Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Alexander

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » za aug 18, 2012 7:33 pm

Wedstrijd was van dramatisch niveau, al was het laatste kwartier wel spannend. Als die Villas Boas Vaart en Vertonghen eruit blijft houden spoort ie niet helemaal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za aug 18, 2012 7:37 pm

Ik gun Newcastle United de drie punten wel, maar wat is er voor de Spurs nog een hoop werk aan de winkel. Beginnen ze met Van der Vaart op de bank :smallgrin.gif: vanaf zijn invalbeurt zag je direct dat hij een aantal klasses beter is dan de andere 19 rondrennende spelers op het veld... Maarja veels te laat gebracht. Wel weer sterk gekeept door Tim Krul. :biggthumpup.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za aug 18, 2012 9:24 pm

Grote klasse van de ruim 49.000 Rangers supporters die de vierde divisie wedstrijd van hun cluppie 'gewoon' hebben bezocht hoor! Krijg je kippenvel van :biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za aug 18, 2012 11:18 pm

Suarez weer matig in de afwerking. Had toch een kans of zes tegen WBA.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » zo aug 19, 2012 11:10 am

Een van mijn favo spelers gaat naar Citeh:

De Rossi bijna rond met Manchester City ROME - Daniele De Rossi staat op het punt akkoord te gaan met een aanbieding van Manchester City. Dat meldden de Italiaanse media zondag.

De ster van AS Roma tekent waarschijnlijk binnen enkele dagen een contract voor vier jaar bij de Engelse kampioen. Hij zou een netto jaarsalaris van negen miljoen euro gaan ontvangen. Het transferbedrag ligt rond de 30 miljoen euro.

Tot voor kort had De Rossi die al jaren in de belangstelling van Europese topclubs staat, altijd aangegeven in Rome te willen blijven.

Frisse

Bericht door Frisse » zo aug 19, 2012 11:48 am

Geweldige speler, inderdaad. Ik heb weinig met die sjeikclubs, maar City heeft onderhand met Kompany, De Rossi, Touré, David Silva, Agüero, Dzeko en Balotelli wel heel veel spelers waar ik voor ga zitten.

Baseman

Bericht door Baseman » zo aug 19, 2012 12:00 pm

Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal? :excited.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 19, 2012 12:04 pm

Is Song nog een van die Hiddink Koreanen die bij Psv speelden?

edit: aha, Song is dus niet eens een Koreaan maar komt uit Kameroen. :blush.gif:
Laatst gewijzigd door Dubbel op zo aug 19, 2012 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

gaizka

Bericht door gaizka » zo aug 19, 2012 12:05 pm

LucaS schreef:Treurig, drie spelers die bij Ajax een geweldig seizoen hadden kunnen maken op de bank bij van die kutclubs. Maar goed, het seizoen is nog jong, ze kunnen zich er nog in spelen.
Anita is er net een paar dagen, dus niet vreemd dat hij op de bank begint. Vertonghen had ik wel in de basis verwacht, maar dat zal niet lang duren!

gaizka

Bericht door gaizka » zo aug 19, 2012 12:07 pm

Baseman schreef:Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal? :excited.gif:
Zal niet gebeuren, dat gebeurt alleen met van Persie omdat hij een transfer binnen Engeland heeft gemaakt en nog wel naar de aartsrivaal. Als van Persie naar Barcelona was gegaan was er niets aan de hand geweest.

Het is hetzelfde dat van der Vaart naar Feyenoord was gegeaan ipv HSV, dat doe je niet!

zeux

Bericht door zeux » zo aug 19, 2012 12:16 pm

gaizka schreef:
Baseman schreef:Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal? :excited.gif:
Zal niet gebeuren, dat gebeurt alleen met van Persie omdat hij een transfer binnen Engeland heeft gemaakt en nog wel naar de aartsrivaal. Als van Persie naar Barcelona was gegaan was er niets aan de hand geweest.

