Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door raymon » ma apr 29, 2019 7:58 am

Is een beetje als de jeugdopleiding van Feyenoord of AZ die prijzen winnen. Leuk hoor maar als je eerste team niets wint dan heb je er niet zo veel aan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 29, 2019 8:44 am

Van Dijk looft zijn ploeggenoten en geniet van grapjes Klopp

Virgil van Dijk was in de wolken na te zijn verkozen tot PFA Player of the Year. Dat uitgerekend de spelers in de Premier League hem verkozen tot de allerbeste, doet de verdediger van Liverpool veel.

'Ik kan dit bijna niet in woorden uitdrukken. Dit is de hoogste eer die je kan krijgen als speler, tot Speler van het Jaar worden verkozen door de spelers waar je elke week tegen speelt. Het is heel bijzonder. Ik ben enorm trots en voel me vereerd. Dat ik pas de tweede verdediger ben na John Terry die deze prijs wint in Engeland, maakt het extra speciaal', reageert Van Dijk op de clubwebsite van Liverpool.

'Als je ziet hoeveel topspitsen en geweldige spelmakers er rondlopen in de Premier League, is het ongelofelijk dat ik heb gewonnen. Kijk alleen al naar de shortlist, wat een kwaliteit. Het voelt zo bijzonder dat de spelers uit de Premier League voor mij hebben gekozen. Dit betekent heel veel voor mij.'

Van Dijk vergat zijn ploeggenoten niet. 'Ik voel me al het hele seizoen geweldig. We hebben heel veel wedstrijden gewonnen en vechten met Manchester City om de titel. Volgens mij heb ik dit seizoen heel constant gepresteerd, maar dat is alleen gelukt met dank aan mijn ploeggenoten. Ik voel me goed en we moeten dit gevoel vasthouden. Verdedigen doen we met het hele team, dat begint bij de spitsen. Hoe onze aanvallers de verdediging van de tegenstander onder druk zetten, is ongelofelijk.'

'Ik zou niet onder druk gezet willen worden door die spelers. En zelfs als de tegenstander zich onder die druk uit weet te voetballen, is er nog ons middenveld dat maar op de bal blijft jagen. Dat maakt het een stuk gemakkelijker voor de achterste vier en de doelman om niet onder druk te komen staan. Maar als we een keer wel onder druk staan, moeten we er staan en dat gaat erg goed.'

Klopp

Liverpool-manager Jürgen Klopp had zijn grapjas aan toen hij Van Dijk voor de camera van het clubkanaal feliciteerde. 'Virgil van Dijk, wie had dat gedacht toen hij in Nederland speelde? Iedereen zag volgens mij meteen wat voor potentie die speler met dat enorme lichaam had. Iedereen op deze wereld ziet inmiddels hoe goed hij is en ik ben vooral heel blij dat ik die ontwikkeling van dichtbij mag meemaken. Ik zou het natuurlijk fantastisch vinden om te denken dat hij zo goed is geworden dankzij mij, maar dat slaat natuurlijk nergens op, haha.'

'Hij was al de speler die hij vandaag de dag is toen we hem voor een spotprijsje ophaalden bij Southampton. Het heeft allemaal perfect uitgepakt', grapte Klopp over het enorme prijskaartje van tachtig miljoen euro. 'Ik weet nog precies hoe ons eerste gesprek verliep en ik had toen al zo ontzettend veel zin om met hem samen te gaan werken. Nu ben jij, Virgil, de grote man. In ieder geval dit seizoen.'

Van Dijk is blij met de aanwezigheid van Klopp, die ook aangaf dat de Oranje-captain nóg meer in zich heeft zitten. 'Klopp geeft mij vertrouwen. Ik ben erg blij met mijn prestaties met dit moment, vooral met mijn fitheid en mijn constantheid. Ik wil niet te ver vooruitkijken. Op dit moment zitten we vol in de titelrace en staan we in de halve finale van de Champions League tegen een geweldige ploeg en de beste speler ter wereld. We focussen ons nu volledig op de wedstrijd tegen Barcelona en daarna volgt er alweer een belangrijke wedstrijd tegen Newcastle United.'

VI.nl
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di apr 30, 2019 6:16 am

raymon schreef:Is een beetje als de jeugdopleiding van Feyenoord of AZ die prijzen winnen. Leuk hoor maar als je eerste team niets wint dan heb je er niet zo veel aan.
Een beetje zoals Luuk de Jong die dit seizoen topscorer wordt in de eredivisie, maar zonder schaal, zonder beker en zonder Europese punten de zomerstop in gaat.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

zeux

Bericht door zeux » wo mei 01, 2019 6:55 pm

Succes vanavond IH.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 7:08 pm

Thanks
YNWA

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » wo mei 01, 2019 7:18 pm

Waarom geen Firminho?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 7:36 pm

geblesseerd
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 04, 2019 8:40 am

Keïta's seizoen is dankzij deze 'fijne' tackle voorbij. Leverde natuurlijk geen geel op, speelt bij Barcelona, slaan kan, tegenstanders uit de wedstrijd schoppen kan. :excited.gif: Teringclub.

