Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Met die spelers ziet er al snel anders uit. Motta erbij scheelt ook een hoop.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vond die Biabany tegen FC Twente wel een geinige speler. Veel snelheid en diepgang.
Coutinho is ook veelbelovend. Inter mist sowieso al een lange tijd échte vleugelspelers.
Coutinho is ook veelbelovend. Inter mist sowieso al een lange tijd échte vleugelspelers.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Publiekswissel. Jammer dat Ranocchia er niet eventjes in mag.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
'Juventus maakt werk van Toni'
Uitgegeven: 7 januari 2011 09:04
Laatst gewijzigd: 7 januari 2011 09:06
AMSTERDAM - Juventus hoopt zich op korte termijn te versterken met Luca Toni. De ‘Oude Dame’ onderhandelde tot donderdagavond laat met Genoa, de huidige werkgever van de 33-jarige spits.
© ANPDat berichten verschillende Italiaanse media, waaronder La Gazzetta dello Sport. Juventus wil Toni tot aan het eind van het lopende seizoen huren om in offensief opzicht sterker voor de dag te komen.
De sluimerende interesse werd donderdag concreet door de zware blessure die Fabio Quagliarella donderdag opliep tegen Parma (1-4 nederlaag).
Toni trof deze jaargang slechts drie keer doel in Serie A-verband. Genoa nam de spits afgelopen zomer van Bayern München. In de eerste helft van het vorige kalenderjaar speelde hij op huurbasis voor AS Roma
NU

Wilde Christian Vieri niet? 

Spits die bij Bayern het niet meer kon bolwerken, gaat 2 jaar nadien nog effe 4 miljoen pakken bij Juve.
Zal Feest blij mee zijn.

Zal Feest blij mee zijn.
Voor degenen die nog eens willen zien hoe gek Melo is: http://www.youtube.com/watch?v=MX-CIxVz_RoHoeladans schreef:Melo is de grootste mongool ooit. Schopte dit keer weer iemand in z'n gezicht onder het oog van de scheidsrechter.
Het is 1-3 nu. Legrottaglie met een kopbal en Crespo met een penalty.
Ik zag Crespo door het beeld lopen, ja. Hoe oud is die gast??? Zal tegen de 40 lopen, lijkt me.
Hij is echt een mongool inderdaad. Wat denk je dan als teamgenoot van Melo?wimpey schreef:Voor degenen die nog eens willen zien hoe gek Melo is: http://www.youtube.com/watch?v=MX-CIxVz_RoHoeladans schreef:Melo is de grootste mongool ooit. Schopte dit keer weer iemand in z'n gezicht onder het oog van de scheidsrechter.
Het is 1-3 nu. Legrottaglie met een kopbal en Crespo met een penalty.
Ik zag Crespo door het beeld lopen, ja. Hoe oud is die gast??? Zal tegen de 40 lopen, lijkt me.
IK GELOOF!!!!!!
Roma met De Rossi en Totti op de bank speelt een hele sterke 1e helft tegen Samp. 0-1 door een heerlijke goal van Vucinic 

-
Spannende maar waardeloze wedstrijd tussen Samp en AS Roma. Juan nu met z'n tweede fout waardoor Samp op 2-1 voorsprong komt.
Whitey on the moon.
Juan is omgekocht. Kan echt niet anders.
AC Milan - Udinese. 15 min. gespeeld, 0-0.
Juan is gewoon op, lijkt me. Was tijdens het WK geen schim van de speler die hij ooit was.Hoeladans schreef:Juan is omgekocht. Kan echt niet anders.
Heb je het gezien? Dan kun je nog zo moe zijn, gaat er bij mij echt niet in dat je zulke dingen doet.
Milan in eigen huis 1-3 achter tegen Udinese. 2x Di Natele, 1x Sanchez en 1x Pato. Milan speelt erg zwak. Seedorf werd net nog bijzonder pijnlijk uitgefloten door eigen publiek. Leed dom balverlies bij de 1-3.
Inter ook achter, trouwens. 1-0 uit bij Catania.
EDIT: Inter buigt de achterstand in 5 minuten om. 2x Cambiasso. Milan via een eigen doepunt op 2-3.
En 3-3 Pato. Heerlijke wedstrijd. Assist van Cassano!
Inter ook achter, trouwens. 1-0 uit bij Catania.
EDIT: Inter buigt de achterstand in 5 minuten om. 2x Cambiasso. Milan via een eigen doepunt op 2-3.
En 3-3 Pato. Heerlijke wedstrijd. Assist van Cassano!
Haha, 3-4 door ene Denis. Goed gespeeld door die Sanchez.
Edit:
En 4-4 door Zlatan. Mooie bal van Cassano.
En bijna 5-4 door Abate.
Edit:
En 4-4 door Zlatan. Mooie bal van Cassano.
En bijna 5-4 door Abate.
4-4 gebleven. Heerlijke pot! Leuke ploeg dat Udinese.
Udinese heeft met Sanchez en di Natale 2 wereldtoppers voorin. Inler is dan nog een aardige middenvelder, maar voor de rest lopen er toch prutsers in dat team. Daar lusten de honden geen brood van.
Cassano viel wel heel aardig in trouwens, met 2 assists.
Cassano viel wel heel aardig in trouwens, met 2 assists.
Peter zou zeggen dat dit een tennisuitslag is en dat men in Italie niet aan verdedigen doet.CdE schreef:4-4 gebleven. Heerlijke pot! Leuke ploeg dat Udinese.

Ja ze hebben een paar leuke spelers. Di Natale en Sanchez waren erg sterk. Isla ook. Achterin was het niet best. Hoe er verdedigd werd bij die eerste goal van Pato. 
Vooral die 2de assist van Cassano mocht er wezen.

Vooral die 2de assist van Cassano mocht er wezen.
Zit nu bijna tien minuten naar Napoli tegen Juve te kijken maar het is wel prut hoor. 0,0 % voetbal.
IK GELOOF!!!!!!
Cavani is een held! Anders vergeet die Chiellini hem ff te dekken. Twee keer.
IK GELOOF!!!!!!
Haha, op de vorige pagina vraag je jezelf nog hardop af of Cavani niet erg overschat is. Het kan verkeren.Rishi schreef:Cavani is een held! Anders vergeet die Chiellini hem ff te dekken. Twee keer.