Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Het lijkt me niet dat we op basis van onderschatting de finale gaan missen.
Volgens mij is er niemand die denkt dat we ze wel even opzij zetten
Volgens mij is er niemand die denkt dat we ze wel even opzij zetten
- Jinne
- Site Admin
De missers van Dembele vorige week voelen ze nu extra zwaar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Knap hoor.
Prachtige rol Wijnaldum.
Prachtige rol Wijnaldum.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Fuck Baffa! Die graftakken krijgen wat ze verdienen!
Remontada van Liverpool B! Eat that, cunts!
Remontada van Liverpool B! Eat that, cunts!
Ik zou me nog wel bedenken hoor, als ik de Ligt was
I think I lost my fucking headache
Lionel schreef:Gaat ze niet nog een keer gebeuren. Barca was toen heel slecht. Hadden beter thuis gelijk kunnen spelen.
Maar Liverpool gooide de poort vorige week aardig open. Zouden ze morgen weer doen. Nu niet verwacht ik.

Wat een gecalimero zeg.
Mooie pot voetbal vanavond. Nu maar hopen dat Ajax ook gezien heeft dat ze er niet aan moeten beginnen met het idee er al te zijn.
Mooie pot voetbal vanavond. Nu maar hopen dat Ajax ook gezien heeft dat ze er niet aan moeten beginnen met het idee er al te zijn.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gefeliciteerd IH, zwaar en zwaar verdiend.
Niet verwacht meer maar wat een geloof in eigen kunnen.
Niet verwacht meer maar wat een geloof in eigen kunnen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gefeliciteerd IH!
Meer dan verdiend. Bij Barca moeten ze eens goed gaan nadenken over hun coach/beleid.
Als je volle bak aanvalt en je verliest oké... Maar dit is triest.
Meer dan verdiend. Bij Barca moeten ze eens goed gaan nadenken over hun coach/beleid.
Als je volle bak aanvalt en je verliest oké... Maar dit is triest.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een zieke wedstrijd, gefeliciteerd IH! Dit wordt me een ervaring in Madrid als we het gaan halen, veel leuker dan die suffe Spanjaarden.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dik verdiend, Barcelona dacht het even op zijn gemakkie te kunnen voltooien ..
Blij met de punten ...
Pc’s. Zou de enige zijn daar die kan verdedigen. Wat was Suarez goed he?!LucaS schreef:Ik zou me nog wel bedenken hoor, als ik de Ligt was

Tiki taka waar ze Liverpool 0 pijn deden. Oud versleten kutelftal. Zelfs met 12 lukt het niet.
-
Volgens mij zou Tadic zo in de basis kunnen spelen bij Barcelona, slimmer/beter dan de meeste die daar voorin lopen.
- Jinne
- Site Admin
Suarez hoef ik niet meer terug. Bracht eerder nog gewenste vuur bij Barca. Nu vooral irritatie en geen goals.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Kap eens met dat gelul man. Heb je niet nodig.wimpey schreef:Pc’s. Zou de enige zijn daar die kan verdedigen. Wat was Suarez goed he?!LucaS schreef:Ik zou me nog wel bedenken hoor, als ik de Ligt was![]()
Tiki taka waar ze Liverpool 0 pijn deden. Oud versleten kutelftal. Zelfs met 12 lukt het niet.
Fabinho had ook 5x rood kunnen krijgen. Suarez ook. Scheids floot prima. Of voor allebei de teams slecht.
Barca vooral gemakzuchtig en alles is afgestemd op Messi. Onmogelijk voor andere aanvallers om je stempel te drukken.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vanavond heb je het allemaal verdiend.InnerHarbour schreef:Silly old sod, ik sta met tranen in mijn ogen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Compleet versleten. Heenwedstrijd was Liverpool ook al beter.999 schreef:Dik verdiend, Barcelona dacht het even op zijn gemakkie te kunnen voltooien ..
InnerHarbour schreef:Silly old sod, ik sta met tranen in mijn ogen.

