Voetbalzone.nlBalotelli: 'Naar Barça? Nee, ik voetbal niet met meisjes'
Vrijdag, 27 juli 2012 om 12:25
Mario Balotelli is zonder meer de meest besproken voetballer ter wereld en doet er niet veel aan om uit het nieuws te blijven. De aanvaller van Manchester City liet in een interview al weten dat hij kooivechter zou zijn geworden als hij het niet had gemaakt als voetballer en zet nu weer de verhoudingen bij Barcelona op scherp. Balotelli ziet zichzelf voorlopig niet bij de Spaanse club spelen.
/
Op de vraag of de Italiaan voor Barcelona zou willen uitkomen, antwoordde Balotelli volgens het Spaanse medium 20 minutos met een grote glimlach: "Of ik voor Barcelona zou willen spelen? Nee, ik voetbal niet met meisjes", zou de aanvaller hebben gezegd. Daarmee bedoelde hij te zeggen dat de spelers van de Catalanen wel heel erg gemakkelijk naar de grond gaan.
Spelers als Andrés Iniesta en Sergio Busquets kregen in het afgelopen seizoen de nodige kritiek over zich heen, omdat zij zich vaak schuldig zouden maken aan toneelspel. Balotelli kwam het tweetal, evenals enkele andere spelers van Barcelona, nog tegen op het afgelopen EK. Spanje en Italië stonden twee keer tegenover elkaar: in de groepsfase en in de finale.
Balotelli heeft er in ieder geval 1 fan bij :)