Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Khraa

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Khraa » vr jul 27, 2012 12:20 pm

Balotelli: 'Naar Barça? Nee, ik voetbal niet met meisjes'
Vrijdag, 27 juli 2012 om 12:25

Mario Balotelli is zonder meer de meest besproken voetballer ter wereld en doet er niet veel aan om uit het nieuws te blijven. De aanvaller van Manchester City liet in een interview al weten dat hij kooivechter zou zijn geworden als hij het niet had gemaakt als voetballer en zet nu weer de verhoudingen bij Barcelona op scherp. Balotelli ziet zichzelf voorlopig niet bij de Spaanse club spelen.
/

Op de vraag of de Italiaan voor Barcelona zou willen uitkomen, antwoordde Balotelli volgens het Spaanse medium 20 minutos met een grote glimlach: "Of ik voor Barcelona zou willen spelen? Nee, ik voetbal niet met meisjes", zou de aanvaller hebben gezegd. Daarmee bedoelde hij te zeggen dat de spelers van de Catalanen wel heel erg gemakkelijk naar de grond gaan.

Spelers als Andrés Iniesta en Sergio Busquets kregen in het afgelopen seizoen de nodige kritiek over zich heen, omdat zij zich vaak schuldig zouden maken aan toneelspel. Balotelli kwam het tweetal, evenals enkele andere spelers van Barcelona, nog tegen op het afgelopen EK. Spanje en Italië stonden twee keer tegenover elkaar: in de groepsfase en in de finale.
Voetbalzone.nl

Balotelli heeft er in ieder geval 1 fan bij :)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2012 12:42 pm

Hij verloor 4-0 van Spanje. Dan moet je je grote mond houden.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 2:10 pm

Raymon schreef:Volgens een ManU vriend van me gaat Van Persie naar ManU. Voor wat het waard is.
Echt een Arsenal-hart. :biggrin.gif:

Ik las gister dat Cazorla naar Arsenal gaat. Lijkt me geen Wenger-aankoop, want Cazorla is m.i. tóp.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 27, 2012 3:36 pm

Vers van de pers! Mancini is boos en maakt zich zorgen! Dit jaar wordt zwaar voor City en er moeten dus versterkingen gehaald worden. Met de huidige selectie, zonder een enkele aankoop, gaan we het niet redden, aldus Mancini.

:biggrin.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr jul 27, 2012 4:08 pm

Ik snap er echt de ballen van dat z'n contract tot 2017 verlengd is. Als trainer maakt hij weinig indruk op me. Geweldig materiaal, maar het voetbal sprankelt niet. Hij teert op de grillen van z'n klassespelers. Vorig seizoen ook maar net/net gered.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jul 27, 2012 5:36 pm

D_skilled schreef:Ik snap er echt de ballen van dat z'n contract tot 2017 verlengd is. Als trainer maakt hij weinig indruk op me. Geweldig materiaal, maar het voetbal sprankelt niet. Hij teert op de grillen van z'n klassespelers. Vorig seizoen ook maar net/net gered.
Op http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... page=84136 staat dat City kampioen van Engeland is geworden, daar gaat het (in Engeland) om

Contracten tot 2017? Welke speler/trainer haalt dat? Cashen is het toverwoord.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2012 7:38 pm

wimpey schreef:
Raymon schreef:Volgens een ManU vriend van me gaat Van Persie naar ManU. Voor wat het waard is.
Echt een Arsenal-hart. :biggrin.gif:

Ik las gister dat Cazorla naar Arsenal gaat. Lijkt me geen Wenger-aankoop, want Cazorla is m.i. tóp.
Maar toch ook een net-niet-verhaal.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 27, 2012 8:26 pm

D_skilled schreef:Ik snap er echt de ballen van dat z'n contract tot 2017 verlengd is. Als trainer maakt hij weinig indruk op me. Geweldig materiaal, maar het voetbal sprankelt niet. Hij teert op de grillen van z'n klassespelers. Vorig seizoen ook maar net/net gered.
Kampioen met Man City. Ga er maar aan staan. Probeer van zo'n stel legionairs maar een elftal te maken. Is hem gelukt. Ancelotti eindigde met eenzelfde constellatie achter Montpellier. Mancini is m.i. een toptrainer. Vergeet niet dat hij met Inter totaal dominant was in Italie.

