Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Heerlijk. Dat anti-voetbal eruit. Morgen nog een Engelse anti-voetbalploeg eruit.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Fuck you morinho met je laffe schijtvoeltbal, pleuris vervuiler, wij zwaaien vrijdag tijdens de loting nog wel even naar de mancs.
YNWA
-
IH en Rishi die het (weliswaar vanuit compleet verschillend perspectief) met elkaar eens zijn. Moet niet gekker worden!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
IH komt er een beetje laat achter dat Mourinho grafvoetbal speelt.
IK GELOOF!!!!!!
Mourinho die verliest. Met z'n afbraakvoetbal. Dat is altijd positief. 

Nil volentibus arduum
Hoe meer geld ze erin pompen, hoe zwakker ze lijken te spelen.Marillion schreef:Mourinho die verliest. Met z'n afbraakvoetbal. Dat is altijd positief.
Die club moet zichzelf re-setten i.p.v. zich over te blijven geven aan de grillen van has-been managers.
Een CV die Fellaini, Matic, Schneiderlin inspeelt, krijgt de bal linea recta terug. Wat dan nog resteert is terug naar de keeper, een back aanspelen in de opbouw of de lange bal. Kansloos.
- Jinne
- Site Admin
En dan achteraf nog een beetje slap ouwehoeren dat Man United wel vaker wordt uitgeschakeld in de KO fase. Om dan de uitschakelingen door Porto en Real te noemen. Heel toevallig toen hij bij die clubs zat... 
Wel mooi dat van de 5 Engelse clubs er nog max 3 overblijven.

Wel mooi dat van de 5 Engelse clubs er nog max 3 overblijven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Wordt wel een hele mooie lange bal van Schneiderlin aangezien die vanaf dit seizoen voor de Bitters speelt.wimpey schreef:Een CV die Fellaini, Matic, Schneiderlin inspeelt, krijgt de bal linea recta terug. Wat dan nog resteert is terug naar de keeper, een back aanspelen in de opbouw of de lange bal. Kansloos.

YNWA
Dat is me bekend. Maar hij was een Man U aankoop voor het middenveld, die er aan de bal ook niet veel van kan. Net als Matic en de krullenbol.InnerHarbour schreef: Wordt wel een hele mooie lange bal van Schneiderlin aangezien die vanaf dit seizoen voor de Bitters speelt.
-
Hele Mourinho mythe als 'winnaar' brokkelt ook aardig af, Inter was zijn beste periode denk ik?Marillion schreef:Mourinho die verliest. Met z'n afbraakvoetbal. Dat is altijd positief.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik had toch liever Spurs erbij gehad ipv Juve.Lionel schreef:2 Engelse clubs nog maar na vanavond. Voetbal wint gelukkig.
Trouwens om nog even op Mourinho terug te komen, ik vond het wel mooi hoe hij F de Boer even aanpakte want Frank moet gewoon ff z’n mondje houden en eens een keer wat gaan presteren.
- InnerHarbour
Eens, ondanks dat het een diver club is brengen zij een stuk meer dan Juventus.brigade zuid schreef:Ik had toch liever Spurs erbij gehad ipv Juve.Lionel schreef:2 Engelse clubs nog maar na vanavond. Voetbal wint gelukkig.
YNWA
Mee eens. Frankie heeft het echt slecht gedaan de afgelopen zes jaar ofzo. De slechtste trainer ever.brigade zuid schreef:Ik had toch liever Spurs erbij gehad ipv Juve.Lionel schreef:2 Engelse clubs nog maar na vanavond. Voetbal wint gelukkig.
Trouwens om nog even op Mourinho terug te komen, ik vond het wel mooi hoe hij F de Boer even aanpakte want Frank moet gewoon ff z’n mondje houden en eens een keer wat gaan presteren.
En de Spurs.. qua voetbal zeker een leuke ploeg maar wel echt net niet. Die hebben nog wel een aankoop of vijf nodig om echt mee te kunnen doen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Pff zie er net een bal ingaan bij die divers
en ik maar denken dat wij de klote keeper van België hebben. 
Hij wil blijkbaar wel heel graag Londen verruilen voor Madrid.

Hij wil blijkbaar wel heel graag Londen verruilen voor Madrid.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Mag een werkloze trainer niks meer zeggen in een studio? Als hij niks zegt dan is het weer een kleurloze trainer.
- InnerHarbour
Zo dat Engelse voetbal is weer terug op aarde. Op het WK liggen ze er ook voor de kwartfinales uit. Zijn we ook weer twee jaar af van het gelul dat Engeland het voetballand is.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Ze hebben nog 2 ijzers in het vuur. Benieuwd of City nog wel scherp blijft als de landstitel binnen is. Lukte Guardiola bij Bayern niet. Bayern dat het zelfde probleem kan hebben. Kunnen van het weekend al kampioen worden. Half maart
..
..
- InnerHarbour
Tering na vanavond gaan alleen Liverpool en City door naar de laatste 8, vooral de eerste moet de haters veel pijn doen.
YNWA
City gaat zeker ver komen. Fantastische ploeg. Maken als team meer indruk dan Barca. Maar Messi...Jinne schreef:Ze hebben nog 2 ijzers in het vuur. Benieuwd of City nog wel scherp blijft als de landstitel binnen is. Lukte Guardiola bij Bayern niet. Bayern dat het zelfde probleem kan hebben. Kunnen van het weekend al kampioen worden. Half maart
..
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Als er ooit nog eens een regel komt voor het vragen om kaarten is een kaart eindigen die divers geen wedstrijd met 8 man.
YNWA