Het enige risico is dat dit waarschijnlijk de nummers van het afgelopen seizoen zijn, maar daar had je waarschijnlijk al wel rekening mee gehouden.Thijs schreef:999, thanks! Het ziet er allemaal redelijk betrouwbaar uit, dan neem ik dit over als soort van voorlopige lijst en dan vraag ik het vanavond op de persconferentie wel rechtstreeks aan een knakker van Atletico.
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Denk ik ook, Duke. Dan zou ik nog eerder vertrouwen op de Spaanse wiki-paginavan Atlético.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ja, klopt. Heitinga had bijv. vorig jaar ook al 5. Sunderland gaat gewoon met 1 t/m 11 spelen in de basis, dus daar vul ik niks bij in. Misschien kan ik dat bij Atletico dan voor de zekerheid ook maar doen, want je kunt het maar beter dan niet hebben (en pas als de opstelling bekend is) dan alle nummers totaal fout.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Inderdaad. Moeten ze maar een Thijs in dienst nemen bij Atletico.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zoals al in de Duitsland-topic gemeld lijkt Stuttgart zich terug te trekken:
www.sportwereld.nlStuttgart haakt af voor Huntelaar
STUTTGART - Klaas-Jan Huntelaar bezint zich op zijn toekomst nu VfB Stuttgart de onderhandelingen over een vierjarig contract officieel heeft afgebroken. De Duitse club maakte dat vanmorgen op haar eigen website bekend.
VfB Stuttgart laat geïrriteerd weten dat het geen zin heeft om nog langer te wachten. Bestuurslid Horst Heldt zegt: ,,Klaas-Jan Huntelaar zou fantastisch bij onze club passen. Maar we hebben geen zin om nog langer aan het lijntje te worden gehouden.’’
Voor Huntelaar was het belangrijk dat hij naast zijn nieuwe verbintenis met VfB Stuttgart (jaarsalaris meer dan 3,5 miljoen euro) een akkoord bereikte met Real Madrid over een vertrekpremie om het verschil in netto en bruto salaris in Duitsland te compenseren.
Dagenlang waren alle partijen met elkaar in de slag, maar nu zal de spits van het Nederlands elftal op zoek moeten naar een nieuwe werkgever.
Grootste kanshebber lijkt Tottenham Hotspur. Manager Harry Redknapp zegt vandaag: ,,Klaas is de spits die ik wil. Hij is een geweldige afmaker. Hij zou de perfecte spits voor Tottenham zijn. We doen er alles aan om hem te halen.’’
Salvador Dali
Salvador Dali
Real Madrid vraagt miljoenenoffer van Klaas-Jan Huntelaar
STREEP DOOR STUTTGART
door door Mike Verweij
MADRID - Klaas-Jan Huntelaar (25) heeft de onderhandelingen met VfB Stuttgart afgebroken. Real Madrid en de Zuid-Duitse club hadden al geruime tijd een akkoord over de transfersom van de international, maar Stuttgart kan niet aan de persoonlijke eisen van de spits voldoen. Onder meer door een veel hoger belastingtarief in Duitsland dan in Spanje zou Huntelaar miljoenen euro’s salaris moeten inleveren. ,,Het gat is gewoon té groot”, aldus zaakwaarnemer Arnold Oosterveer.
Real Madrid speelt een bedenkelijke rol in het afketsen van de transfer. De ‘Koninklijke’ nam Huntelaar ruim een half jaar geleden voor 27 miljoen euro over van Ajax, kreeg inmiddels een compleet nieuwe leiding, maar weigert afspraken uit het verleden – waaronder het nog vier jaar doorlopende contract van The Hunter – fatsoenlijk af te handelen. Pas toen de onderhandelingen tussen Huntelaar en VfB Stuttgart deze week écht spaak leken te lopen, was Real bereid iets van zijn salarisverlies te compenseren. Voor Huntelaar, die er nog steeds miljoenen bij zou inschieten, was dat echter niet genoeg.
Met zijn beslissing om de deal helemaal af te blazen, kiest Huntelaar niet de makkelijkste weg, maar neemt hij wel duidelijk stelling tegen het keiharde zaken doen van Real. De international traint nu al apart van de groep, loopt er in de Spaanse hoofdstad verloren bij en zal de komende tijd nog veel meer worden geprovoceerd.
Een club die ruim 200 miljoen investeert in nieuwe spelers en nota bene zélf een andere club voor Huntelaar uitzoekt – zo redeneert de speler – moet met een fatsoenlijke oplossing komen. Gezichtsverlies lijden door het vroege vertrek uit Madrid, naar een club gaan waarmee Real (aanvankelijk zonder zijn medeweten) een akkoord bereikt en er ook nog eens financieel veel bij inschieten, ging de ex-Ajacied te ver. Huntelaar wacht nu op een andere club of zal zijn contract in Madrid gewoon uitdienen.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Huntelaar wat wil je nou?
Ik denk dat hij naar de Premier League wil met hetzelfde netto salaris als bij Madrid. CL zou meegenomen zijn. Arsenal en Man United hebben aangegeven uitgeshopt te zijn.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat hij in ieder geval niet wil is er miljoenen per jaar op achteruit gaan. Zou jij dat wel willen?brigade zuid schreef:Huntelaar wat wil je nou?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dit schuif je toch niet op het bordje van Huntelaar ?.RM is met hun volle verstand die verbintenis aangegaan, dan moeten ze nu ook niet moeilijk doen om het salaris te compenseren.Kan hem geen ongelijk geven, ondanks dat het natuurlijk van de achterlijke is wat er aan transfersvergoedingen en salaris gesmeten wordt ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik niet. Alleen ik had bij Huntelaar altijd het idee dat geld niet het belangrijkste was.. blijkbaar heeft ie het er voor over om er voor te kiezen om weg te rotten in Madrid.De Dominee schreef:Wat hij in ieder geval niet wil is er miljoenen per jaar op achteruit gaan. Zou jij dat wel willen?brigade zuid schreef:Huntelaar wat wil je nou?
Allen al uit principe zou hij er voor moeten zorgen dat Real niet zo makkelijk van een pas aangetrokken speler afkomt. Fijn en prima dat ze nieuwe spelers kopen, maar de spelers die nog onder contract staan zijn natuurlijk geen handelswaar en bepalen zelf hun toekomst. Niets veranderlijker dan een voetbalclub, maar ze kunnen op z'n minst netjes met hun werknemers omgaan.
-
- AT Toto winner 10/11
Dat gaat niet gebeuren. Madrid gaat smerig met hem om (een speler dumpen na een half jaar), dus speelt hij het spel hard. Hij verdient vele miljoenen per jaar en heeft nu nog wel een transferwaarde van een miljoentje of 20, dus Madrid gaat hem écht niet laten wegrotten op de bank. Ze gaan hem gewoon verkopen én financieel helpen om hetzelfde salaris te ontvangen. Daar wordt iedereen namelijk beter van.brigade zuid schreef:Ik niet. Alleen ik had bij Huntelaar altijd het idee dat geld niet het belangrijkste was.. blijkbaar heeft ie het er voor over om er voor te kiezen om weg te rotten in Madrid.De Dominee schreef:Wat hij in ieder geval niet wil is er miljoenen per jaar op achteruit gaan. Zou jij dat wel willen?brigade zuid schreef:Huntelaar wat wil je nou?
Zie ik ook zo. Laat dat schijt-Madrid maar dokken. Hij kan nog tot 1 september pokeren om z'n cash te vangen bij Madrid. Een nieuwe club vind ie toch wel en Madrid wil 'm toch écht van de loonlijst hebben.Rishi schreef:Hij heeft groot gelijk hoor!!!!
Luque heeft zwart haar, Huntelaar hooguit bruin.