Afbeelding
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 04, 2019 9:06 am

Haha jankerd.

https://youtu.be/0DE78t79DQ8

Dit is pas smerig.

Klopp gaat na dit seizoen trouwens weg. Op 9 oktober 2015 zei hij dat hij naar Zwitserland zou gaan als hij niet binnen 4 jaar een prijs zou winnen :biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 04, 2019 10:22 am

De les is dat je slimme zware overtredingen moet maken. Ramos v Salah bijv.

Wanneer Ajax de finale mocht halen, dan moet je dat meenemen. Messi kan een finale niet vanaf een brancard beslissen. Overbite kan zonder voortanden niet vampiertje spelen. Just saying. :neutral.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mei 04, 2019 10:29 am

InnerHarbour schreef:Keïta's seizoen is dankzij deze 'fijne' tackle voorbij. Leverde natuurlijk geen geel op, speelt bij Barcelona, slaan kan, tegenstanders uit de wedstrijd schoppen kan. :excited.gif: Teringclub.

Afbeelding

Guttegut.
Wat dachten we van deze smerige actie van Pepe op Tadic? Hoorde je Tadic daar over klagen?

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » za mei 04, 2019 10:31 am

Als je wint dan klaag je niet.

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 04, 2019 10:40 am

wimpey schreef:De les is dat je slimme zware overtredingen moet maken. Ramos v Salah bijv.

Wanneer Ajax de finale mocht halen, dan moet je dat meenemen. Messi kan een finale niet vanaf een brancard beslissen. Overbite kan zonder voortanden niet vampiertje spelen. Just saying. :neutral.gif:
Ramos deed toch niks? Overtreding van Rakitic stelde ook weinig voor. Keita kon in eerste instantie ook gewoon verder.

IH is een slechte verliezer
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 04, 2019 4:01 pm

raymon schreef:Als je wint dan klaag je niet.
Doet niets aan het feit af dat Keita gewoon door die klootzak uit het veld geschopt is.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mei 04, 2019 4:03 pm

Klopp is geen voorstander van gestoorde gekken zoals die crimineel langs de kant bij Atletico Madrid maar je zou willen dat Roy Keane dinsdag een half uurtje bij ons meedeed.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 04, 2019 4:15 pm

InnerHarbour schreef:Klopp is geen voorstander van gestoorde gekken zoals die crimineel langs de kant bij Atletico Madrid maar je zou willen dat Roy Keane dinsdag een half uurtje bij ons meedeed.
Gezien de provocaties en de vuistslag verwacht ik wel een paar casualties bij Baffa.

Overigens gaat Baffa er nog wel eens keihard af in de CL, de laatste jaren he. Een vroege 1-0 en het kan gaan spoken. Zo goed is Baffa niet, maar Liverpool verzuimde 3 100% kansen te benutten.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 04, 2019 4:34 pm

wimpey schreef:De les is dat je slimme zware overtredingen moet maken. Ramos v Salah bijv.

Ik hoop heel erg dat Liverpool er voor gaat zorgen dat een paar key spelers van Barca de finale niet gaan halen.

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 04, 2019 5:26 pm

brigade zuid schreef:

Ik hoop heel erg dat Liverpool er voor gaat zorgen dat een paar key spelers van Barca de finale niet gaan halen.
Iedereen behalve Messi. Winnen van Barca met Messi is net ff wat mooier. Al klaag ik niet als hij niet speelt.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 04, 2019 5:36 pm

Ben jij niet gewoon Baffa, Rishi?

Zoals Vislamp edsv-er is?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za mei 04, 2019 7:06 pm

Het valt me al mee dat je hem geen Riffi noemt.

zeux

Bericht door zeux » za mei 04, 2019 8:34 pm

Waarom kreeg die Liverpool-speler - ondanks de goal die toch nog valt - geen (rode) kaart? Bewust hands in de doelmond waardoor - in eerste instantie - een goal wordt voorkomen. Is toch abc?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 04, 2019 9:04 pm

Die Rondon schiet gewoon een bal met zijn rechtervoet binnen, let wel... met zijn rechtervoet. Misschien kunnen Liverpool supporters weer handtekeningen verzamelen zodat Messi niet mee kan doen dinsdag?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 04, 2019 9:06 pm

Overigens mazzelen ze weer hoor. Geeft de scheids rood en een pingel bij de 1-1 sta je gewoon met 10 man. Maar goed. Messi zijn schuld.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » za mei 04, 2019 9:13 pm

Dat ziet er niet goed uit bij Salah. Klote.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mei 04, 2019 9:18 pm

Kut, die heb je tegen Barca nodig.

Plaats reactie