Die lijkt me wel klaar ja. Her en der een opleving.Jinne schreef:Suarez hoef ik niet meer terug. Bracht eerder nog gewenste vuur bij Barca. Nu vooral irritatie en geen goals.
Wat Lionel zegt, Barca is eendimensionaal: harken, breien, zoeken en bal rondtikken, hopend op bevlieging van Messi. Er is geen architect, geen wezenlijke spelverdeler. Nul creativiteit. One man band.
Ik neem aan dat ze dat in Nou Camp ook zien en dat deze zomer een herstructurering volgt. Eén puzzelstuk hebben ze al: De Jong.
Vraag is ook: hoeveel heeft Messi nog in zijn tank? Hij scoort nog steeds zijn goaltjes wel, maar hij lijkt moeilijker en moeilijker te motiveren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Is zo druk met zieken, voor voetbal geen tijd.Jinne schreef:Suarez hoef ik niet meer terug. Bracht eerder nog gewenste vuur bij Barca. Nu vooral irritatie en geen goals.
Al die 30-ers tot op de draad versleten. Heb je die Piqué zien verdedigen?

Ik kijk vooral op van de manier waarop Barcelona staat te verdedigen. Wijnaldum mag tussen twee verdedigers vrij inkoppen. En bij die corner staat helemaal niemand op te letten. Hoe is dat nou mogelijk als het al 3-0 staat?
Maar dit is natuurlijk vooral de avond van het succes van Liverpool. Prachtig dat ze er zo voor zijn gegaan en dat het dan ook lukt.
Maar dit is natuurlijk vooral de avond van het succes van Liverpool. Prachtig dat ze er zo voor zijn gegaan en dat het dan ook lukt.
Nil volentibus arduum
-
Felicitaties voor IH! En nu maar hopen op de ultieme AT-finale..
- InnerHarbour
Dank heren, sportief.
Terug in mijn cottage en ik kan het nog altijd niet geloven maar Wim had gelijk, een beetje druk zetten op de verdediging en het was volledige paniek.
Salah had het van het begin door:

Voor de halve finale hoopte ik al dat jullie het zouden redden al was het alleen al om die Argentijn een hak te zetten maar nu helemaal. Eindelijk Liverpool-Ajax al beken ik eerlijk dat ik jullie liever in de groepsfase had gehad.
Na zondag de blessures laten genezen zodat wij op volle oorlogsterkte kunnen aantreden.

Terug in mijn cottage en ik kan het nog altijd niet geloven maar Wim had gelijk, een beetje druk zetten op de verdediging en het was volledige paniek.
Salah had het van het begin door:
Voor de halve finale hoopte ik al dat jullie het zouden redden al was het alleen al om die Argentijn een hak te zetten maar nu helemaal. Eindelijk Liverpool-Ajax al beken ik eerlijk dat ik jullie liever in de groepsfase had gehad.

Na zondag de blessures laten genezen zodat wij op volle oorlogsterkte kunnen aantreden.
YNWA
- Gezond verstand
Dit zag ik niet aankomen. Maar prima, Kloppie struikelt altijd in finales dus de cup is in de tas.
Oh, ik zag gisteren trouwens de beelden van de afgelopen competitieronde in Engeland. Die ongelofelijke kutscheidsrechter geeft geen rood voor een handsbal op de doellijn, en die speler scoort de winnende treffer voor Liverpool. Daar heb ik je niet over gehoord IH. Liverpool werd wederom bevoordeeld door de arbitrage.
Oh, ik zag gisteren trouwens de beelden van de afgelopen competitieronde in Engeland. Die ongelofelijke kutscheidsrechter geeft geen rood voor een handsbal op de doellijn, en die speler scoort de winnende treffer voor Liverpool. Daar heb ik je niet over gehoord IH. Liverpool werd wederom bevoordeeld door de arbitrage.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt