Absoluut. Snelle leercurve, dus lage instap drempel. Je speelt lekker lange rally's, waardoor je veel balcontacten hebt. Ook ben je in elke rally actief betrokken, wat bij tennis (zeker bij dubbel) wel anders is. Service is ook veel minder bepalend, het is echt een leuk spelletje. Zeker eens proberen zou ik zeggen!Ajax Rules schreef:Nee, nooit. Ik had er tot voor een maand geleden ook nog nooit van gehoord. Is het leuk?De Dominee schreef:Heel herkenbaar inderdaad. Groot respect voor Ronaldo. Was gewoon een terechte penalty trouwens naar mijn idee. Hij kegelt hem in volle vaart van achteren omver.Ajax Rules schreef:Ik ben een (matige) amateurtennisser. Ik weet al hoe moeilijk het is om diep in de derde set, bij een belangrijk punt een tweede service te slaan. Of vol voor de winner te gaan. Spanning in je lichaam, je voeten niet goed voelen, een licht trillende arm.... En niet alleen bij officiele wedstrijden, maar soms ook als je een oefenpotje tegen een vriend speelt met wie je een bepaalde rivaliteit hebt.
Als je ziet hoe hij dan, met 100.000 mensen op de tribune, in de 96e minuut, na zo'n knotsgekke wedstrijd, die bal met totale (mentale en fysieke) overtuiging en beheersing binnen rost, dat is zo ongelofelijk knap. Een penalty benutten is op zich niet het moeilijkste onderdeel van het voetbal, maar je ziet dat hij een sportman is die in total control is.
Al eens Padel gespeeld, AR?
Champions League
Moderator: mods
-
Re: Champions League
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Bayern onder Pep was toch echt wel drie niveaus beter hoor, qua spel en opvatting. Hier kan ik niet warm van woorden. Traag spel. Madrid is overigens ook niet veel soeps.
IK GELOOF!!!!!!
Bayern begon met een ploeg van gemiddeld 30 gisteren. Het beste is er wel af, net als bij Madrid, Juve en jouw Baffa. Op tijd ombouwen blijkt lastig te zijn.Lionel schreef:Bayern onder Pep was toch echt wel drie niveaus beter hoor, qua spel en opvatting. Hier kan ik niet warm van woorden. Traag spel. Madrid is overigens ook niet veel soeps.
Ze misten Neuer, Alaba, Vidal, Coman, chronische blessures van Robben en Boateng. Thiago en Tolisso net terug van blessures.
Toch geef ik ze nog wel een kans op de finale, ik vond Madrid erg matig. Ramos en Marcelo waren geweldig, maar onder druk maakte Madrid veel fouten.
Ik geef ze ook zeker een kans. Als Juve 3* kan scoren, kan Bayern dat ook.
Het probleem met verjongen is dat je met mega-contracten zit van de spelers.
Het probleem met verjongen is dat je met mega-contracten zit van de spelers.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mmmmmmm Real is sterk thuis hoor, scheids meestal niet tegen, ik zie Bayern niet doorgaan.
Als wij doorgaan ben ik blij dat het 1 wedstrijd wordt, hebben wij de meeste kans om te winnen al zal Real de favoriet zijn.
Als wij doorgaan ben ik blij dat het 1 wedstrijd wordt, hebben wij de meeste kans om te winnen al zal Real de favoriet zijn.
YNWA
-
Bovendien mist Bayern nogal wat sterkhouders. De finale wordt Real - Liverpool.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Inderdaad ,maar hij moet die bal gewoon wegtrappen. Wanneer gaan ze die Sergio Ramos opsluiten, vallen, klagen maar ondertussen schoppen naar alles wat er beweegd. Was sowieso weer prijs met vallen , scheidsrechter bestormen, kaarten vragen en die scheidsrechter het maar toestaan, hup de eerste de beste een kaart, doorgaan rood, houdt de rest hun vervelende muil wel.
Mij een raadsel hoe jij week in week uit naar dat volk op een voetbalveld kan kijken.
Mij een raadsel hoe jij week in week uit naar dat volk op een voetbalveld kan kijken.
YNWA
Ik kijk naar Barca. Daar doen ze dat niet
Madrid vind ik echt niks. Zo een negatieve spelopvatting met zulk materiaal. Ongelooflijk

Madrid vind ik echt niks. Zo een negatieve spelopvatting met zulk materiaal. Ongelooflijk

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik kijk alleen zo nu en dan voor het Fenomeen en die linksback. Mochten wij het vanavond halen ben ik benieuwd of die tegen Salah ook te pas en te onpas naar voren durft te rennen.
YNWA
Dat maakt hem weinig uit hoor. Die rent altijd naar voren. Denk dat Casemiro dan gaat spelen als extra slot.
