Oh je hebt ook Liverpool gekeken.Lionel schreef: Er was echt topvoetbal op tv.

Moderator: mods
Oh je hebt ook Liverpool gekeken.Lionel schreef: Er was echt topvoetbal op tv.
De landstitel pakken in de Premier League heeft over 38 wedstrijden meer met geluk te maken dan met kunde, zo lijkt het.InnerHarbour schreef:Geen idee of wij het redden. Ik heb goede hoop, we hebben de spelers voor maar het heeft ook met geluk, pech, blessures te maken. Tot de volgende international break krijgen wij Everton, Burnley en Fullham die moet je gewoon winnen en dan zit je al in april. We shal see.
Nogal. Dat Everton is helemaal een drama. Hoe kun je met zoveel geld zo'n stel knoeiers op de been brengen?raymon schreef:Merseyside Messi speelt niet heel erg lekker.
Je kunt altijd nog City fan worden.InnerHarbour schreef:Fuck it another season down the drain fuck it city will not give it away like did fuck it.
Ahhhhh gossie. Ik zeg al weken dat dit eraan zit te komen. Maar steeds je grote bekInnerHarbour schreef:Verbrand lekker klootzakken met jullie grote muilen, echt voor types zolas jullie hoop ik dat Ajax eruit vliegt.
Doe effe normaal he. Liverpool speelt al weken matig en de weinige kansen die gecreëerd worden, die gaan er niet in.InnerHarbour schreef:Verbrand lekker klootzakken met jullie grote muilen, echt voor types zolas jullie hoop ik dat Ajax eruit vliegt.