Ik zie Antony alleen weggaan naar United, Ten Hag kent zijn situatie inderdaad.
Als zij bereid zijn om 80-90 miljoen te betalen mag hij weg. Kopen we een volgend talent uit Brazilië die het mag uitvechten met Mo.
Moderator: mods
Ik zie Antony alleen weggaan naar United, Ten Hag kent zijn situatie inderdaad.
Ook Messi bij PSG is voorlopig een aardige mislukking. Bij Ronaldo zit de sleet er gewoon op daarin moet je eerlijk zijn, daardoor is hij als speler wat luier en nog egoistischer geworden. Veelzeggend was dat veel ploeggenoten bij Juve zijn vertrek niet jammer vonden.Cruijff schreef: ↑zo jul 03, 2022 10:26 pm
In drie verschillende fases van zijn carrière CL winnaar worden.
Ja, dat was zonder twijfel zijn doel.
Man United is een club waarmee hij de Champions League titel al won, namelijk zijn 1e (en Edwin van der Sars laatste.)
Het project om met Juventus is ho-pe-loos mislukt. Tijdens de periode Ronaldo raakte Juve zelfs haar abonnement op de landstitel kwijt.
Eriksen zal ook een optie zijn als winger/buitenspeler.
Ik neem aan dat je hem afgelopen seizoen niet bij Brentford hebt gezien...Peter schreef:Punt in plaats van uitroepteken?![]()
Vind de reacties op het aantrekken van Eriksen wat overtrokken. Een hoop goodwill, maar die jongen gaat United toch niet uit het puin trekken? Zo goed is die jongen (allang) niet meer.
Arsenal heeft ineens veel dinero. Die slaan flink om zich heen. Eriksen voor 0 aan je selectie toevoegen, dat is mooi meegenomen.
Nog steeds? Laatste kampioenschap was de verdienste van een uitzonderlijk goede van Persie, die club voert al jaren wanbeleid. En die zogenaamde fantastische jeugdopleiding levert ook al jaren niet...Peter schreef: ↑di jul 05, 2022 3:02 pmWe gaan het zien. Ik heb de Eriksen van Inter wel gezien en hij is ook weer wat ouder. Voor mij is United een absolute topclub. Ik ben benieuwd of ze met een middenveld van Bruno, Eriksen en Frenkie richting een CL plek geraken. Gaan ze daarmee het gat richting Chelsea, laat staan Liverpool en City enigzins dichten? Ik denk van niet.
Zeker; bijna te veel voetbal; want ze zullen alle drie tegelijkertijd de bal willen hebben;Lionel schreef:Een middenveld met Frenkie, Bruno en Eriksen is toch fantastisch?
Ik heb Eriksen bij Brentford en Inter amper gevolgd en naar de Spurs keek ik ook niet meer dus ik heb geen idee hoe hij nu een beetje speelt maar hij had toch ook behoorlijk wat loopvermogen? Of is hij wat statischer geworden?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di jul 05, 2022 9:01 pmZeker; bijna te veel voetbal; want ze zullen alle drie tegelijkertijd de bal willen hebben;Lionel schreef:Een middenveld met Frenkie, Bruno en Eriksen is toch fantastisch?
Die komt wel ja
Als ik ten Hag was zou ik alles op alles zetten om hem binnen te halen, en de Ligt voor 80 miljoen zou ik ook doen. Dan heb je een aardige as!
De Ligt gaat naar Bayern Munchen.Gaizka1985 schreef: ↑wo jul 06, 2022 7:45 amAls ik ten Hag was zou ik alles op alles zetten om hem binnen te halen, en de Ligt voor 80 miljoen zou ik ook doen. Dan heb je een aardige as!