Spanje
Moderator: mods
Je kan toch niet tevreden zijn als je spits maar in 30% van de wedstrijden scoort? Volgens mij zit Huntelaar nu ook op zo'n percentage en daar ben ik dit seizoen wat doelpunten betreft ook niet tevreden over.
Er zijn zoveel wedstrijden in een seizoen waarin een ploeg haar spits nodig heeft. Tegen sterke tegenstanders. Een spits moet er met veel regelmaat staan.
Er zijn zoveel wedstrijden in een seizoen waarin een ploeg haar spits nodig heeft. Tegen sterke tegenstanders. Een spits moet er met veel regelmaat staan.
-
Misschien is het logischer, Thomas, om dat soort verhalen over een iets grotere tijdspanne op te bouwen dan over de eerste ademzucht van de competitie. Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen vraag ik me af ? Je trekt conclusies die nergens op zijn gebaseerd. We zijn nauwelijks begonnen en jij komt met een verhaal al zou VN het maar af en toe laten zien en dan ook nog tegen slechte tegenstanders. Wat een kul. Het enige dat VN tot nu toe bevestigd is wat hij al zijn hele carrière doet: dat hij een garantie voor veel goals is en een klasse spits is. Dát is namelijk een constatering die gestaafd is door vele jaren topvoetbal.
Dat VN in weinig wedstrijden scoort ? Gezien zijn carrière maak ik me daar niet de minste zorgen om. VN scoort altijd en overal en staat zoals al eerder opgemerkt nooit lang droog. Als VN de kans krijgt bij Real(en Real is wisselvallig en dus doet hij af en toe voor spek en bonen mee, tja) dan grijpt hij die meteen overtuigend aan, en bij ManU heeft hij legendarische scores weten neer te zetten. Waar in godsnaam hebben we het over ? Als VN geen doeltreffende speler is, wie is het dan wel.
Hij staat tot nog toe op 11 uit 14 in competitie en CL, was uitblinker tegen de sterkste tegenstander die Real dit seizoen gaat tegenkomen en in de CL, een competitie waarin geen enkele speler ook maar in de buurt komt van de prestaties van VN, heeft hij zijn bijna 1 op 1 status behouden.
Jij bent er niet van overtuigd dat hij het gaat maken maar ik zie je er geen zinnig argument voor aandragen. Ja, tegenstanders bagatelliseren maar dat slaat natuurlijk nergens op. Als RVN nu iets kenmerkt is het wel dat hij ze er net zo makkelijk tegen Juventus als Levante inlegt. Het groepje europese topclubs dat nog nooit een goal van VN om de oren heeft gekregen is klein hoor.
Het zal allemaal wel. Madrid is dolblij met RVN en terecht. Ik heb het al eerder gezegd: een koopje. :yes:
En Ronaldinho is op de weg terug, fijn voor Barça. Maar ik zie niet in wat dat met RVN te maken heeft.
Dat VN in weinig wedstrijden scoort ? Gezien zijn carrière maak ik me daar niet de minste zorgen om. VN scoort altijd en overal en staat zoals al eerder opgemerkt nooit lang droog. Als VN de kans krijgt bij Real(en Real is wisselvallig en dus doet hij af en toe voor spek en bonen mee, tja) dan grijpt hij die meteen overtuigend aan, en bij ManU heeft hij legendarische scores weten neer te zetten. Waar in godsnaam hebben we het over ? Als VN geen doeltreffende speler is, wie is het dan wel.
Hij staat tot nog toe op 11 uit 14 in competitie en CL, was uitblinker tegen de sterkste tegenstander die Real dit seizoen gaat tegenkomen en in de CL, een competitie waarin geen enkele speler ook maar in de buurt komt van de prestaties van VN, heeft hij zijn bijna 1 op 1 status behouden.
Jij bent er niet van overtuigd dat hij het gaat maken maar ik zie je er geen zinnig argument voor aandragen. Ja, tegenstanders bagatelliseren maar dat slaat natuurlijk nergens op. Als RVN nu iets kenmerkt is het wel dat hij ze er net zo makkelijk tegen Juventus als Levante inlegt. Het groepje europese topclubs dat nog nooit een goal van VN om de oren heeft gekregen is klein hoor.
Het zal allemaal wel. Madrid is dolblij met RVN en terecht. Ik heb het al eerder gezegd: een koopje. :yes:
En Ronaldinho is op de weg terug, fijn voor Barça. Maar ik zie niet in wat dat met RVN te maken heeft.
