Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Engeland en Schotland
Ja, dat denk ik ook; bovendien: welke spelers in de Man U selectie zouden hoger zitten op de apenrots, behalve Rooney? Man U heeft immers een relatief jonge selectie.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Rooney en van Persie, inmiddels omgedoopt tot Fatman and Robin. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Premier League
Man Utd V Arsenal
Sat 3 Nov
12:45
en
Premier League
Arsenal V Man Utd
Sat 27 Apr
15:00
Man Utd V Arsenal
Sat 3 Nov
12:45
en
Premier League
Arsenal V Man Utd
Sat 27 Apr
15:00
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
beelzebub schreef:Rooney en van Persie, inmiddels omgedoopt tot Fatman and Robin.

Ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Bij oranje komt het er zelden of nooit uit maar wat hij bij Arsenal heeft laten zien kunnen we toch moeilijk slecht noemen. Ik ken een aantal mensen die naast Ajax supporteren voor United. Die hebben het op dit moment vrij slecht.
Nil volentibus arduum
Eigen schuld, wimpey waarschuwt al langer voor dubbele agendas.Marillion schreef:Ik ken een aantal mensen die naast Ajax supporteren voor United. Die hebben het op dit moment vrij slecht.

Rooney kan prima in dienst van anderen spelen / zich ondergeschikt maken. Dat heeft het verleden wel aangetoond.wimpey schreef:Mij niet. RvP is een goede big fish in a small bowl. De pecking order staat bij Man U vast. Ik zie RvP niet in dienst van Rooney gaan ballen. En andersom al helemaal niet. Zou ook vreemd zijn, want Rooney heeft een staat van dienst en prijzenkast die RvP in geen 100 jaar zal bereiken.Baseman schreef:Van Persie lijkt me goed passen bij ManU!
Gevulde prijzenkast of niet. Bovendien die pikorde is niet alles bepalend voor de verhoudingen op het veld, zoals jij hierboven wilt doen geloven. Bovenaan in de pikorde staat Ferguson met afstand van de rest, en niet Rooney.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Maar Rooney speelde in dienst van kampioenen. Ronaldo en Tevez. Van Persie is een loser.
IK GELOOF!!!!!!
Rooney is zelf een kampioen. Van Persie heeft in al die jaren Arsenal een keer de League Cup gewonnen. En de finale om dat ding tegen godbetert Birmingham verloren. En ook in Oranje is hij een choker gebleken.Rishi schreef:Maar Rooney speelde in dienst van kampioenen. Ronaldo en Tevez. Van Persie is een loser.
- AT Toto winner 09/10
De Prijzenwet is voor mij een vrij onzinnige graadmeter om te bepalen of iemand een goede voetballer is. Exceptionele uitzonderingen daargelaten, lukt het spelers nu eenmaal niet om in hun eentje een prijs te winnen; daarvoor ben je grotendeels afhankelijk van wie er verder in je team zitten. Of zijn er hier AT-ers die met droge ogen durven te beweren dat de prijzenkast van Arsenal rijkelijk gevuld zou zijn geweest als in plaats van Van Persie, Rooney al die jaren bij De Gunners had gespeeld?
Ik snap Van Persie wel. Hij volgt in feite het spoor van Fabregas en Nasri.
Ik snap Van Persie wel. Hij volgt in feite het spoor van Fabregas en Nasri.
- InnerHarbour
Klopt alle drie weggooiers met $-tekens in hun ogen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik snap Van Persie wel. Hij volgt in feite het spoor van Fabregas en Nasri.
YNWA
- AT Toto winner 09/10
Welke speler heeft geen $ (of welke currency dan ook) tekens in zijn ogen? Op een paar uitzonderingen na (bij Barca met name) is clubtrouw toch uitgestorven?
- InnerHarbour
Klopt zolang ze maar niet doen of ze enkel voor de sportieve verbetering gaan.
YNWA
- AT Toto winner 09/10
Bij Arsenal verdiende hij schofterig veel. Bij Man U ook, alleen met meer kans op titels.
- InnerHarbour
Ja natuurlijk, de kut mentaliteit van Robin van Persie is mij in de voorbereiding op en tijdens het EK geheel duidelijk geworden, je moet het me maar vergeven dat ik niet geloof dat hij voor de sportieve verbetering gaat.
YNWA
Voor de liefhebbers is er weer een managerspel voor de Premier League. Na jaren van afwezigheid is 'EPL Manager' terug:
http://bplmanager.com/?lang=nl
http://bplmanager.com/?lang=nl
Grafhekel aan Persie. Hoop dat ie mislukt.
Idem.Alexander schreef:Grafhekel aan Persie. Hoop dat ie mislukt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- InnerHarbour
Vraagje aan de experts:
Ik verblijf de komende weken in Londen en wil graag een wedstrijdje mee pakken, het liefst van West Ham (al verblijf ik eigenlijk op loopafstand van Loftus Road). Ik zie op het internet echter alleen kaarten van boven de 100 pond (!!) voor een gemiddeld degradatie pot... Hoe kan dat??!
Ik verblijf de komende weken in Londen en wil graag een wedstrijdje mee pakken, het liefst van West Ham (al verblijf ik eigenlijk op loopafstand van Loftus Road). Ik zie op het internet echter alleen kaarten van boven de 100 pond (!!) voor een gemiddeld degradatie pot... Hoe kan dat??!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- AT Toto winner 09/10
Ik betaalde voor PL wedstrijden (ben 2x bij Arsenal, 1x bij Chelsea en 1x bij liverpool geweest) ook altijd dergelijke bedragen, Mr Ajax. Ik nam ze dan af via een tussenpersoon, die dus winst wil maken. Wat wel zou kunnen, is dat je probeert kaartjes te kopen bij de kassa van een lager spelende Londense club (d'r zijn er zat) zonder dat je een membership card hoeft te hebben. Je hebt nog dikke kans ook dat de (atmo)sfeer in het stadion beter is dan bij een PL wedstrijd.
- AT Toto winner 09/10
Wat een vreemde uitslagen in de PL.
Newcastle - Tottenham begint nu. Vertonghen en Anita houden de bank warm.
- InnerHarbour
Wat een dramatisch niveau zeg Newcastle - Tottenham...
Treurig, drie spelers die bij Ajax een geweldig seizoen hadden kunnen maken op de bank bij van die kutclubs. Maar goed, het seizoen is nog jong, ze kunnen zich er nog in spelen.
I think I lost my fucking headache