Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo mar 14, 2018 9:33 pm

Tja als je die bal er niet inschiet ga je niet winnen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 14, 2018 10:07 pm

Tegen Celta hebben ze het moeilijker
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mar 14, 2018 10:10 pm

Pingels krijgen die divers niet tegen in het pisnichten stadion en die Belg houdt nog geen skippy bal tegen, heb leukere dingen te doen.
YNWA

Alexander

Bericht door Alexander » wo mar 14, 2018 10:21 pm

Messi is wel buitenaards.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo mar 14, 2018 10:40 pm

Messi is geweldig. Die coach laat ze ook naar hun kracht spelen. Iniesta kan ook nog moeiteloos mee. Mooi is dat, echte toppers kunnen zo lang mee. Zag je ook met Ajacieden van 95, jaren later nog steeds de besten.

Die Willian maakt wel reclame deze wedstrijd. Hazard zie je dan weer totaal niet. Coutois gaat vannnacht moeite met slapen hebben. Alles door z’n beentjes.
Whitey on the moon.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » wo mar 14, 2018 10:57 pm

InnerHarbour schreef:Pingels krijgen die divers niet tegen in het pisnichten stadion en die Belg houdt nog geen skippy bal tegen, heb leukere dingen te doen.
had je wat anders verwacht?
jammer dat ik niet heb ingezet.. 3-0 was mijn voorspelling

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mar 14, 2018 11:07 pm

Vanaf nu kunnen clubs uit hetzelfde land elkaar loten toch?

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 15, 2018 7:51 am

Hopen dat City, Bayern, Barca en Real doorgaan.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 15, 2018 9:42 am

GangstaRiB schreef:Messi is geweldig. Die coach laat ze ook naar hun kracht spelen. Iniesta kan ook nog moeiteloos mee. Mooi is dat, echte toppers kunnen zo lang mee. Zag je ook met Ajacieden van 95, jaren later nog steeds de besten.

Die Willian maakt wel reclame deze wedstrijd. Hazard zie je dan weer totaal niet. Coutois gaat vannnacht moeite met slapen hebben. Alles door z’n beentjes.
Meen jij dat nou? Hij krijgt bij de eerste goal de bal via een kluts mee, staat op de achterlijn geeft een flinke terugspeelbal en de keeper maakt een blunder, zijn tweede goal is eigenlijk hetzelfde. Met de Gea of Karius in de goal gaat geen van die ballen erin. Ik vond hem wel erg goed wandelen, dat wel.
YNWA

999

Bericht door 999 » do mar 15, 2018 11:02 am

De Gea is uitgeschakeld door een andere Spaanse club ...
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do mar 15, 2018 12:29 pm

InnerHarbour schreef:
GangstaRiB schreef:Messi is geweldig. Die coach laat ze ook naar hun kracht spelen. Iniesta kan ook nog moeiteloos mee. Mooi is dat, echte toppers kunnen zo lang mee. Zag je ook met Ajacieden van 95, jaren later nog steeds de besten.

Meen jij dat nou? Hij krijgt bij de eerste goal de bal via een kluts mee, staat op de achterlijn geeft een flinke terugspeelbal en de keeper maakt een blunder, zijn tweede goal is eigenlijk hetzelfde. Met de Gea of Karius in de goal gaat geen van die ballen erin. Ik vond hem wel erg goed wandelen, dat wel.
Wandelen? Heb je z’n actie voor de 2-0 gezien? Geweldig hoe ie altijd sneller en handiger is. Beetje tegenstander uitdagen. En hoe ie scoort doet er niet toe, z’n efficiëntie is dodelijk. Geen enkele keeper heeft een antwoord.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 15, 2018 12:45 pm

Het was natuurlijk een voorzet bij de 1-0. En bij de 3-0 mikt hij natuurlijk zomaar ergens op. En bij de 2-0 speelde Fabregas nog met Barca mee.