-
Lees jij anders eens wat ik schrijf. Ik betwist dat helemaal niet, ik vind wel dat Thomas véél te vroeg is met die conclusie, en die ook nog eens niet wordt gedragen door de carrière van RVN. Thomas is mij een beetje té eager om te bewijzen dat het allemaal zo best niet is, nou ik zie daar geen enkele aanleiding voor.Rishi schreef:Lees dan die jongen zijn posts eens door. Ik geef Thomas groot gelijk dat hij niet blij moet zijn met een spits die eens in de zoveel tijd een hattrick maakt. Liever elke wedstrijd 1x dan om de 3 wedstrijden een hattrick
Ik vind RVN een uitstekende start maken. Uitstekend en start, in die combinatie. Ik hoop heus op nog meer hoor.
En daar ging het me dus om. Het is aardig, maar niet sensationeel. Er wordt nu al door sommigen gedaan alsof hij het al gemaakt heeft of het al helemaal laat zien en dat is gewoon niet zo. Ik zeg verder nergens dat hij het niet gaat maken. Slechts dat hij nog alles te bewijzen heeft bij Real.Raul Gonzalez Blanco schreef:Lees jij anders eens wat ik schrijf. Ik betwist dat helemaal niet, ik vind wel dat Thomas véél te vroeg is met die conclusie, en die ook nog eens niet wordt gedragen door de carrière van RVN. Thomas is mij een beetje té eager om te bewijzen dat het allemaal zo best niet is, nou ik zie daar geen enkele aanleiding voor.Rishi schreef:Lees dan die jongen zijn posts eens door. Ik geef Thomas groot gelijk dat hij niet blij moet zijn met een spits die eens in de zoveel tijd een hattrick maakt. Liever elke wedstrijd 1x dan om de 3 wedstrijden een hattrick
Ik vind RVN een uitstekende start maken. Uitstekend en start, in die combinatie. Ik hoop heus op nog meer hoor.
Ik vind het gewoon apart dat iemand die minstens net zo goed presteert als Van Nistelrooij behoorlijk wat kritiek krijgt en dat over Van Nistelrooij de loftrompet wordt uitgestoken.Raul Gonzalez Blanco schreef:En Ronaldinho is op de weg terug, fijn voor Barça. Maar ik zie niet in wat dat met RVN te maken heeft.
Tsja, Ronaldinho liet weinig zien de eerste wedstrijden, al is hij dat nu goed aan het maken. En Ronaldinho is niet nieuw bij Barca, een feit waar jij mij te makkelijk aan voorbij gaat.
Van de winnaar van de Gouden Bal wordt nu eenmaal meer verwacht.
Bij Barca is overigens het hele spel afgestemd op Ronaldinho, bij Real geldt dat niet voor VN. Daarbij kan Ronaldinho zijn eigen kansen creëren en is VN afhankelijk van zijn teamgenoten.
En Barca krijgt meer vrije trappen dan Real pingels ;)
Van de winnaar van de Gouden Bal wordt nu eenmaal meer verwacht.
Bij Barca is overigens het hele spel afgestemd op Ronaldinho, bij Real geldt dat niet voor VN. Daarbij kan Ronaldinho zijn eigen kansen creëren en is VN afhankelijk van zijn teamgenoten.
En Barca krijgt meer vrije trappen dan Real pingels ;)
Dat ligt dan ook meer aan het verschil in technische klasse tussen Dinho en Van the Man dan aan hun teamgenoten.Baseman schreef:Daarbij kan Ronaldinho zijn eigen kansen creëren en is VN afhankelijk van zijn teamgenoten.
En? Volgens sommigen kan hij daar toch niets van. ;)Baseman schreef:En Barca krijgt meer vrije trappen dan Real pingels ;)
nu.nlReal haalt twee jonge Argentijnen
AMSTERDAM - Real Madrid trekt in januari de jonge Argentijnen Gonzalo Higuain en Fernando Gago aan. De aanvaller en middenvelder komen over van River Plate en Boca Juniors. Dinsdag bevestigde de Madrileense voorzitter Ramón Calderón al de komst van de Braziliaanse verdediger Marcelo.
De Koninklijke betalen 10 miljoen euro voor de 18-jarige Higuain, meldt zijn vader. De 20-jarige Gago kost naar verluidt 15 miljoen euro. Calderón verklaarde woensdag dat de club een overeenstemming heeft bereikt over de verkoop van de tv-rechten van Real. De nog onbekende koper legt 800 miljoen euro neer voor een zevenjarig contract.
