Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Duke » ma mar 04, 2019 11:37 am

Ik moet zeggen dat ik het PL voetbal niet heel erg volg, maar waarom zou Liverpool geen kampioen meer kunnen worden?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mar 04, 2019 12:48 pm

Duke schreef:Ik moet zeggen dat ik het PL voetbal niet heel erg volg, maar waarom zou Liverpool geen kampioen meer kunnen worden?
IH is een beetje een drama queen. Natuurlijk is het nog niet gespeeld.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

columbus

Bericht door columbus » ma mar 04, 2019 1:07 pm

Kreeg gisteren een beetje het idee dat Liverpool vooral tegen zichzelf liep te spelen? Toch de druk? Het druk zetten wat ze voor de winter deden is niet meer. Salah raakt geen knikker...

Ze zijn zeker nog niet kansloos hoor. City sprankelde op een paar momenten na ook niet. Het wordt nog spannend, als Liverpool zich kan herpakken is kampioen worden echt wel mogelijk.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo mar 06, 2019 9:13 am

Het lag aan de wind volgens Klopp. Of was het het gras? En anders was het de luchtvochtigheid. En dat komt dan weer van zijn eigen krokodillentranen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel

Bericht door Lionel » vr mar 08, 2019 11:37 am

Leeft IH nog?
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » vr mar 08, 2019 11:50 am

Lionel schreef:Leeft IH nog?
Die is nog bezig met een heel groot stuk humble pie naar binnen te werken.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mar 08, 2019 5:18 pm

Kom op, het is toch duidelijk dat na die eenvoudige poule, nu Real een loting was waar zelfs Emmen van gewonnen zou hebben.
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mar 08, 2019 7:17 pm

Bovendien speelde Real op 20 procent. :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 09, 2019 2:38 am

En de VAR hielp Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mar 09, 2019 10:24 am

LucaS schreef:Kom op, het is toch duidelijk dat na die eenvoudige poule, nu Real een loting was waar zelfs Emmen van gewonnen zou hebben.
Jep ik las het al op een Britse site met practical jokes. Ajax heeft heel goede lijntjes met de UEFA en daarom de aller zwakste opponent die ze konden treffen gekregen. :hypocrite.gif: :hypocrite.gif:
En kun je nagaan als Feyenoord net na die 6-2 tegen Real had gemogen, hoeveel was het dan wel niet geworden..... :smile-ajax.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo mar 10, 2019 5:57 am

Die zien we pas weer na een nederlaag van Ajax of een winstpartij van Liverpool.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 10, 2019 11:26 am

Goed nieuws voor IH - volgend seizoen kan Liverpool zomaar kampioen worden. :smallgrin.gif:
De Ligt sluit Liverpool-transfer niet uit

Matthijs de Ligt sluit een toekomstige transfer naar Liverpool niet uit. De verdediger vertelt dat in gesprek met Goal. De Engelse topclub is een van de vele clubs die interesse heeft in de talentvolle aanvoerder van Ajax.

Mocht De Ligt een transfer maken naar Liverpool komt hij daar te spelen met Virgil van Dijk, zijn kompaan bij het Nederlands elftal. 'Hij is wel een die speler die de ervaring heeft. Daar probeer je wat van op te pakken', aldus De Ligt, die de vraag krijgt of hij met Van Dijk samen gaat spelen bij Liverpool. 'Het kan, het kan. Hij speelt bij Liverpool, een mooie club, maar ik ben daar nu helemaal niet mee bezig. Ik focus me nu op Ajax en dan zie ik wel waar ik terechtkom.'

Naast Liverpool zijn er veel meer clubs met interesse in De Ligt. Vanuit Engeland zou er interesse zijn van onder meer Arsenal en Manchester City, terwijl uit andere landen onder meer Juventus, FC Barcelona en Bayern München de verdediger nauwlettend volgen.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 10, 2019 2:57 pm

4-2 gewonnen van Burnley.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mar 10, 2019 3:05 pm

Gezond verstand schreef:
Die zien we pas weer na een nederlaag van Ajax of een winstpartij van Liverpool.
Hij is in de ziekenboeg. Hopelijk niet serieus. Naar verluid tijdelijk verblind. Geen vuurwerk, maar iets met ontzettend scherp flitsend gesteek.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 10, 2019 7:38 pm

Haha dat Burnley.... Niveau Fortuna
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 10, 2019 10:27 pm

Lionel schreef:Haha dat Burnley.... Niveau Fortuna
Geef de TD van Fortuna (of die van Heracles of van Excelsior) het budget van Burnley en die formeert in een mum van tijd een 10 keer zo goed team.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mar 13, 2019 11:28 pm

Gefeliciteerd IH!
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mar 14, 2019 12:16 am

Ik had 30 euri op winst Liverpool gezet bij Unibet en kreeg er € 109.50 voor terug!

