Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Wedstrijd was van dramatisch niveau, al was het laatste kwartier wel spannend. Als die Villas Boas Vaart en Vertonghen eruit blijft houden spoort ie niet helemaal.
Ik gun Newcastle United de drie punten wel, maar wat is er voor de Spurs nog een hoop werk aan de winkel. Beginnen ze met Van der Vaart op de bank
vanaf zijn invalbeurt zag je direct dat hij een aantal klasses beter is dan de andere 19 rondrennende spelers op het veld... Maarja veels te laat gebracht. Wel weer sterk gekeept door Tim Krul. 

Grote klasse van de ruim 49.000 Rangers supporters die de vierde divisie wedstrijd van hun cluppie 'gewoon' hebben bezocht hoor! Krijg je kippenvel van 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
Suarez weer matig in de afwerking. Had toch een kans of zes tegen WBA.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een van mijn favo spelers gaat naar Citeh:
De Rossi bijna rond met Manchester City ROME - Daniele De Rossi staat op het punt akkoord te gaan met een aanbieding van Manchester City. Dat meldden de Italiaanse media zondag.
De ster van AS Roma tekent waarschijnlijk binnen enkele dagen een contract voor vier jaar bij de Engelse kampioen. Hij zou een netto jaarsalaris van negen miljoen euro gaan ontvangen. Het transferbedrag ligt rond de 30 miljoen euro.
Tot voor kort had De Rossi die al jaren in de belangstelling van Europese topclubs staat, altijd aangegeven in Rome te willen blijven.
De Rossi bijna rond met Manchester City ROME - Daniele De Rossi staat op het punt akkoord te gaan met een aanbieding van Manchester City. Dat meldden de Italiaanse media zondag.
De ster van AS Roma tekent waarschijnlijk binnen enkele dagen een contract voor vier jaar bij de Engelse kampioen. Hij zou een netto jaarsalaris van negen miljoen euro gaan ontvangen. Het transferbedrag ligt rond de 30 miljoen euro.
Tot voor kort had De Rossi die al jaren in de belangstelling van Europese topclubs staat, altijd aangegeven in Rome te willen blijven.
Geweldige speler, inderdaad. Ik heb weinig met die sjeikclubs, maar City heeft onderhand met Kompany, De Rossi, Touré, David Silva, Agüero, Dzeko en Balotelli wel heel veel spelers waar ik voor ga zitten.
Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal? 

Is Song nog een van die Hiddink Koreanen die bij Psv speelden?
edit: aha, Song is dus niet eens een Koreaan maar komt uit Kameroen.
edit: aha, Song is dus niet eens een Koreaan maar komt uit Kameroen.

Laatst gewijzigd door Dubbel op zo aug 19, 2012 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Anita is er net een paar dagen, dus niet vreemd dat hij op de bank begint. Vertonghen had ik wel in de basis verwacht, maar dat zal niet lang duren!LucaS schreef:Treurig, drie spelers die bij Ajax een geweldig seizoen hadden kunnen maken op de bank bij van die kutclubs. Maar goed, het seizoen is nog jong, ze kunnen zich er nog in spelen.
Zal niet gebeuren, dat gebeurt alleen met van Persie omdat hij een transfer binnen Engeland heeft gemaakt en nog wel naar de aartsrivaal. Als van Persie naar Barcelona was gegaan was er niets aan de hand geweest.Baseman schreef:Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal?
Het is hetzelfde dat van der Vaart naar Feyenoord was gegeaan ipv HSV, dat doe je niet!
Wel als je Cruijff heet.gaizka schreef:Zal niet gebeuren, dat gebeurt alleen met van Persie omdat hij een transfer binnen Engeland heeft gemaakt en nog wel naar de aartsrivaal. Als van Persie naar Barcelona was gegaan was er niets aan de hand geweest.Baseman schreef:Song van Arsenal naar Barca, wanneer gaat hij bedreigd en verketterd worden door die geweldige fans van Arsenal?
Het is hetzelfde dat van der Vaart naar Feyenoord was gegeaan ipv HSV, dat doe je niet!

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
YNWA
Dzeko moet snel de overstap naar Juve maken.
Kopen ze een week geleden die Rodwell. Nu weer Rossi.InnerHarbour schreef:City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
IK GELOOF!!!!!!
En dan koopt Man U Buttner... Apart.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Spitsenduo Aguero / Tevez is natuurlijk ook niet verkeerd...InnerHarbour schreef:City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
Ik heb al jaren een hekel aan de PL, omdat veel mensen er altijd hosanna over roepen terwijl ik 9 van 10 clubs daar hemeltergend slecht voetbal vind spelen. Individueel kunnen de spelers daar natuurlijk een stuk meer dan hier, maar als team vraag ik me elke keer weer af wat die trainers in godsnaam op de training doen. Newcastle - Spurs was gister ook weer zo'n voorbeeld, terwijl dat toch topclubs zouden moeten voorstellen.
Ik heb er moeite mee dat al die hotseknotsbegonia-clubs daar alleen aan tv-rechten al meer verdienen dan de hele begroting van Ajax, maar wellicht is dat simpelweg jaloezie.
Ik heb er moeite mee dat al die hotseknotsbegonia-clubs daar alleen aan tv-rechten al meer verdienen dan de hele begroting van Ajax, maar wellicht is dat simpelweg jaloezie.
Het seizoen is net begonnen!
Aguero ligt er 6 maanden uit, lees ik op Twitter.gaizka schreef:Spitsenduo Aguero / Tevez is natuurlijk ook niet verkeerd...InnerHarbour schreef:City is net begonnen en hebben vrolijk Dzeco en Balotelli op de bank zitten, onvoorstelbaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
NeeDubbel schreef:Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
YNWA
Ik heb er ook geen hekel aan, al vond ik het niveau een aantal jaar geleden wel hoger liggen.InnerHarbour schreef:NeeDubbel schreef:Hebben jullie ook zo'n hekel gekregen aan die poenerige kut EPL? Vond het vroeger nog wel leuk om te volgen, al was ik zeker geen fan, maar tegenwoordig haat ik al die clubs, misschien nog uitgezondert de Spurs.
Een van de leuke dingen van die competitie vind ik juist dat er een aantal clubs zijn die proberen 21e eeuws continentaal voetbal te spelen, er een aantal zijn die het gewoon met 19e eeuws voetbal blijven proberen, en er een paar zijn die dat ouderwetse Britse voetbal hebben ontwikkeld tot iets beters en moderners maar zeker geen tikkietakkarondspelen. En dan zie je dus dat hotsknotsbegonia het de 'passing game' nog flink moeilijk kan maken.Arthur schreef:Ik heb al jaren een hekel aan de PL, omdat veel mensen er altijd hosanna over roepen terwijl ik 9 van 10 clubs daar hemeltergend slecht voetbal vind spelen. Individueel kunnen de spelers daar natuurlijk een stuk meer dan hier, maar als team vraag ik me elke keer weer af wat die trainers in godsnaam op de training doen. Newcastle - Spurs was gister ook weer zo'n voorbeeld, terwijl dat toch topclubs zouden moeten voorstellen.
Het is toch altijd weer verbazend hoe moeilijk spelers als Ruiz, Suarez en Alves het daar blijken te hebben. Dat vind ik het mooie van voetbal, het lijkt soms allemaal om techniek, creativiteit en tactiek te gaan, maar als je niet uitkijkt of dat niet helemaal goed op orde hebt gaat het ineens helemaal om strijdlust, kracht en snelheid.
Wollt ihr den totalen Mensch?