Maar z'n ingrepen waren ook niet gelukkig. Bracht allerlei jonge spelers die je het liefst niet brengt als je de druk op de ketel wil zetten, ze maakten dan ook erg veel fouten.Peter schreef:Mwah als ze Robinho erbij hebben, dan is daar wel wat mogelijk. Op basis van 1 wedstrijdje leek het wel te klikken daar. Die krijgen met Ibra en eventueel Robinho echt wel een boost, hoor.
Benitez gaat goed inderdaad. Hij speelt ook nog eens met dezelfde spelers haha. Inter was trouwens vooral ongelukkig, hoor. Die Viviano was de MOTM.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Sampdoria heeft die briljante Litouwer (of iets dergelijks) nog geloosd ook, gaat naar Valencia.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ai een aderlating voor PSV en Doedelzak in het bijzonder. 

- peter
De Gazzetta dello Sport houdt online een update bij van wat er allemaal gaande is. Erg grappig om te lezen.
Robinho zou het vliegtuig genomen hebben naar Milaan. De deal Borriello naar Juventus zal dus ook nog wel rondkomen. Verschil zit hem nog in salaris (3.5 bod en 4 miljoen de eis van Borriello), want Juve en Milan zijn het al eens over de prijs. 2 Miljoen huursom voor dit jaar en daarna is de koopsom 13 miljoen.
Robinho zou het vliegtuig genomen hebben naar Milaan. De deal Borriello naar Juventus zal dus ook nog wel rondkomen. Verschil zit hem nog in salaris (3.5 bod en 4 miljoen de eis van Borriello), want Juve en Milan zijn het al eens over de prijs. 2 Miljoen huursom voor dit jaar en daarna is de koopsom 13 miljoen.
Die Boriello dumpen en Robinho halen is wel slim. Waarom haalt Juventus Robinho niet? Die kunnen wel wat klasse gebruiken hoor.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Borriello wordt nu aangeboden bij Roma. Eens zien hoe dit afloopt.
- peter
Volgens de GdS is het nu zefls de enige optie, want Juventus heeft zich teruggetrokken.
Valt me op dat de Italiaanse clubs druk bezig zijn. Veel transferactiviteiten, terwijl het elders zo rustig is.
Valt me op dat de Italiaanse clubs druk bezig zijn. Veel transferactiviteiten, terwijl het elders zo rustig is.
Inderdaad.
Juventus heeft de verschrikkelijke Camoranesi kunnen lozen, in Stuttgart. Wimpey zal blij zijn.
Juventus heeft de verschrikkelijke Camoranesi kunnen lozen, in Stuttgart. Wimpey zal blij zijn.
Peter schreef:Borriello wordt nu aangeboden bij Roma. Eens zien hoe dit afloopt.
Alsjeblieft niet zeg..
- peter
Wordt nog altijd genoemd. Ook Liverpool wordt met die jongen in verband gebracht. Robinho heeft een medische keuring ondergaan en hoeft alleen nog een handtekening te zetten, maar dan moet er wel geld zijn en dat is er (nog) niet. Lees overigens nu net (edit dus) dat de transfer van Robinho niet afhangt van de verkoop van Borriello.
Marotta roept net op Sky Italia dat Juventus klaar voor vandaag is, maar andere bronnen roepen weer dat hij naar een hotel afreist om te praten met Pazzini in een laatste poging.
Kaladze gaat overigens naar Genoa, al is dat ook nog niet helemaal rond.
Marotta roept net op Sky Italia dat Juventus klaar voor vandaag is, maar andere bronnen roepen weer dat hij naar een hotel afreist om te praten met Pazzini in een laatste poging.
Kaladze gaat overigens naar Genoa, al is dat ook nog niet helemaal rond.
Snap daar weinig van, er is nu geen geld voor Robinho maar vanavond misschien wel?
Als Borriello verkocht is?
Pazzini zou dan wel weer een topaankoop zijn voor Juve.
Pazzini zou dan wel weer een topaankoop zijn voor Juve.
Hoeveel moet die Borriello eigenlijk kosten? Volgens mij heeft Roma geen stuiver te makken...
Met pijn en moeite hebben ze net Burdisso gekocht, en die betaling is uitgesmeerd over 3 jaar omdat ze het geld nu niet hebben.
Met pijn en moeite hebben ze net Burdisso gekocht, en die betaling is uitgesmeerd over 3 jaar omdat ze het geld nu niet hebben.
- peter
Misschien lapt Silvio wat bij. Huntelaar is ook nog altijd niet bevestigd he. Misschien wacht men daar op.Benji schreef:Snap daar weinig van, er is nu geen geld voor Robinho maar vanavond misschien wel?
Traoré ondergaat nu een medische keuring in Turijn (Juve).
Ben wel benieuwd hoe Allegri in godsnaam met Robinho, Ronaldinho, Ibra én Pato wil gaan spelen.
- peter
Een bank (unicredit) lijkt nu 15 miljoen te lenen aan Roma om zo de transfer rond te maken, aldus GdS.Hoeladans schreef:Hoeveel moet die Borriello eigenlijk kosten? Volgens mij heeft Roma geen stuiver te makken...
Liever dat probleem, dan Lanzafame, Martinez, Del Piero, Amauri, Quaqmire, Krasic en Pepe.
- peter
Rinaudo nog naar Juventus (komt van Napoli). Krijgen dus met Traoré en deze jongen wat meer mogelijkheden achterin. Nu nog Grosso lozen dus.
- peter
Yup. Chiellini heeft ook al geroepen dat Juventus stukken minder is dan Inter en Milan. Quagliarella, Amauri, Krasic en Del Piero zijn wel OK, maar met Amauri als enige diepe spits is het nog steeds behelpen, hoor.Feest schreef:Liever dat probleem, dan Lanzafame, Martinez, Del Piero, Amauri, Quaqmire, Krasic en Pepe.
Vergeet verder Iaquinta niet hè.

Een soort van 4231?
Zlatan in de punt en de rest er omheen?
Hoe ga je dan met Seedorf spelen?
Zlatan in de punt en de rest er omheen?
Hoe ga je dan met Seedorf spelen?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Robinho heeft getekend, aldus GdS.
Poeh, dat wordt me een team, zeg.
Poeh, dat wordt me een team, zeg.
Wat hebben ze in de verdediging? Is dat wat? Aanvallend is het wel aardig. Benieuwd hoe ze als team gaan fungeren..
Ik zie Zlatan geen gaten trekken voor Ronaldinho, of Ronaldinho terugverdedigen als Zlatan's actie mislukt.
Ik zie Zlatan geen gaten trekken voor Ronaldinho, of Ronaldinho terugverdedigen als Zlatan's actie mislukt.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Borriello gaat naar Roma, aldus GdS.
Milan heeft achterin dezelfde mensen als vorig jaar. Niet veel bijzonders, maar sterk genoeg om mee te doen om de titel.
En Roma heeft nog 10 minuten om Behrami ook rond te krijgen.
Milan heeft achterin dezelfde mensen als vorig jaar. Niet veel bijzonders, maar sterk genoeg om mee te doen om de titel.
En Roma heeft nog 10 minuten om Behrami ook rond te krijgen.