Waarom verbaast je dat eigenlijk? Salah is een gelovige Moslim.Gaizka1985 schreef:Mooie finale, ik heb er zin in!
Hoorde ik nou dat Salah zich aan de Ramadan regels gaat houden?
Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hup Liverpool.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Dit is de wedstrijd van zijn leven, zijn genoeg spelers die maar 1 keer in hun carrière de kans hebben om de CL te winnen.Mr. Ajax schreef:Waarom verbaast je dat eigenlijk? Salah is een gelovige Moslim.Gaizka1985 schreef:Mooie finale, ik heb er zin in!
Hij heeft nu de hele dag niet gegeten, je zou denken dat het bijna onmogelijk is om vanavond een topprestatie te leveren.
Dat het absurd is hoef je mij niet uit te leggen - ik heb nooit wat gehad met al dat religieuze. Maar vanuit het perspectief van een gelovige Moslim gaat het geloof toch boven alles? Zeker boven een voetbalwedstrijd.Gaizka1985 schreef:Dit is de wedstrijd van zijn leven, zijn genoeg spelers die maar 1 keer in hun carrière de kans hebben om de CL te winnen.Mr. Ajax schreef:Waarom verbaast je dat eigenlijk? Salah is een gelovige Moslim.Gaizka1985 schreef:Mooie finale, ik heb er zin in!
Hij heeft nu de hele dag niet gegeten, je zou denken dat het bijna onmogelijk is om vanavond een topprestatie te leveren.
Haha, ik lees nu overigens dat hij het vasten sinds gisteren toch heeft afgebroken ivm de finale. 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik zit nu op 200 meter van het stadion, en geen kaartje. Hopelijk komt er zo nog wat vrij. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
In een kroeg daar is toch ook leuk? Scheelt je ook x-honderd euro...Thijs schreef:Ik zit nu op 200 meter van het stadion, en geen kaartje. Hopelijk komt er zo nog wat vrij.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Nog binnen geraakt Thijs?
Liverpool goed begonnen. Real niet gewend aan dat druk zetten.
Liverpool goed begonnen. Real niet gewend aan dat druk zetten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Salah eraf zou zonde zijn. Toch niet meer fit na die judo worp van Ramos.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Whoops...
Bewussie van Ramos. Wijnaldum geeft Kroos teveel ruimte.
Dat idee had ik ook al.wimpey schreef:Bewussie van Ramos.
- Monkey Tonk
Vieze speler, die Ramos. Diep rood.
Hele cynische overtreding.Monkey Tonk schreef:Vieze speler, die Ramos. Diep rood.
Madrid was bang voor Salah, defensie stond diep. Nu schuiven ze op en is het beeld compleet veranderd.
- InnerHarbour
Ik heb 10.000 euro over voor iedereen die dat kankergezwel ramos een nekschot geeft
YNWA
-
Oh, dat had ik niet meegekregen, wel verstandig.Mr. Ajax schreef:Haha, ik lees nu overigens dat hij het vasten sinds gisteren toch heeft afgebroken ivm de finale.
Zonde dat hij is uitgevallen, gaat nu moeilijk worden voor Liverpool. Al moet ik zeggen dat Real ook niet heel veel indruk maakt, er moet daar echt door geselecteerd worden.
- Monkey Tonk
wimpey schreef:Hele cynische overtreding.Monkey Tonk schreef:Vieze speler, die Ramos. Diep rood.
Madrid was bang voor Salah, defensie stond diep. Nu schuiven ze op en is het beeld compleet veranderd.
De soort doordachte overtreding die je bewaart voor een grote wedstrijd. Regelrecht uit martial arts.
Een beetje video ref ziet dat ...
Smerige spelvervuiler die goser. Was echt bewust, als je het mij vraagt. Wedstrijd kantelde inderdaad meteen na Salah's vertrek. Hopelijk kan Klopp weer een beetje vertrouwen in het team krijgen, want dat kreeg ook een knauw volgens mij.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En Allah straft dat meteen genadeloos af.Mr. Ajax schreef:Haha, ik lees nu overigens dat hij het vasten sinds gisteren toch heeft afgebroken ivm de finale.![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
raymon schreef:En Allah straft dat meteen genadeloos af.Mr. Ajax schreef:Haha, ik lees nu overigens dat hij het vasten sinds gisteren toch heeft afgebroken ivm de finale.![]()

- Monkey Tonk
Dan heeft Allah het WK even vergeten.
-
- AT Toto winner 15/16
Haha sukkel
Da shit.