Met dat verschil dat Luque al wat langer bij Ajax zit dan Huntelaar bij RM. Maar uiteindelijk hebben ze natuurlijk allebei gelijk.Steef schreef:Het lijkt wel Luque.
Salvador Dali
Salvador Dali
Luque is een luie hond die vanaf moment 1 de boel heeft lopen frustreren bij Ajax. Hetgeen we hier op AT collectief voorspeld hadden. Een typische HtC-aankoop: zwaar over the hill.Duke schreef: Met dat verschil dat Luque al wat langer bij Ajax zit dan Huntelaar bij RM. Maar uiteindelijk hebben ze natuurlijk allebei gelijk.
KJH wil toch echt wel voor Madrid ballen. Alleen heeft trainer nummer 3 sinds z'n komst daar geen fiducie in. Poot stijf houden en cashen. Een mooie nieuwe club vindt ie toch wel.
Luque kan ook z'n poot stijf houden en een jaar reserve bij de reserves zijn. Toch wel een klein verschil met KJH's situ.
Dat verschil zie ik niet. Allebei de spelers zijn ongewenst. Dat jij de ene sympathieker vindt dan de ander doet er niet toe.
Het stinkt aan alle kanten!
De insteek is effe wat anders, vind ik. KJH wil graag bij Madrid spelen en heeft redelijk gepresteerd daar. Dat kan van Luque bij Ajax niet beweerd worden.joey schreef:Dat verschil zie ik niet. Allebei de spelers zijn ongewenst. Dat jij de ene sympathieker vindt dan de ander doet er niet toe.
Ik heb echt nog nooit een grotere hekel aan een Ajax-speler gehad dan aan Luque. Vic Sik kon er geen reet van, maar werkte zich rot. Luque is een verwend nest, zelden zo'n luie hond op een voetbalveld gezien. Onbegrijpelijk dat die gast ooit gehaald is, AT wist collectief dat ie way over the hill was.
Tja, wij waarschuwen wel vaker...
Tja, je zegt het zelf, je mag Luque niet. Maar in juridische zin doet dat er natuurlijk niet toe, hij heeft een contract en dus bepaalde rechten. Net als KJH. Een club kan zich niet zomaar ontdoen van een speler die een contract heeft, zo is het nu eenmaal. En van Luque kun je zeggen wat je wil, maar hij komt zijn verplichtingen na.
Tja, je zegt het zelf, je mag Luque niet. Maar in juridische zin doet dat er natuurlijk niet toe, hij heeft een contract en dus bepaalde rechten. Net als KJH. Een club kan zich niet zomaar ontdoen van een speler die een contract heeft, zo is het nu eenmaal. En van Luque kun je zeggen wat je wil, maar hij komt zijn verplichtingen na.
Weet iemand hoeveel geld Ajax ontvangt? Welk percentage?Barcelona taxeerde de waarde de waarde van Eto'o op twintig miljoen euro, zodat Ibrahimovic voor 66 miljoen van Milaan naar Barcelona verkast. Inter ontvangt echter een bedrag van 43,25 miljoen omdat Malmö FF en Ajax een solidariteitsbijdrage voor de Zweed zullen ontvangen. Barcelona neemt 70% van het salaris van Hleb voor haar rekening. In het contract van Ibrahimovic, die volgens algemeen directeur Joan Oliver niet met geleend geld is aangetrokken, staat een transferclausule van 250 miljoen euro.
Dat is maar een deel van vijf procent, dus ik zou me niet rijk rekenen. Die solidariteitsbijdrage is kassa voor Quick Boys of zo (Kuyt). Voor Ajax is het peanuts.
Dus dan hebben we het over ongeveer 2 miljoen? Toch leuke meevaller.joey schreef:Dat is maar een deel van vijf procent, dus ik zou me niet rijk rekenen. Die solidariteitsbijdrage is kassa voor Quick Boys of zo (Kuyt). Voor Ajax is het peanuts.