IK GELOOF!!!!!!
Ben er nog steeds niet achter wat die Ulreich precies bezielde. Ram dat ding weg, pak het met je handen en accepteer dan een vrije trap van binnen de zestien... Maar waar de fuck was hij nou mee bezig? Gewoon niet al te gefocust uit de kleedkamer gekomen? Schande.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Volgens mij kennen niet alles speler/keepers de spelregels, misschien dacht hij dat hij rood zou krijgen als hij die terugspeelbal zou oppakken? (is zoiets ook niet vorig seizoen in de eredivisie gebeurt?)Mr. Ajax schreef:Ben er nog steeds niet achter wat die Ulreich precies bezielde. Ram dat ding weg, pak het met je handen en accepteer dan een vrije trap van binnen de zestien... Maar waar de fuck was hij nou mee bezig? Gewoon niet al te gefocust uit de kleedkamer gekomen? Schande.
- InnerHarbour
Dan is de keeper niet met zijn vak bezig. Keeper krijgt een indirecte vrije trap tegen wanneer hij een terugspeelbal met zijn hand aanraakt, niet eens geel laat staan rood.
YNWA
Thiago was gisteren overigens geweldig! Genieten. Moet echt terug naar Barca.
IK GELOOF!!!!!!
Van een halve finalist CL naar een kwartfinalist? Waarom zou hij dat doen?
I think I lost my fucking headache
Die knoeperd van een blunder van die Ulreich daar komt niemand overheen, maar Real stapelde ook fout op fout, zeg. Doelman Navas pakt bovendien bijna nooit iets balvast.
Als Real in de finale net zoveel kwetsbare momenten heeft als in een boel thuiswedstrijden de laatste maanden - vooral thuis zijn ze al het hele seizoen zwak - dan is de ploeg denk ik in Kiev sneller te kloppen dan Bayern. Mag wat mij betreft ook wel een keer een winnaar uit een ander land dan Spanje (anders 5 keer op rij) en Real Madrid is naar mijn mening dit seizoen ook gewoon niet de beste ploeg in de Champions League geweest tot nu toe.
Als Real in de finale net zoveel kwetsbare momenten heeft als in een boel thuiswedstrijden de laatste maanden - vooral thuis zijn ze al het hele seizoen zwak - dan is de ploeg denk ik in Kiev sneller te kloppen dan Bayern. Mag wat mij betreft ook wel een keer een winnaar uit een ander land dan Spanje (anders 5 keer op rij) en Real Madrid is naar mijn mening dit seizoen ook gewoon niet de beste ploeg in de Champions League geweest tot nu toe.
- InnerHarbour
Ik heb het warm, neem nog maar een JS.
BTW, ik ben het met je sig eens AC!
YNWA
In Rome schijnt het nog warmer te zijn, 21 graden om 20.50 uur.InnerHarbour schreef:Ik heb het warm, neem nog maar een JS.
En wat de sig betreft, idd: zelfs op het allerhoogste niveau zie je een pass over amper 2, 3 meter slordig uitgevoerd worden. Je teamgenoot op de verkeerde snelheid of verkeerde voet inspelen terwijl je vlak voor het vijandige doel bent of gisteravond die ziekenhuisbal terug op je keeper die die Ulreich uiteraard alsnog gewoon had kunnen verwerken.
Naast beide puike goals de twee assists van Salah vorige week gaven aan hoe je een teamgenoot énorm in het zadel helpt als je dat wel goed doet.
-
Roma trekt weer moeiteloos het niveau van vorige wedstrijd door. Matigheid troef.
Whitey on the moon.
Bij de 0-1 zie je hoe meedogenloos Liverpool vaak is in de omschakeling.
Bij die Belg Nainggolan denk ik vaak: als je er zo belachelijk uit ziet, kun je toch nooit goed voetballen? En hop, daar was ie weer met een mega blunder.
De 1-1 is ook weer een gevalletje comedy capers, het regent echt rare flaters in de halve finale wedstrijden. Zowel Liverpool als AS Roma hebben dit seizoen statistisch beter gepresteerd dan favorieten als Real Madrid en ik vind ook dat ze voetballend tot nu toe meer hebben laten zien.
Bij die Belg Nainggolan denk ik vaak: als je er zo belachelijk uit ziet, kun je toch nooit goed voetballen? En hop, daar was ie weer met een mega blunder.
De 1-1 is ook weer een gevalletje comedy capers, het regent echt rare flaters in de halve finale wedstrijden. Zowel Liverpool als AS Roma hebben dit seizoen statistisch beter gepresteerd dan favorieten als Real Madrid en ik vind ook dat ze voetballend tot nu toe meer hebben laten zien.