Calderón wil het eerste elftal van Real Madrid langzaam aan een verjongingskuur onderwerpen. Het huidige elftal telt een groot aantal spelers die ouder zijn dan dertig jaar, onder wie Roberto Carlos, Ronaldo, David Beckham, Fabio Cannavaro en Ruud van Nistelrooy.
Is Steef in dienst getreden van Madrid? :D
Het stinkt aan alle kanten!
Real Madrid staat in een niet al te boeiende wedstrijd simpel met 3-1 voor regen Racing Santander (Garay scoort net een mooie vrije trap). Doelpuntenmakers Ramos, Reyes en Diarra. Van Nistelrooij speelt redelijk, maar valt niet echt op. Hij was wel betrokken bij de leuke opbouw van de
3-0 van Diarra. Er hangt een goede sfeer bij Real, denk ik zo. Iedereen leek dolblij voor Diarra, die qua kritiek aardig wat te verduren heeft gekregen, geloof ik. Tsja, de robuuste Emerson en Diarra samen op het middenveld van het sierlijke Real. ;)
Ik gun het die jongen wel. :xyxthumbs:
3-0 van Diarra. Er hangt een goede sfeer bij Real, denk ik zo. Iedereen leek dolblij voor Diarra, die qua kritiek aardig wat te verduren heeft gekregen, geloof ik. Tsja, de robuuste Emerson en Diarra samen op het middenveld van het sierlijke Real. ;)
Ik gun het die jongen wel. :xyxthumbs:
Zigic kreeg nog een grote kans, maar Casillas redde knap. Zonet krijgt Guti een behoorlijk overdreven rode kaart, maar deze wedstrijd is gespeeld.
Nu een situatie waar ik niets van kan maken. Ramos maakt een overtreding, waarna het erop leek dat er binnen een flits drie spelers van Real geel kregen (Ramos, Raul, Emerson). Ramos had eigenlijk z'n zoveelste rode kaart moeten scoren. Het was een keiharde en onnodig overtreding.
Straks de topper Sevilla-Valencia.
Nu een situatie waar ik niets van kan maken. Ramos maakt een overtreding, waarna het erop leek dat er binnen een flits drie spelers van Real geel kregen (Ramos, Raul, Emerson). Ramos had eigenlijk z'n zoveelste rode kaart moeten scoren. Het was een keiharde en onnodig overtreding.
Straks de topper Sevilla-Valencia.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo nov 19, 2006 12:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Julien Escudé met de 1-0 uit een indirecte vrije trap. Aan de vrije trap ging nog een onterechte rode kaart van Silva aan vooraf. Valencia dus verder met 10 man. Sevilla kreeg vlak daarna al snel de kans op 2-0. Kanouté staat keer op keer vrij.
Cañizares ging overigens zeker niet vrijuit bij de goal.
Cañizares ging overigens zeker niet vrijuit bij de goal.
De verdediging schuttert (wat zeldzaam is) en heeft totaal geen grip op Kanouté.
Luis Fabiano met de 2-0 na een listig steekpassje van Daniel Alves (die is rijp voor een absolute topclub). Vervolgd door de 3-0 van Kanouté, die alle tijd kreeg om de bal in het strafschopgebied neer te leggen met z'n borst en beheerst een hoek koos. Het was alweer z'n negende treffer van het seizoen.
Quique heeft een blunder begaan door op het middenveld met Silva, Joaquin, Hugo Viana en Pallardo te beginnen. Verdedigend en fysiek veel te licht. Helemaal tegenover Renato, Adriano, Puerta en Poulsen.
Weet iemand toevallig of Maresca geblesseerd is?
Luis Fabiano met de 2-0 na een listig steekpassje van Daniel Alves (die is rijp voor een absolute topclub). Vervolgd door de 3-0 van Kanouté, die alle tijd kreeg om de bal in het strafschopgebied neer te leggen met z'n borst en beheerst een hoek koos. Het was alweer z'n negende treffer van het seizoen.
Quique heeft een blunder begaan door op het middenveld met Silva, Joaquin, Hugo Viana en Pallardo te beginnen. Verdedigend en fysiek veel te licht. Helemaal tegenover Renato, Adriano, Puerta en Poulsen.
Weet iemand toevallig of Maresca geblesseerd is?