gedrag zeg maar?

Fuck Liverpool, let's go Yids. Ik gun het onze voormalige kanjers wel, Christian, Jan, Toby en Davinson. Liever zij dan een ex lampenkap & kakkerlak Wijnaldum.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 3:05 am

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 5:04 am

Afbeelding
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma mei 13, 2019 7:17 am

Gaizka1985 schreef:Toch had het dit seizoen eigenlijk 'moeten' gebeuren, ze stonden op een gegeven moment 8 punten voor? Gaat volgend seizoen weer loodzwaar worden om kampioen te worden!
Klopt maar dat heb je nu eenmaal als je met zoveel concurrentie in de mooiste, zwaarste en sterkste competitie ter wereld speelt. Ofschoon ik geen voorstander van de VAR ben, krijgen scheidsrechters zoals Taylor, Friend, Dean, Moss en Atkinson minder de kans om met hun bias tegen Liverpool weg te komen. Dat alleen wordt een grote plus voor ons.
YNWA

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 7:24 am

En handsballen op de doellijn zijn dan tenminste rood. Dan kunnen die spelers niet meer de winnende scoren. En kan Salah minder dives maken.


oh wacht, dat was in het voordeel van Liverpool.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47594
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 7:47 am

Gezien het spel van clubs als Arsenal, Chelsea (die mogen niks kopen en ruilen Hazard in voor Pulisic) en United denk ik dat komend jaar weer een strijd wordt tussen Liverpool en City.

City zal zich voornamelijk in de breedte (linksback) versterken en wellicht iemand voor de verdediging, Frenkie had daar goed gepast. Als ik Pep was had ik ook Mathijs gekocht maar goed.

Liverpool schijnt in de running te zijn voor Mathijs de Ligt. Die zullen ook nog wel een spits (type Werner) kopen.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie