Als voorbeeld gaat t een beetje stuk op de importantie van het ziekenhuis. maar laat ik de vergelijking eens maken. Het AMC verklaarde mij terminaal, dat was in november, die ars wilde de boel opdoeken MAAR IK NIET en dus bleef ik op de aardbol en oke, daarbij is het ziekenhuis ook mijn richting op gekomen, maar denk niet dat ik me niet tot een ander ziekenhuis had gewendt had als het amc had bllijven volharden. in haar premateure doodsakte.999 schreef:Nou, Doc wat zou jij er van vinden als ik als zorgverzekeraar je aan zou bieden aan een ziekenhuis ) uit eigen belang ) waar jij eigenlijk helemaal niet naar toe wil en er genoeg betere, voor jou dan toch, alternatieven zijn ?.Donkey Shot schreef:nou 999, RM biedt ze alleen maar aan, hierna wordt er verder onderhandeld
Ik zou ook zeggen ( laat nu zijn middelvinger zien ) ..
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Tuurlijk, de ziekenhuis importantie is veel groter.Maar het voorbeeld geeft toch precies aan wat hier aan de hand is.RM ( de arts ) bepaalt tegen de zin van/waar spelers naar toe moeten uit eigenbelang en niet in het belang van de spelers.Donkey Shot schreef:Als voorbeeld gaat t een beetje stuk op de importantie van het ziekenhuis. maar laat ik de vergelijking eens maken. Het AMC verklaarde mij terminaal, dat was in november, die ars wilde de boel opdoeken MAAR IK NIET en dus bleef ik op de aardbol en oke, daarbij is het ziekenhuis ook mijn richting op gekomen, maar denk niet dat ik me niet tot een ander ziekenhuis had gewendt had als het amc had bllijven volharden. in haar premateure doodsakte.999 schreef:Nou, Doc wat zou jij er van vinden als ik als zorgverzekeraar je aan zou bieden aan een ziekenhuis ) uit eigen belang ) waar jij eigenlijk helemaal niet naar toe wil en er genoeg betere, voor jou dan toch, alternatieven zijn ?.Donkey Shot schreef:nou 999, RM biedt ze alleen maar aan, hierna wordt er verder onderhandeld
Ik zou ook zeggen ( laat nu zijn middelvinger zien ) ..
Blij met de punten ...
daar geef je toch eigenlijk al mee qan dat RM niet het laatste woord heeft of wel, en dat t alleen maar voorgesteld wordt, niets schofterigs, alleen zakelijk.
Vraag me af of van de Vaart en Robben op de hoogte zijn gebracht van deze RM deal ..Donkey Shot schreef:daar geef je toch eigenlijk al mee qan dat RM niet het laatste woord heeft of wel, en dat t alleen maar voorgesteld wordt, niets schofterigs, alleen zakelijk.
Blij met de punten ...
Mwa, het lijkt me dat je eerst met Sneijder en Robben praat en dan pas zo'n voostel doet.
I think I lost my fucking headache
VZ'Sneijder witheet na slecht-nieuws gesprek'
Wesley Sneijder heeft reeds zijn laatste wedstrijd voor Real Madrid gespeeld, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdagavond. Jorge Valdano en Manuel Pellegrini, respectievelijk algemeen directeur en hoofdtrainer, hebben naar verluidt woensdagmorgen in een onderhoud besloten dat de Nederlander nog deze zomer zal moeten vertrekken. Sneijder wil echter in de Spaanse hoofdstad blijven.
Volgens Marca zal de Oranje-international vanavond in een oefenduel met Borussia Dortmund in Duitsland niet binnen de lijnen verschijnen. Eenmaal terug in Spanje zal de middenvelder apart van de selectie moeten trainen. Dat is echter tegen het zere been van Pellegrini, die Sneijder niet apart wil laten trainen. Sneijder zou inmiddels op de hoogte zijn van de plannen van Real en witheet van woede zijn.
Real Madrid zou afgelopen week achter de coulissen met Internazionale een akkoord hebben bereikt over een transfersom van 16,5 miljoen euro. Sneijder, die in Madrid wil blijven mits hij aan spelen toekomt, gaat echter niet akkoord met de financiële voorwaarden die de Nerazzurri hem aanbieden. Zaakwaarnemer Søren Lerby liet vorige week weten dat Sneijder toekomst heeft in Madrid, en de hoofdrolspeler beaamde dat.
Witheet? Veel plezier ermee. Inpakken en wegwezen, Wesley.

Het stinkt aan alle kanten!
Vijftien miljoen. De spelers van Madrid zakken nog sneller in waarden dan de aandelen van beursgenoteerde bedrijven. 

Misschien wil Wesley wel terugkomen. Ziet ie zijn kind ook nog eens
Typisch Real...de trainer wil Sneijder behouden, maar de leiding beslist dat hij verkocht moet worden.