Inderdaad gefeliciteerd IH; wat mij betreft loten wij de Scousers.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do mar 14, 2019 1:30 am

Dank heren en jullie ook flapstaar met het halen van de kwartfinalet. Sinds vorige week zondag weggebleven omdat ik zo de pest in had dat wij het kampioenschap verspeeld hebben. :1evil.gif: Daarna geen zin meer om te reageren aangezien 85% van dit forum niet inziet dat Ajax zoveel mazzel heeft gehad tegen Real en ook geen tegenspraak meer dulden, zie de reactie naar Wouter, Javis en Joey, er viel met het gros hier geen zinnig woord meer te praten.

Goed te zien dat mensen zoals Marillion en Cees (tegen alle 7 tegenstanders zijn wij de underdog) nog enig realisme hebben.

Hoop dat wij jullie treffen in de kwartfinale! :biggthumpup.gif:
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » do mar 14, 2019 2:19 am

InnerHarbour schreef:Dank heren en jullie ook flapstaar met het halen van de kwartfinalet. Sinds vorige week zondag weggebleven omdat ik zo de pest in had dat wij het kampioenschap verspeeld hebben. :1evil.gif: Daarna geen zin meer om te reageren aangezien 85% van dit forum niet inziet dat Ajax zoveel mazzel heeft gehad tegen Real en ook geen tegenspraak meer dulden, zie de reactie naar Wouter, Javis en Joey, er viel met het gros hier geen zinnig woord meer te praten.

Goed te zien dat mensen zoals Marillion en Cees (tegen alle 7 tegenstanders zijn wij de underdog) nog enig realisme hebben.

Zinnige woorden zijn in jouw ogen toegeven aan jouw feiten dat we mazzlen en underdog zijn en Mickey mouse en noem de hele bingokaart maar op.

Ik waardeer je Liverpool inbreng, je kijk op voetbal, maar niet het constante neerbuigende gezuig op Ajax en haar prestaties hier. Ook al doen anderen heel erg hun best om dat gezuig op te wekken. Je kan ook gewoon eens melden dat het een puike prestatie is van Ajax, Zonder bijzinnen met diskwalificaties.

Dan kun je wat mij betreft gewoon beter naar het ADO den haag forum en Blijf dan maar helemaal weg hier.

En ook gefeliciteerd met die 1-3
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Sandro

Bericht door Sandro » do mar 14, 2019 8:37 am

Welkom in de kwartfinale!

Als ik het goed zie, is het al sinds 1977/78 geleden dat Ajax en Liverpool beiden in de kwartfinale van toen nog de Europacup 1 zaten.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey

Bericht door wimpey » do mar 14, 2019 8:51 am

Liverpool volledig terecht door, zit veel meer in dan in dat steriele Bayern. Ze hadden natuurlijk mazzel dat Rafinha i.p.v. Kimmich speelde, dat maakte het voor Mané veel makkelijker. Prachtige goals van die jongen en een imponerende VVD. :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 14, 2019 9:48 am

InnerHarbour schreef:Dank heren en jullie ook flapstaar met het halen van de kwartfinalet. Sinds vorige week zondag weggebleven omdat ik zo de pest in had dat wij het kampioenschap verspeeld hebben. :1evil.gif: Daarna geen zin meer om te reageren aangezien 85% van dit forum niet inziet dat Ajax zoveel mazzel heeft gehad tegen Real en ook geen tegenspraak meer dulden, zie de reactie naar Wouter, Javis en Joey, er viel met het gros hier geen zinnig woord meer te praten.

Wat is dit dan voor zielig gedoe?
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » do mar 14, 2019 10:19 am

Heee, een steen is weer opgetild. Welkom terug IH.

Lionel

Bericht door Lionel » do mar 14, 2019 10:27 am

elliquido schreef:

Zinnige woorden zijn in jouw ogen toegeven aan jouw feiten dat we mazzlen en underdog zijn en Mickey mouse en noem de hele bingokaart maar op.

Ik waardeer je Liverpool inbreng, je kijk op voetbal, maar niet het constante neerbuigende gezuig op Ajax en haar prestaties hier. Ook al doen anderen heel erg hun best om dat gezuig op te wekken. Je kan ook gewoon eens melden dat het een puike prestatie is van Ajax, Zonder bijzinnen met diskwalificaties.

Dan kun je wat mij betreft gewoon beter naar het ADO den haag forum en Blijf dan maar helemaal weg hier.

En ook gefeliciteerd met die 1-3
Dit dus. Lekker oppleuren.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie