Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Engeland en Schotland
Wat doet Huntelaar nou opeens in deze discussie?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Le T. moest plassen.
IH schreef dat ze dan net als het Nederlands elftal met 10 man zouden komen te spelen als Van Persie niet in de spits wordt gezet. Ik stel dat Wenger daar een andere en ander type spits neerzet dan Huntelaar, en je dus gewoon met 11 man speelt.Jinne schreef:Wat doet Huntelaar nou opeens in deze discussie?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik denk zomaar dat Huntelaar eerste spits wordt in oranje onder jouw held Van Gaal. Maar dat terzijde.
Ik rakel het niet op, maar nu het er toch over gaat: Ik denk niet dat Van Gaal het niveauverschil tussen Schalke/BL/EL enerzijds en Arsenal/PL/CL negeert. Ook lijkt het vermeende enthousiasme me van Van Gaal voor Huntelaar nogal een smalle basis te hebben. De Jong, die man die KJH ook een podium gaf om vlak voor het EK campagne te voeren voor een basisplek, vroeg Van Gaal ooit om onduidelijke redenen naar Huntelaar. Die gaf daarop aan dat die in de zestien meter misschien wel de beste spits ter wereld was. Die geeft dus een beperking aan, en is tegelijk toch aardig.Jöhnk schreef:Ik denk zomaar dat Huntelaar eerste spits wordt in oranje onder jouw held Van Gaal. Maar dat terzijde.
Van Gaal zal in ieder geval niet tolereren dat een speler via de pers probeert een basisplek af te dwingen, dus het kan ook zo maar zijn dat Huntelaar meteen of in een later stadium mag vertrekken.
Beste spits ter wereld in de 16, volgens Ludwig.
Misschien wel zei hij. Misschien ook niet, misschien is het Dost wel.wimpey schreef:Beste spits ter wereld in de 16, volgens Ludwig.
Het is lastig met dubbele agenda's, Le T. LvG is geweldig, KJH is kut. Dus als LvG dan KJH prijst, dan heb je natuurlijk een probleem.
Rangers - sinds dit seizoen wegens een doorstart uitkomend in de 4e divisie - heeft vandaag haar 30.000e seizoenkaart verkocht.
Tsjee.
Tsjee.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zou Ajax zoiets overkomen - God forbid - en bijvoorbeeld in zondagamateurs hoofdklasse B terecht komen, of voor mijn part nog lager, dan zou ik zéker weer een seizoenkaart nemen (en proberen als veteraan te worden aangenomen!)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Same. Dat is prachtig om te doen voor je club. Samen succes, samen naar de klote en weer op weg omhoog!
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Ze hebben hun eerste competitie in de 4e divisie geen eens kunnen winnen. Ze maakten in de laatste minuut nog 2-2 tegen Peterhead FC anders hadden ze nog verloren ook.
Hebben ze nog een knap elftal of is iedereen vertrokken?
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens hun officiele site is dit de selectie, staan wel wat bekende namen tussen.
Neil Alexander
Scott Gallacher
Dorin Goian
Kirk Broadfoot
Lee Wallace
Carlos Bocanegra
Chris Hegarty
Ross Perry
Emilson Cribari
Darren Cole
Lee McCulloch
Maurice Edu
Alejandro Bedoya
Kyle Hutton
Ian Black
Lewis Macleod
Andrew Mitchell
Robbie Crawford
Kamil Wiktorski
Dean Shiels
Andy Little
Francisco Sandaza
Kevin Kyle
Barrie McKay
Kane Hemmings
Kal Naismith
Neil Alexander
Scott Gallacher
Dorin Goian
Kirk Broadfoot
Lee Wallace
Carlos Bocanegra
Chris Hegarty
Ross Perry
Emilson Cribari
Darren Cole
Lee McCulloch
Maurice Edu
Alejandro Bedoya
Kyle Hutton
Ian Black
Lewis Macleod
Andrew Mitchell
Robbie Crawford
Kamil Wiktorski
Dean Shiels
Andy Little
Francisco Sandaza
Kevin Kyle
Barrie McKay
Kane Hemmings
Kal Naismith
Yup. Àla Buffon en Del Piero. Helden.De Dominee schreef:Same. Dat is prachtig om te doen voor je club. Samen succes, samen naar de klote en weer op weg omhoog!
Van Persie vertrekt voor een miljoen of 30 naar Man United.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kan wel een aardig duo worden met van Persie. Toch ben ik geen voorstander van een binnenlandse transfer, wordt hij na al die jaren uitgefloten door zijn eigen supporters...Duke schreef:Van Persie vertrekt voor een miljoen of 30 naar Man United.
Modric eindelijk naar Real Madrid.
Duke schreef:Van Persie vertrekt voor een miljoen of 30 naar Man United.
De transfercaroussel zal gaan draaien.Jabu schreef:Modric eindelijk naar Real Madrid.
Van Persie lijkt me goed passen bij ManU!
Kan een leuke competitie worden.

Kan een leuke competitie worden.
Dat was maar 1 niveau lagerwimpey schreef: Yup. Àla Buffon en Del Piero. Helden.

Mij niet. RvP is een goede big fish in a small bowl. De pecking order staat bij Man U vast. Ik zie RvP niet in dienst van Rooney gaan ballen. En andersom al helemaal niet. Zou ook vreemd zijn, want Rooney heeft een staat van dienst en prijzenkast die RvP in geen 100 jaar zal bereiken.Baseman schreef:Van Persie lijkt me goed passen bij ManU!
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Een mes in de rug van de supporters die jarenlang mede zijn salaris hebben betaald. Echt, klasse van Van Persie.
Je denkt toch niet dat Henry of Bergkamp ooit voor Man United zouden spelen?
Je denkt toch niet dat Henry of Bergkamp ooit voor Man United zouden spelen?
Die bezorgden Arsenal dan ook prijzen. Hadden geen reden om Arsenal te verlaten. RvP is natuurlijk niet van dat niveau. Als speler niet en als mens / icoon niet.Jöhnk schreef: Je denkt toch niet dat Henry of Bergkamp ooit voor Man United zouden spelen?
Bij Arsenal was ie de alpha-male. Bij Man U krijgt ie die status nooit. Gaat 'm niet worden. Denk dat ie daar snel weer weg is.
Wat een flauwekul zeg...Arsenal wint niets en moet al jaren achtereen zijn beste spelers verkopen, ik kan me goed voorstellen dat VP daarom naar een team gaat dat wel serieus speelt voor alle prijzen.Jöhnk schreef:Een mes in de rug van de supporters die jarenlang mede zijn salaris hebben betaald.
Beetje makkelijk dit, VP was vorig seizoen met ruime voorsprong de beste en belangrijkste speler van Arsenal. Aan hem lag het niet dat Arsenal niets won...Henry en Bergkamp hadden betere medespelers.wimpey schreef:Die bezorgden Arsenal dan ook prijzen.
Zouden we het over City hebben, dan was het het volledig met je eens. Nu hebben we het echter over ManU en dat vind ik een heel verschil, Rooney en VP kunnen een uitstekend duo gaan vormen. En natuurlijk komt VP als 'alpha-male' naar ManU, zijn status in Engeland is enorm na zijn prestaties en door zijn uitverkiezing tot de beste speler van de PL.Bij Arsenal was ie de alpha-male. Bij Man U krijgt ie die status nooit. Gaat 'm niet worden. Denk dat ie daar snel weer weg is.
Volgens mij wordt hier de status van RvP in Engeland behoorlijk onderschat. Heeft een meer dan fantastisch seizoen achter de rug.