Italië
Moderator: mods
-
Re: Italië
Blijft toch een rare competitie. Zo'n ploeg als AC Milan was vorig jaar ronduit dramatisch en dit jaar toveren een paar toppers tevoorschijn. Stadions zitten zelden vol en toch schijnt het ontzettend te leven.
Als je nu Juve - Lazio kijkt, doet een Nederlandse subtop wedstrijd daar niks voor onder. Constant miscommunicatie, mislukte actie's... errug matig.
Als je nu Juve - Lazio kijkt, doet een Nederlandse subtop wedstrijd daar niks voor onder. Constant miscommunicatie, mislukte actie's... errug matig.
Whitey on the moon.
Ga weg man.GangstaRiB schreef:Als je nu Juve - Lazio kijkt, doet een Nederlandse subtop wedstrijd daar niks voor onder

-
Je kijkt nu ook Sport 1? Ik zie een aantal uitgerangeerde spelers voetballen in een wandeltempo. Of is dit Italiaanse degelijkheid dat we voorgeschoteld krijgen (in een lekker half gevuld stadion....)?Hoeladans schreef:Ga weg man.GangstaRiB schreef:Als je nu Juve - Lazio kijkt, doet een Nederlandse subtop wedstrijd daar niks voor onder
Whitey on the moon.
Voor de sfeer moet je zeker niet bij Juventus zijn nee. Maar ik zou toch wel erg graag zien dat we in de Nederlandse subtop Aquilani, Krasic, Chiellini, Hernanes en Zarate hadden lopen. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vergeet Melo niet. Speelt een sterk seizoen. Is ietsje verder dan een Silberbauer.
-
Het voetbal dat bovengenoemde heren spelen lijkt nergens op....Ik mag hopen dat ze meer kwaliteit hebben lopen, omdat ze ook 10x meer betalen, maar zoals gezegd voetbaltechnisch is het matig.Hoeladans schreef:Voor de sfeer moet je zeker niet bij Juventus zijn nee. Maar ik zou toch wel erg graag zien dat we in de Nederlandse subtop Aquilani, Krasic, Chiellini, Hernanes en Zarate hadden lopen.
Whitey on the moon.
- peter
Krijgen we die Pepe weer.
Krasic is wel zo verdomd snel, zeg. Alleen zijn de voorzetten tot op heden niet je van het. Die Sorensen speelt de wedstrijd van z'n leven, zo lijkt het.
Overigens vind ik het zelfs een aantrekkelijk duel, hoor.
En dan nu de prins. Eindelijk die Iaquinta eraf. Zwakke plek van Juve.

Krasic is wel zo verdomd snel, zeg. Alleen zijn de voorzetten tot op heden niet je van het. Die Sorensen speelt de wedstrijd van z'n leven, zo lijkt het.
Overigens vind ik het zelfs een aantrekkelijk duel, hoor.
En dan nu de prins. Eindelijk die Iaquinta eraf. Zwakke plek van Juve.
Del Piero is voor Quagliarelli gekomen. Iaquinta mag gewoon blijven prutsen. 

Heerlijke redding van Muslera nog op de vrije trap van Del Piero.
Afgelopen. 1-1.
Afgelopen. 1-1.
Haha ik was te vroeg. Krasic nog even in de laatste seconde.
- peter
HUH? Hier is het 2-1, hoor.
Leuke goal nog. Gun het ze ook wel.
Als ze daar die Iaquinta vervangen voor Dzeko en die Grosso vervangen voor een degelijke back, dan is er in Turijn weer een kampioenskandidaat geboren.
Leuke goal nog. Gun het ze ook wel.
Als ze daar die Iaquinta vervangen voor Dzeko en die Grosso vervangen voor een degelijke back, dan is er in Turijn weer een kampioenskandidaat geboren.
Hoeveel miljoen is daar voor nodig?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Valt wel mee. Een goeie spits kost geld, maar daar wringt bij Juventus nog de schoen. Ook in de breedte is het niet top, maar dat is luxe. Grosso, Amauri en Iaquinta kun je verkopen als je daar een normale back en een echte, goede spits voor terughaalt. Wat moet zo'n Dzeko kosten? 25 mln?
Lazio viel wat tegen en dan met name Hernanes. Was wat onzichtbaar.
Lazio viel wat tegen en dan met name Hernanes. Was wat onzichtbaar.
Een wedstrijd uit de serie À is gewoon niet om aan te zien. Geef mij dan maar de PL en Barca.Peter schreef:Ach, dat wint Barcelona heus wel. Die PD is niet leuk als je van wedstrijden houdt. Het niveau tussen Real, Barcelona en de rest is huge. Jij gaat er goed voor zitten? Om te zien of het nu 4-0 of 5-0 wordt? Nee, geef mij maar de kraker Juve-Lazio.
Gisteren was het weer genieten hoor.. Dubbele dubbele 1-2 tussen Alves en Messi! Genieten.
Je had ff wat geld moeten inzetten;-)
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Ja, ik zag dat het 5-0 was geworden. Zal wel spannend zijn geweest. 