Welnee, daar haalt die zielige Wesley zijn neus voor op.LucaS schreef:Misschien wil Wesley wel terugkomen. Ziet ie zijn kind ook nog eens
Kortom, ik heb geen medelijden. Zulke luxeproblemen wil elke voetballer wel hebben.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Inter zou hij de grote man zijn. Precies het type waar ze al weken om schreeuwen. Ik snap het probleem niet zo, hoor. Inter is een verdomd mooie club, namelijk.
Mwa, ik zou ook wel even achter mijn oren krabben als mijn werkgever me min of meer zou verplichten om te emigreren. Misschien wil Sneijder wel helemaal niet in Italie wonen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. Sneijder kan wel in Spanje blijven, maar wie weet zit hij dan de rest van het seizoen op de tribune. Je hebt gelijk dat het totaal niet netjes is, maar ik zou toch ook wel revanche gevoelens koesteren, hoor. Verder komt het WK eraan en Sneijder is al niet zeker van een plekkie, dus zal hij moeten spelen. Bij Inter speelt hij en kan hij uitgroeien tot de grote man. Geen slecht vooruitzicht voor het WK.
Ach, niet netjes... Zo'n jongen moet per se naar de allergrootste club van Europa, dan neemt hij het risico dat ze hem daar bij nader inzien niet goed genoeg vinden. Hij kan ook de ster worden van een net iets mindere club. Zie VDV en Hamburg.
Het hoort er allemaal bij, hoor. Het gevarengeld zit ingebouwd in zijn salaris en andere opties heeft hij genoeg. Laat ik het zo zeggen, hij hoeft niet bepaald met het team van de VVCS mee.
Het hoort er allemaal bij, hoor. Het gevarengeld zit ingebouwd in zijn salaris en andere opties heeft hij genoeg. Laat ik het zo zeggen, hij hoeft niet bepaald met het team van de VVCS mee.
-
- AT Toto winner 15/16
Sneijder witheet.. wat is het toch ook een driftkikkertje he.. doe gewoon eens ff relaxed man.. oke het is niet leuk voor hem maar een trainer mag toch bepalen of ie het in je ziet zitten of niet. Vd Vaart hoor je toch ook niet janken.
De trainer ziet het ook in hem zitten.
Hij zou het oa niet eens zijn met de financiële voorwaarden van Inter:Peter schreef:Bij Inter zou hij de grote man zijn. Precies het type waar ze al weken om schreeuwen. Ik snap het probleem niet zo, hoor. Inter is een verdomd mooie club, namelijk.
Sneijder, die in Madrid wil blijven mits hij aan spelen toekomt, gaat echter niet akkoord met de financiële voorwaarden die de Nerazzurri hem aanbieden.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Sneijder kan toch gewoon rustig in Madrid wachten tot de engelse topclubs in de winterstop paniekaankopen gaan doen in een poging elkaar in tweede helft van de competitie in te halen? Nieuwe ronde, nieuwe kansen, en waarschijnlijk hier en daar ook wel een nieuwe trainer.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- InnerHarbour
Italie, klote competitie met negatief saai kut voetbal, omdat de Huntelaar nu zo stom is om der gaan spelen hoeft Sneijder dat ook niet te zijn. BTW, lees net dat hij oom naar Man United zou kunnen, als het waar is wordt het een ABC’tje. Zal hem goed staan het rood van United.
YNWA
Voor een goalgetter als Huntelaar is het een mooie competitie, voor Sneijder idd niet.InnerHarbour schreef:Italie, klote competitie met negatief saai kut voetbal, omdat de Huntelaar nu zo stom is om der gaan spelen hoeft Sneijder dat ook niet te zijn. BTW, lees net dat hij oom naar Man United zou kunnen, als het waar is wordt het een ABC’tje. Zal hem goed staan het rood van United.
- Giacomo Puccini
Zou beter zijn inderdaad. Sneijder is een mannetje die neigt naar vedettegedrag. Bij een club als Inter zou dat alleen maar erger worden, daar heerst een machocultuur. In Engeland zou hij tenminste met zijn beide benen op de grond blijven staan, en met zijn kwaliteiten kan hij daar voor veel grote clubs het verschil maken! Manchester United zou ideaal zijn, maar ook Chelsea en Liverpool zouden zijn diensten goed kunnen gebruiken. Arsenal zou ik een minder goede keus vinden want die hebben Arshavin, Rosicky, Fabregas, Nasri en Van Persie al.666 schreef:Sneijder kan toch gewoon rustig in Madrid wachten tot de engelse topclubs in de winterstop paniekaankopen gaan doen in een poging elkaar in tweede helft van de competitie in te halen? Nieuwe ronde, nieuwe kansen, en waarschijnlijk hier en daar ook wel een nieuwe trainer.
Ajax!