Altijd hetzelfde gejank van onze Liverpool freak :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » do mar 15, 2018 1:19 pm

Ik zou niet happen als ik jullie was...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 15, 2018 1:21 pm

GangstaRiB schreef:
InnerHarbour schreef:

Wandelen? Heb je z’n actie voor de 2-0 gezien? Geweldig hoe ie altijd sneller en handiger is. Beetje tegenstander uitdagen. En hoe ie scoort doet er niet toe, z’n efficiëntie is dodelijk. Geen enkele keeper heeft een antwoord.
Echt een behoorlijk keeper heeft beide goals. Zonder die stontmazzel moet ik het nog zien. Was de eerste keer dat ik Barcelona dit seizoen een tijdje heb bekeken maar er is nog steeds niet veel veranderd daar alleen wat andere namen maar duiken onder aanvoering van Suarez is nog steeds favoriet alsmede de scheidsrechter bestormen om kaarten voor de tegenstander te vragen. Tenzij ze de volgende tegenstander van Liverpool zijn heb ik die engnekkenclub voor het komende jaar weer voldoende gezien.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 15, 2018 1:40 pm

zeux schreef:Ik zou niet happen als ik jullie was...
Hij meent het. Dat is het erge.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » do mar 15, 2018 5:23 pm

Messi is een fenomeen, beste voetballer aller tijden. Altijd baas over de bal en situatie, nooit wild op doel schieten maar altijd geplaatst met techniek.

De actie voorafgaand aan die 2-0, weergaloos, Cruijff stijl!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mar 15, 2018 5:41 pm

Met het risico dat we weer een herhaling van zetten krijgen, want deze discussie is volgens mij al meerdere keren gevoerd maar ik vind Messi zeker niet de beste aller tijden. Die jongen kan aardig ballen hoor daar niet van maar misschien zou ie dan toch Argentinië een keer wereldkampioen moeten maken en qua uitstraling vind ik hem toch wat te bleu, een beetje een sufkutje.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 15, 2018 6:04 pm

Het niveauverschil met vroeger is toch wel bizar, BZ? Kijk alleen maar naar hoeveel meer landen meedoen aan een WK of aan de CL. Vergelijk de route van de CL van Ajax in 1995 met die van nu. Of het WK 1986 met die in 2014.. Voetbal van nu is niet te vergelijken met dat slappe trage zooitje in de jaren zeventig en tachtig.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 15, 2018 7:00 pm

De beste voetballer van de laatste 20 jaar is natuurlijk het fenomeem van RM, die wandelende eend mag zijn schoenveters nog niet vastmaken.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » do mar 15, 2018 10:23 pm

brigade zuid schreef:Met het risico dat we weer een herhaling van zetten krijgen, want deze discussie is volgens mij al meerdere keren gevoerd maar ik vind Messi zeker niet de beste aller tijden. Die jongen kan aardig ballen hoor daar niet van maar misschien zou ie dan toch Argentinië een keer wereldkampioen moeten maken en qua uitstraling vind ik hem toch wat te bleu, een beetje een sufkutje.
Als dat je criterium is dan is Pele de grootste. Drie keer wereldkampioen met Brazilië.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wie kent Cees de Wolf nog?

Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 15, 2018 10:35 pm

De beste voetballer aller tijden meet je mijns inziens niet af aan de prijzen die hij wint, omdat ie afhankelijk is van de kwaliteiten waarover de 10 medespelers beschikken. Dat Messi dus geen wereldtitel heeft behaald zegt me niet zo veel. Wel hoe hij in staat is om individueel wedstrijden te beslissen met weergaloze passeerbewegingen, versnellingen, inzicht, goals en assists. Van dat niveau is Christiano Ronaldo écht niet. Die heeft minder intrinsiek talent en meer werklust. Maar als het op puur voetbal aankomt, durf ik de stelling aan dat Messi de beste speler aller tijden is. En dan heb ik geen geheime agenda, want Barcelona interesseert me verder niks. Ter illustratie zou ik bijvoorbeeld urenlang kunnen nadenken over waar ik agressiever van zou worden: de kop van Busquets als ie weer een schwalbe maakt, of de stem van Yvon Jaspers. En ondanks de razendknappe prestatie van Maradona om zo’n beetje in zijn eentje Napoli kampioen te maken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mar 15, 2018 10:36 pm

1 van meerdere criteria, maar het is toch erg teleurstellend hoe hij zich manifisteerd op wk’s.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr mar 16, 2018 6:53 am

brigade zuid schreef:1 van meerdere criteria, maar het is toch erg teleurstellend hoe hij zich manifisteerd op wk’s.
Teleurstellend? Hij is gewoon niet aanwezig sowieso is Maradona de beste Argentijnse voetballer die ze ooit hebben gehad. Ben erg benieuwd wie wij loten om 12 uur, ik opteer voor Sevilla of Roma.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr mar 16, 2018 12:14 pm

City tegen liverpool.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii

Bericht door Yopii » vr mar 16, 2018 12:59 pm

Jinne schreef:City tegen liverpool.
Leuk! :neutral.gif:

Plaats reactie