Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Inter heeft in 35 minuten maarliefst 1 hele kans gecreeerd. Dat was dan wel direct een doelpunt, maar het spel is echt dramatisch. Inmiddels staat het 1-1 doordat Floro Flores totaal ongedekt mocht inkoppen.
Geen idee wat Benitez allemaal aan het doen is, maar wat mij betreft gaat ie er nog een tijdje door.
Geen idee wat Benitez allemaal aan het doen is, maar wat mij betreft gaat ie er nog een tijdje door.
Maar uiteindelijk pakken ze wel ´gewoon´ de drie punten dankzij een penalty..
Terwijl Roma met 10 man met 3-1 achter staat bij Cagliari. En Milan staat met 2-0 achter bij promovendus Cesena.
Terwijl Roma met 10 man met 3-1 achter staat bij Cagliari. En Milan staat met 2-0 achter bij promovendus Cesena.
Hopelijk gaat Barcelona failliet en worden ze uit de competitie genomen.wimpey schreef:Rishi hoef je v.w.b. Barcelona betreft echt niet serieus te nemen. Die kijkt alleen maar naar de prijzenkast, niet naar de balans.goodfella schreef: Maar goed, Barcelona draaide 70 miljoen euro verlies en had per direct 150 (!) miljoen euro nodig om aan de salarisverplichtingen te kunnen voldoen. Walgelijk havenclubje.
Bij Barcelona nemen ze hun eigen situatie trouwens evenmin serieus. Het water staat ze tot aan de lippen, maar ze blijven gewoon met geld smijten. Toen LvG daar voor de 2e keer trainer werd, was er niets mogelijk. Hij mocht Enke transfervrij halen, Mendieta huren en Riquelme werd hem in de maag gesplitst. Dat was het.
Een jaar later kwam die Laporta en the sky was ineens the limit. Rijkaard mocht Ronaldinho, Marquez etc etc etc halen. En dat ging jaar na jaar zo door. Op een gegeven moment houdt het natuurlijk op. Valencia had een vergelijkbare schuldenberg en heeft z'n beste spelers moeten verkopen. Zo zal het Barcelona over niet al te lange tijd ook vergaan.

Nee Wimpey, ik weet ook wel dat Barca schulden heeft maar jij doet alsof Barca de enige club is die schulden heeft en dat is niet zo.
Maar het interesseert me verder niet. Ik geniet van Barca en dat komt door het spel, de opvatting en de cultuur van de club.
Maar het interesseert me verder niet. Ik geniet van Barca en dat komt door het spel, de opvatting en de cultuur van de club.
IK GELOOF!!!!!!
Het cluppie van Feest gaat ook weer lekker..
-
- AT Toto winner 15/16
Wordt dit jaar ook weer niks met dat clubje van Steef. Inmiddels al weer 0-1 achter tegen Sampdoria.
Nu 2-1 voor, die 2e was overigens wel buitenspel.
2-2.
3-2, had weer een buitenspelluchtje
3-3, wat een pot... Slecht verdedigd.
2-2.
3-2, had weer een buitenspelluchtje
3-3, wat een pot... Slecht verdedigd.
Felipe Melo had al drie keer rood moeten krijgen. Wat is dat een achterlijke idioot.
Hoe doet Hernanes het tot nu toe bij Lazio?
-
Overal waar Feest neerstrijkt lijkt het wel slecht te gaan... of is dat tekort door de bocht..Hoeladans schreef:Het cluppie van Feest gaat ook weer lekker..

Whitey on the moon.
Was vandaag tegen Fiorentina de beste man van het veld.Enganche schreef:Hoe doet Hernanes het tot nu toe bij Lazio?
Geweldige goal van de linksback van Catania Capuano tegen Milan.
Even daarvoor had Inzaghi al een reuzenkans gemist.
Hij schoot de bal idd fantastisch uit de lucht, Catania kon de 1e helft een aantal keer zomaar doorlopen, Milan heeft/had nauwelijk een middenveld dat omschakelde. Tegen dit Milan is Ajax zeker niet kansloos!Hoeladans schreef:Geweldige goal van de linksback van Catania Capuano tegen Milan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dramatische pot inderdaad. Zlatan was ook niet bijster goed. Inzaghi was weer heel leep op het randje van buitenspel. Had die vrije kans inderdaad moeten maken.
