Champions League
Moderator: mods
-
Re: Champions League
Ik vond gisteren Real Madrid en Bayern München grossieren in onnodig balverlies. En een week geleden ook al, Van Gaal in de studio bij Ziggo kwam daar ook al mee en toonde vele voorbeelden hoe ballen werden ingeleverd zonder dat een tegenstander druk op de bal gaf.GangstaRiB schreef:Toch wel een ander nivo'tje dan gisteren...
Nu de 1-2, goal Wijnaldum, spits Džeko die komt mee verdedigen en een bal zo als assist naar een tegenstander kopt.

Game changer voor Liverpool uiteraard, zitten safe nu met 2 uitdoelpunten.

Mwa.LucaS schreef:Daar had roma een pingel moeten hebben
Jij bekijkt het door een erg gekleurde bril.
Is het goed recht van de scheidsrechter om een duwfout af te fluiten die plaatsvindt voor een vermaarde handsbal.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Niet vergeten dat er hier een heel stel zitten wachten op een Liverpoll misstap om hem mij onder miojn neus te kunnen wrijven.Cruijff schreef:Jij bekijkt het door een erg gekleurde bril.

YNWA
Nee hoor, het mocht de naam duw niet hebben. Als je daarvoor fluit moet je elk duel affluiten
I think I lost my fucking headache
Het ergste wat Liverpool kan overkomen is 5-2 en verlenging, maar dat geloof ik niet. Daarvoor scoort de ploeg veels te makkelijk en als je als tegenstander één keer dom balverlies lijdt en die snelle gasten glippen er tussenuit dan zijn ze dodelijk.InnerHarbour schreef:Niet vergeten dat er hier een heel stel zitten wachten op een Liverpoll misstap om hem mij onder miojn neus te kunnen wrijven.Cruijff schreef:Jij bekijkt het door een erg gekleurde bril.
Door de goals heeft Liverpool ook zichtbaar vertrouwen getankt al zag je ze na die knullige 1-1 wel even denken 'oh oh'.
Ik vind dat aanvallers vaak veel te makkelijk worden afgefloten en erger me dan regelmatig aan de keuze van de scheidsrechter om de defensie het voordeel te geven en niet de aanval.LucaS schreef:Nee hoor, het mocht de naam duw niet hebben. Als je daarvoor fluit moet je elk duel affluiten
Dit was een grensgeval, maar het is de vraag of de bal op de arm terecht komt als de spelers geen contact hebben.
Als je een duidelijke grens trekt wat wel of niet een duw is dan zou Liverpool in een situatie die een aantal minuten eerder plaatsvond een penalty mogen claimen.
-
Puur kwalitatief zeker niet. Maar dat mogen ze in de finale logenstraffen. Aanval is fantastisch. Wat er achter loopt vind ik erg matig.InnerHarbour schreef:@ GangstaRiB Ja Liverpool is een stuk beter dan die van gister,
Whitey on the moon.
Mee eens. Lovren-Van Dijk, dat is middenmoot PL.
Jep qua namen is dat niet bepaald indrukwekkend, maar wat de spelers van Bayern en Real in diezelfde linies de afgelopen twee wedstrijden lieten zien hield ook niet over.
Het is dat Bayern Rafinha eruit had geknikkerd voor de return, die gozer bakte er helemaal niets van.
De finale zullen ze er niet meer mee halen, maar het valt wel AS Roma wel te prijzen dat ze er nog steeds vol voor gaan.
Het is dat Bayern Rafinha eruit had geknikkerd voor de return, die gozer bakte er helemaal niets van.
Jep, bal komt heel hard op hem af maar duidelijk tegen zijn arm aan. Ben benieuwd of vanaf volgend seizoen met de video ref al dat soort momenten strafschoppen gaan opleveren.LucaS schreef:Ook dat was een pingel
De finale zullen ze er niet meer mee halen, maar het valt wel AS Roma wel te prijzen dat ze er nog steeds vol voor gaan.
Hoe kan het toch dat iedere wedstrijd die ik zie van Liverpool ze de scheids mee hebben?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Kijk ik gun het IH hoor dat Liverpool door is maar Roma had gewoon 2 pingels moeten hebben en dan was het verlengen geweest.
Jij ziet én te weinig wedstrijden én bent zo gebrainwasht door de potjes van je duikvereniging dat je waarschijnlijk niet meer weet wat een objectieve arbitrage is.Lionel schreef:Hoe kan het toch dat iedere wedstrijd die ik zie van Liverpool ze de scheids mee hebben?

Vooral heel laffe keuze van de scheidsrechter om er bij die laatste situatie één te geven. Dat stelde nauwelijks iets voor maar wel lekker veilig zo laat in de blessuretijd als het toch geen kwaad meer kan.brigade zuid schreef:Kijk ik gun het IH hoor dat Liverpool door is maar Roma had gewoon 2 pingels moeten hebben en dan was het verlengen geweest.
- InnerHarbour
Heerlijk dat zure van de haters Cruijff.
Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.
WE ARE LIVERPOOL!