Snap ook wel dat hij weer om grote aankopen vraagt / zeurt. Aan gasten als Balotelli, Tevez en Nasri zitten een paar steken los. Zodra die in hun comfort zone zitten, komt de klad erin. Dus heb je vers bloed nodig. Reuring.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 27, 2012 8:52 pm

In Italië had hij wel het "geluk" dat hij Juve kon plunderen. Europees was het droevig. Zelfde met City. Komend jaar zal hij in alle competities moeten presteren. Pas dan wil ik hem een toptrainer noemen.
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » ma jul 30, 2012 10:41 am

Hij heeft het al genuanceerd. Hij heeft slechts 3 a 4 spelers extra nodig. :smallgrin.gif:

De Rossi en Van Persie moeten 1 en 2 worden.

peter

Bericht door peter » ma jul 30, 2012 8:18 pm

Andy Carroll: West Ham agree loan fee with Liverpool

West Ham United have agreed a £2m loan fee with Liverpool for Andy Carroll.

The deal for the England striker is with a view to a permanent transfer of £17m, providing West Ham United stay in the Premier League.

However, it is thought Carroll does not wish to leave Liverpool on a permanent basis.

The Reds turned down a bid from Newcastle to re-sign the player, having bought him from the Magpies for a club record fee of £35m in January 2011.

The England international, who scored one goal for his country at Euro 2012, has struggled since his big-money move.

And with former Swansea boss Brendan Rodgers now in charge at Anfield, Carroll became surplus to requirements after the signing of Italian striker Fabio Borini from Roma.

Despite Rodgers stating they would not consider a loan move for the player, the Northern Irishman has allowed Carroll, 23, to link-up with former Newcastle manager Sam Allardyce at Upton Park.

Alan Pardew had suggested the Reds would need to accept a significant loss on the Gateshead man, and the club look like doing just that, providing the Hammers do not get relegated back to the Championship.

BBC
Ze zijn echt KNETTERGEK daar in Engeland.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 30, 2012 11:05 pm

Hahahaha! Oh man, wat jammer dat we niet komend seizoen mét Vertonghen tegen clubs als Spurs, Liverpool of Arsenal hadden kunnen uitkomen in een Europees toernooi. We zouden ze slachten. Het merendeel van die Engelsen heeft echt geen enkel benul meer waar voetbal over gaat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 31, 2012 6:10 am

In een confrontatie met een van die drie teams wordt er maar een elftal geslacht en dat is Ajax. We worden volkomen omver geblazen met ons kabouter/jongejuffers elftal.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 31, 2012 4:41 pm

Klopt! Dat werden we op Old Trafford ook!

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 01, 2012 7:33 am

Het hangt ervan af of ze een tactisch antwoord hebben gezocht op het Ajaxspel. Als ze die moeite hebben genomen itt Man U kun je ook zomaar weggeblazen worden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 01, 2012 7:43 am

Cruijff schreef:Klopt! Dat werden we op Old Trafford ook!
Appels/peren. Wedstrijd die voor United niet meer dan een trainingspartij was waarin we binnen de kortste keren inderdaad omvergeblazen werden en Manchester het verder wel geloofde.

Maar goed, denk jij maar fijn dat Ajax tegen bovengenoemde ploegen overeind blijft, tenslotte doen we natuurlijk al jaren internationaal aardig mee. :blush.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo aug 01, 2012 8:20 pm

Als we toch citroenen met perziken gaan vergelijken dan heeft Man U gewoon ontzettend veel mazzel gehad dat die keelontsteking van Wayne Rooney pas een half weekje later echt doorzette. Zonder Rooney had ik Man U nog maar moeten zien scoren in de Arena, zo oppermachtig waren ze niet. Bovendien, als één van de twee ploegen met een B-team op de proppen kwam waren wij het wel. Anita als rechtsback, Koppers linksback, Özbiliz, Lukoki, Bulykin, Lodeiro en Serero hebben meegespeeld. Dat hield niet over, pffff.