En de rest.Peter schreef: Wat moet zo'n Dzeko kosten? 25 mln?
9 van de 10 keer wint Barcelona fluitend. Die andere ploegen stellen niet bijzonder veel voor. Leggen zich ook bij voorbaat al neer bij hun lot.Rishi schreef: Geef mij dan maar de PL en Barca.
Doe mij de Engelse competitie maar. Daar is het verval bij de mindere ploegen een stuk minder groot.
Daar hebben ze allemaal een rijke Arabier bedoel je... Want die Engelse clubs kunnen er ook niet al teveel van hoor.. De top is goed. De rest ook niet al teveel.
Maar Barca speelt voetbal. Iets wat niet is te zeggen van Ac Milan, Inter, Juve en noem maar op. En Barca doet het natuurlijk niet alleen tegen de kleine clubs. Ene C. Ronaldo raakte laatst in 90 minuten voetbal 3x de bal
Maar goed, hier weer Italie..
Maar Barca speelt voetbal. Iets wat niet is te zeggen van Ac Milan, Inter, Juve en noem maar op. En Barca doet het natuurlijk niet alleen tegen de kleine clubs. Ene C. Ronaldo raakte laatst in 90 minuten voetbal 3x de bal

Maar goed, hier weer Italie..
IK GELOOF!!!!!!
- peter
De soap rondom Cassano continues. De arbitragecommissie heeft gesproken en het contract mag niet ontbonden worden. Neemt niet weg dat Milan hem waarschijnlijk in januari zal overnemen.
Wat moet iedereen met die gast? Hij kan er echt niet veel van hoor. Misschien heeft hij wat talent maar wat heeft hij nou laten zien?
Huntelaar wegdoen en Cassano halen.... daar wordt je beter van
Huntelaar wegdoen en Cassano halen.... daar wordt je beter van

IK GELOOF!!!!!!
Dat ie de mentaliteit van een verwend kind heeft. Robinho, maar dan minder kwaliteit. Met Robinho al in je groep zou ik zeker niet ook nog Cassano halen.Rishi schreef:Wat moet iedereen met die gast? Hij kan er echt niet veel van hoor. Misschien heeft hij wat talent maar wat heeft hij nou laten zien?
Tussen realiteit en pretentie gaapt bij Cassano een enorm gat. Ik vind het persoonlijk een zeer matige speler. Waar heeft ie het nou echt gemaakt?
Milan is vooral Zlatan. Thiago Silva is klasse. Pato kan veel. Maar een europees topelftal is Milan m.i. niet.
- peter
Cassano is een subtopper. Echt een speler die uit kan groeien tot een publiekslieveling bij een middenmoter/subtopper (Sampdoria, Palermo etc.). Voor een club als Milan komt hij natuurlijk gewoon tekort, maar voor de breedte is hij wel aardig. Ik denk dat ze bij Milan af willen van de matige Ronaldinho en die plek willen invullen met Cassano.
Milan zonder Zlatan is minder goed, maar met Zlatan behoren ze tot de top. Het is dan alleen even een definitiekwestie, want ik vind ze wel minder dan Real, Barca en ManU.
Milan zonder Zlatan is minder goed, maar met Zlatan behoren ze tot de top. Het is dan alleen even een definitiekwestie, want ik vind ze wel minder dan Real, Barca en ManU.
Wat zijn er veel lege plekken in het San Siro...
In Italie wordt gevochten om de tickets. Degene die wint hoeft de gang naar het stadion niet te maken.Benji schreef:Wat zijn er veel lege plekken in het San Siro...
Bayern - Inter was binnen 6 uur uitverkocht. Ben geen Bayern-fan, maar ik heb een ticket laten regelen. Zulke potjes zijn toch wel het summum van voetbal.