Wereldgoal van Capuano inderdaad.
Wereldgoal van Capuano inderdaad.
Het Italiaanse voetbal stelt niet bijster veel voor, ben ik bang.
Als ik zie dat Bayern in de BuLi 3 keer op rij niet scoort en dat Roma tegen die ploeg geen kans creert en kansloos onderuit gaat...
Inter had vorig seizoen de beste trainer ter wereld, nu hebben ze Benitez. Dat lijkt nogal een wissel op dat elftal te hebben getrokken.
Als ik zie dat Bayern in de BuLi 3 keer op rij niet scoort en dat Roma tegen die ploeg geen kans creert en kansloos onderuit gaat...
Inter had vorig seizoen de beste trainer ter wereld, nu hebben ze Benitez. Dat lijkt nogal een wissel op dat elftal te hebben getrokken.
Vermeld je er ook even bij dat bij Roma zowat de halve selectie geblesseerd was?
Inter had ook het perfecte elftal voor een trainer als Mourinho. En de tegenstand in de competitie was natuurlijk ook nihil. Net zoals het dit jaar ook niet veel zal zijn. Zelfs met Benitez zullen ze nog kampioen worden.wimpey schreef:Het Italiaanse voetbal stelt niet bijster veel voor, ben ik bang.
IK GELOOF!!!!!!
Alleen als Ajax durft te voetballen. Ajax meot vooruit verdedigen, zodat Zlatan c.s. bij het doel worden weggehouden. Die jongens zijn veel te goed voor de verdediging van AJax.gaizka schreef:Tegen dit Milan is Ajax zeker niet kansloos!
Het stinkt aan alle kanten!
Telegraaf'Real Madrid serieuze optie'
MILAAN - Wesley Sneijder (26) is teleurgesteld in Internazionale. De club uit Milaan en de Nederlander spraken onlangs de intentie uit het tot 2013 lopende contract van de middenvelder open te breken, op te waarderen en te verlengen tot 2015. "Maar we komen er financieel niet uit", zegt Sneijders zaakwaarnemer Søren Lerby. "De onderhandelingen zijn afgebroken en die worden alleen hervat als Inter een opening biedt."
Sneijder kende in de Italiaanse modestad een droomstart en won in zijn eerste seizoen de landstitel, de beker én de Champions League. "Wesley was na de verloren WK-finale erg gewild in heel Europa. Maar hij had het naar zijn zin in Italië en bij Inter, vond dat hij de club niet na één jaar de rug kon toekeren en was gevleid door de uitspraken van eigenaar Massimo Moratti, die hem de leider vond voor de komende jaren", aldus Lerby. "Er werd Wesley een supersalaris in het vooruitzicht gesteld, waarbij hij een torenhoge gelimiteerde afkoopsom voor lief zou nemen. Helaas komt Inter die eerdere woorden nu niet na."
Sneijder sluit een vertrek volgens zijn manager daarom niet langer uit: "De houding van de club geeft hem een onrustig gevoel. En dat wordt nog eens versterkt door de interesse van Real Madrid."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Hij zal toch niet zomaar zeggen dat hij naar Real Madrid wilt als hij niet zeker zou weten dat Jose hem wilt en ook kan betalen? Sneijder kan een perfecte voetballer voor Madrid zijn alleen moet hij dan wel zijn spel aanpassen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Milan is weer eens heel matig.
Dit doet Zlatan slim. 0-1. Ajax heeft wel een kansje, maar ze zijn wel levensgevaarlijk, zeg.
Dit doet Zlatan slim. 0-1. Ajax heeft wel een kansje, maar ze zijn wel levensgevaarlijk, zeg.
- Jinne
- Site Admin
Je eigen clubje daar doet het trouwens ook niet best. Nu weer 2-0 achter tegen Brescia.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Ranieri zal er wel uitvliegen.
Roma is gewoon zwaar gehavend en dan zie je dat de spoeling dun is.
Roma is gewoon zwaar gehavend en dan zie je dat de spoeling dun is.
- peter
Geweldige goal van Lazio. Hernanes met een prachtige assist en Floccari loopt er tegen aan. Boem!