- Daily Blind
Spel van Barcelona dit weekend was weer genieten.. Veel kansen werden er gemist, maar zij bleven geduldig op zoek naar de volgende kans door goed het veld breed te houden en vanuit daar de druk op het doel te verhogen.
www.sportwereld.nlSneijder keihard in transfersoap
Door EDWIN WINKELS
BARCELONA - In Italië wisten ze het zeker: Wesley Sneijder zou dinsdagmiddag een vliegtuig nemen naar Milaan om daar bij Inter een handtekening te zetten onder een vierjarig contract.
Dat leek ’s morgens ook de conclusie na een ontmoeting van de speler met directeur Jorge Valdano van Real Madrid, die hem nogmaals benadrukte dat er bij de Koninklijke écht geen plaats meer voor hem is.
Enkele uren later was alles weer anders. Terwijl half Madrid nog nagenoot van de 4-0 overwinning van Real op het bescheiden Rosenborg in de eigen Trofeo Bernabéu, gooide Sneijder opnieuw zijn kont tegen de krib. Hij reisde niet naar Milaan, hield vol dat hij gewoon bij Real wil blijven en liet intussen zaakwaarnemer Soren Lerby naar andere mogelijk aantrekkelijke aanbiedingen kijken.
Volgens Spaanse kranten zou er serieuze belangstelling van enkele Engelse ploegen voor hem zijn, waaronder Manchester United. Ook kan Sneijder, net als Rafael van der Vaart, kandidaat zijn bij het Bayern München van Louis van Gaal, dat een creatieve middenvelder nodig heeft nu ster Ribéry niet op die plaats wil spelen.
Sneijder wil zich niet zomaar gewonnen geven. Boos en gefrustreerd omdat Real een nieuwe club voor hem heeft uitgekozen (er bestaat een akkoord met Inter voor een transferbedrag van 15 miljoen euro), wil de kleine Utrechter zijn toekomst in eigen hand houden. En ondanks alle tegenwerking ziet hij die nog altijd bij de Koninklijke, omdat hij weet dat trainer Pellegrini hem graag wil behouden.
Niettemin is de positie van Sneijder bij de club onhoudbaar. Zijn rugnummer 10 werd aan Lass Diarra gegeven, de verdedigende middenvelder die maandagavond één van de vier doelpunten maakte. En ook zijn vaste plaats in de kleedkamer van het Bernabéu-stadion raakte hij daardoor kwijt. Voor hem noch Rafael van der Vaart is er plaats.
Sneijder weet echter van een recent geval bij Real Madrid. Drie jaar geleden zag trainer Fabio Capello niets in Ivan Helguera. De verdediger werd zijn rugnummer ontnomen, maar weigerde te vertrekken. In de loop van het seizoen had Capello hem, vanwege de vele blessures in de verdediging, toch nodig en Helguera heroverde zelfs een basisplaats.
Cijfermatig gezien zou er ook plaats zijn bij Real. Op dit moment bestaat de selectie van het eerste elftal uit 26 spelers. Van der Vaart moet zéker vertrekken, omdat ook de coach hem niet nodig heeft. In Spanje mag een club, net als in de Champions League, maximaal 25 spelers voor de competitie inschrijven. Mocht Real dus niemand meer kopen, dan zou de club ook niemand meer hoeven te verkopen.
Maar er zijn ook andere redenen waarom Valdano en voorzitter Florentino Pérez Sneijder kwijt willen. Tot nu toe heeft Real alleen maar geld uitgegeven (zo’n 250 miljoen euro) en bijna niets aan transfers verdiend. Bovendien drukt Sneijder ook zwaar op de salarispost. Om de begroting ongeveer sluitend te houden, moeten ook enkele duurdere spelers weg. Zo zou zelfs Arjen Robben nog mogen vertrekken als er een hoog bod voor hem komt, maar dat lijkt onwaarschijnlijk.
Wat er komende dagen, tot het sluiten van de transfertermijn op 31 augustus, ook gebeurt, voorlopig is er voor de Nederlanders bij Real, ook zij die mogen blijven, slechts een plaats op de tweede rang. Trainer Pellegrini startte maandag met zijn beoogde basiselftal en daarin is geen plaats voor hen. Oud-Feyenoorder Royston Drenthe is zijn plek als linksachter kwijtgeraakt aan Marcelo en Robben wordt beschouwd als een ideale invaller om een stroeve wedstrijd op gang te brengen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik mag die Sneyder wel. Fuck dat Madrid, zij bepalen niet waar de toekomst ligt van iemand die bij hen onder contract staat.
Ik hoop dat ie naar de PL gaat. Bayern mag natuurlijk ook.
Ik hoop dat ie naar de PL gaat. Bayern mag natuurlijk ook.
- Giacomo Puccini
Laat Real Madrid maar even zweten! In de winterstop kan hij ook nog naar een nieuwe club, is hij mooi uitgerust voor het WK. Premier League lijkt me ideaal voor hem.
Ajax!