In de return bij een 1-2 stand werd Eriksen gewisseld zonder dat hij geblesseerd was of iets dergelijks. Ajax ging er gewoon niet helemaal voor en Man U was machteloos, op Old Trafford werden ze gek toen ze bij hun 3e aftrap die wedstrijd de bal meteen aan Ajax inleverden en ver terug op eigen helft werden gedrongen. De volgende ronde hebben de 2 harde nederlagen tegen een Baskische club die in de eigen competitie 10e werd met een doelsaldo van -3 wel aangetoond hoe sterk/zwak die Mancunians waren in Europa. Over de blamage tegen Basel zwijg ik maar. Ik hoop dat we Manchester United komend seizoen weer loten. Al was het maar omdat ik best nog een keer uit mijn dak wil gaan op Old Trafford.

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr aug 03, 2012 8:14 am

't Is weer vrijdag: tijd voor een nieuwe Balgevoel-column op NUsport.

Deze week speelde 'Rangers Newco' zijn eerste officiële duel van het seizoen, uit bij Brechin City.

Balgevoel gaat over (wijlen?) Rangers FC. Bestaat die club nog? En: wat zou jouw supportershart je ingeven, als zoiets je club overkwam?

HIER LEZEN.

Edit: En ook deze week doorgeplaatst naar de hoofdsite NU.nl. Zelfde column, ander plekkie, iets andere opmaak ook, HIER dus.

K.
Still alive...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 03, 2012 9:43 am

Ik zit in November in Edinburgh voor een weekendje rugby. Als liefhebber was ik op zoek gegaan naar een leuk duel in de lagere regionen om te bezoeken op zaterdagmiddag. Tot nu toe was ik uitgekomen bij de derby tussen Edinburgh City en Spartans. Maar ik zie dat ik ook een uitstapje naar Glasgow kan overwegen om The Rangers FC in actie te zien in de competitie. Helaas een thuiswedstrijd want zo'n potje als dit is helemaal geweldig. Mooie foto ook!
Nil volentibus arduum

D_skilled

Bericht door D_skilled » di aug 07, 2012 10:57 am

Santi Cazorla naar Arsenal. Officieel bevestigd. Podolski, Giroud, Cazorla en wellicht ook nog Sahin. De eisen van van Persie lijken te zijn ingewilligd.

beelzebub

Bericht door beelzebub » di aug 07, 2012 11:24 am

Misschien moet hij maar technisch directeur worden daar.

Malaga bijna van een schuld van 35 miljoen verlost.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 07, 2012 11:24 am

Allemaal B-niveau.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » di aug 07, 2012 12:47 pm

D_skilled schreef:Santi Cazorla naar Arsenal. Officieel bevestigd. Podolski, Giroud, Cazorla en wellicht ook nog Sahin. De eisen van van Persie lijken te zijn ingewilligd.
Het probleem is niet zo zeer dat ze allemaal net onder de echte top zitten, het probleem is ook dat die op zich goede spelers zich maar niet tot 'sterkhouder' ontwikkelen zoals je vroeger Viera en Pires. Zo'n Nasri gaat dan weg om elders op de bank te zitten en een schim van zichzelf te worden, maar ook Chleb en Arshavin waren op zich goed genoeg om dat te worden. Maar ja, Arshavin had heimwee en Chleb werd was ook na een goed jaar alweer weg.

Als je nou 3 duurzame sterkhouders in het veld hebt staan, kun je met jonge spelers heel ver komen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 07, 2012 2:30 pm

Weggooiertje van persie kan maar beter weggaan bij Arsenal, alle drie aanvallers, God verhoeden het dat Wenger de euvele moed heeft om hem een keer niet in de spits op te stellen, spelen ze ook net zoals bij het Nederlands elftal met 10 man.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 08, 2012 3:10 pm

InnerHarbour schreef:Weggooiertje van persie kan maar beter weggaan bij Arsenal, alle drie aanvallers, God verhoeden het dat Wenger de euvele moed heeft om hem een keer niet in de spits op te stellen, spelen ze ook net zoals bij het Nederlands elftal met 10 man.
Wenger gaat echt niet Huntelaar kopen en in de spits zetten en Wenger kennende kunnen die aankopen wel wat meer dan panklare voorzetten afwachten.

Plaats reactie