Vriend heeft ING relaties in Kiev, misschien kaarten.
WE ARE LIVERPOOL!
YNWA
Je zult maar 6 doelpunten maken in een halve finale CL en dan alsnog niet doorgaan.
Die doelpunten van die Belg met al die plakplaatjes waren alleen voor de statistieken, had ie nu een wat betere wedstrijd gespeeld was met één doelpunt winnen gewoon reëel geweest.
Liverpool heeft deze jaargang maar liefst 46 doelpunten gemaakt. Een all-time Champions League record.

Die doelpunten van die Belg met al die plakplaatjes waren alleen voor de statistieken, had ie nu een wat betere wedstrijd gespeeld was met één doelpunt winnen gewoon reëel geweest.
Liverpool heeft deze jaargang maar liefst 46 doelpunten gemaakt. Een all-time Champions League record.

- InnerHarbour
Niet zeuren man, volgens de Liverpool-haters, lees mij, zijn WIJ vergane glorie 

YNWA
InnerHarbour schreef:Niet zeuren man, volgens de Liverpool-haters, lees mij, zijn WIJ vergane glorie

Europees doet Liverpool nu allesbehalve onder voor Man U en Chelsea, terwijl City Europees nog steeds niets klaar weet te maken.
Met CL finales in 2005, 2007 & 2019 en tussendoor ook een EL eindstrijd in 2016 halen doe je gewoon weer helemaal mee met de grote jongens. De afgelopen edities waren allemaal Madrileense feestjes dus voor de ploeg die Real weet te vloeren is extra prestige op te rapen.
13 doelpunten, 7-6 voor Liverpool over twee wedstrijden en dan hadden beide ploegen er zowel vandaag als vorige week nog wel een paar bij kunnen maken.
Liverpool had als ze er hier een gelijkspel uit hadden gesleept een ongeslagen status tot aan de finale kunnen behouden.
AS Roma had deze CL campagne nog geen enkel tegendoelpunt in thuiswedstrijden geïncasseerd, ook knap.
Liverpool had als ze er hier een gelijkspel uit hadden gesleept een ongeslagen status tot aan de finale kunnen behouden.
AS Roma had deze CL campagne nog geen enkel tegendoelpunt in thuiswedstrijden geïncasseerd, ook knap.
- InnerHarbour

Inderdaad en niet tevreden zijn met het behalen maar nu ook winnen anders stelt het 'niets' voor
BTW, leuk dat je de haters zoals Lucas en Joey, 999, GV ea niet meer hoort!

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ze stonden 5-0 voor en nog ging het bijna fout.. maar voordat ik een hater genoemd wordt, ik ben blij dat Liverpool de finale gehaald heeft, Roma heb ik al helemaal niks mee.
- InnerHarbour
Ja BZ dat is Liverpool, je kijkt nooit rustg naar onze wedstrijden, heeft ook zijn charme. 

YNWA
Zegt niet specifiek iets over Liverpool, maar over de staat van het huidige voetbal. Hoewel C. Ronaldo nu in de halve finales niet heeft thuisgebleven is hij een fenomeen dat altijd levert. En zo zijn er nog een aantal fenomenale top aanvallers, Mohamed Salah is de nieuwste exponent die terecht ladingen complimenten krijgt.brigade zuid schreef:Ze stonden 5-0 voor en nog ging het bijna fout.. maar voordat ik een hater genoemd wordt, ik ben blij dat Liverpool de finale gehaald heeft, Roma heb ik al helemaal niks mee.
Maar er lopen ook heel wat figuren in elftallen die totaal niet in het profvoetbal thuis horen, Ajax was misschien de trendsetter met Gabrichjes

Waarom eindigen die CL wedstrijden om de haverklap in doelpuntenfestijnen, zien we wedstrijden balverlies lijden of geeft een Borussia Dortmund een 4-0 bij rust nog weg tegen Schalke? Omdat tegenover en naast de top aanvallers ook een handvol lieden staan die er geen hout van kunnen.
Waarom eindigen die CL wedstrijden om de haverklap in doelpuntenfestijnen, zien we wedstrijden balverlies lijden of geeft een Borussia Dortmund een 4-0 bij rust nog weg tegen Schalke? Omdat tegenover en naast de top aanvallers ook een handvol lieden staan die er geen hout van kunnen.
Klopp heeft het nog wel vrij aardig voor elkaar. De zwakste plekken in zijn selectie zijn degelijke krachten die al lang (misschien iets te lang) bij de selectie zitten.InnerHarbour schreef:Ja BZ dat is Liverpool, je kijkt nooit rustg naar onze wedstrijden, heeft ook zijn charme.brigade zuid schreef:Ze stonden 5-0 voor en nog ging het bijna fout.. maar voordat ik een hater genoemd wordt, ik ben blij dat Liverpool de finale gehaald heeft, Roma heb ik al helemaal niks mee.
Bij andere miljoenenselecties zijn de spelers die continu de beslissende fouten maken ook nog eens showmannetjes die zichzelf enorm overschatten, dat kun je van Klavan en Lovren in ieder geval niet zeggen.
- InnerHarbour
Ons probleem was vandaag Firmino en Salah , daardoor kwam elke bal terug in de tweede helft maar goed,
mustn't grumble.
Fimale CL, nu nog winnen.
mustn't grumble.
Fimale CL, nu nog winnen.
YNWA