Het is hetzelfde dat van der Vaart naar Feyenoord was gegeaan ipv HSV, dat doe je niet!
Wel als je Cruijff heet. :kwijl.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 19, 2012 4:18 pm

City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
YNWA

jabu

Bericht door jabu » zo aug 19, 2012 4:21 pm

Dzeko moet snel de overstap naar Juve maken.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 19, 2012 4:31 pm

InnerHarbour schreef:City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
Kopen ze een week geleden die Rodwell. Nu weer Rossi.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo aug 19, 2012 5:26 pm

En dan koopt Man U Buttner... Apart.
Face your fears and live your dreams, No Fear

gaizka

Bericht door gaizka » zo aug 19, 2012 6:57 pm

InnerHarbour schreef:City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
Spitsenduo Aguero / Tevez is natuurlijk ook niet verkeerd...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo aug 19, 2012 7:28 pm

Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.

Arthur

Bericht door Arthur » zo aug 19, 2012 8:19 pm

Ik heb al jaren een hekel aan de PL, omdat veel mensen er altijd hosanna over roepen terwijl ik 9 van 10 clubs daar hemeltergend slecht voetbal vind spelen. Individueel kunnen de spelers daar natuurlijk een stuk meer dan hier, maar als team vraag ik me elke keer weer af wat die trainers in godsnaam op de training doen. Newcastle - Spurs was gister ook weer zo'n voorbeeld, terwijl dat toch topclubs zouden moeten voorstellen.

Ik heb er moeite mee dat al die hotseknotsbegonia-clubs daar alleen aan tv-rechten al meer verdienen dan de hele begroting van Ajax, maar wellicht is dat simpelweg jaloezie.

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 19, 2012 8:41 pm

Ze spelen daar ook veel teveel wedstrijden.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » zo aug 19, 2012 8:45 pm

Het seizoen is net begonnen!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo aug 19, 2012 8:54 pm

gaizka schreef:
Spitsenduo Aguero / Tevez is natuurlijk ook niet verkeerd...
Aguero ligt er 6 maanden uit, lees ik op Twitter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 19, 2012 9:04 pm

Wie gaan ze kopen?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 19, 2012 9:40 pm

Dubbel schreef:Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
Nee
YNWA

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 20, 2012 7:56 am

InnerHarbour schreef:
Dubbel schreef:Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
Nee
Ik heb er ook geen hekel aan, al vond ik het niveau een aantal jaar geleden wel hoger liggen.

Le T.

Bericht door Le T. » ma aug 20, 2012 8:58 am

Arthur schreef:Ik heb al jaren een hekel aan de PL, omdat veel mensen er altijd hosanna over roepen terwijl ik 9 van 10 clubs daar hemeltergend slecht voetbal vind spelen. Individueel kunnen de spelers daar natuurlijk een stuk meer dan hier, maar als team vraag ik me elke keer weer af wat die trainers in godsnaam op de training doen. Newcastle - Spurs was gister ook weer zo'n voorbeeld, terwijl dat toch topclubs zouden moeten voorstellen.

Ik heb er moeite mee dat al die hotseknotsbegonia-clubs daar alleen aan tv-rechten al meer verdienen dan de hele begroting van Ajax, maar wellicht is dat simpelweg jaloezie.
Een van de leuke dingen van die competitie vind ik juist dat er een aantal clubs zijn die proberen 21e eeuws continentaal voetbal te spelen, er een aantal zijn die het gewoon met 19e eeuws voetbal blijven proberen, en er een paar zijn die dat ouderwetse Britse voetbal hebben ontwikkeld tot iets beters en moderners maar zeker geen tikkietakkarondspelen. En dan zie je dus dat hotsknotsbegonia het de 'passing game' nog flink moeilijk kan maken.

Het is toch altijd weer verbazend hoe moeilijk spelers als Ruiz, Suarez en Alves het daar blijken te hebben. Dat vind ik het mooie van voetbal, het lijkt soms allemaal om techniek, creativiteit en tactiek te gaan, maar als je niet uitkijkt of dat niet helemaal goed op orde hebt gaat het ineens helemaal om strijdlust, kracht en snelheid.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie