Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United onder Mourinho

Bericht door Lionel » wo jul 26, 2017 10:15 pm

Neerknuppelen dan
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » do jul 27, 2017 7:32 am

beelzebub schreef:Nou nou, dat kan ook wel een tandje minder Rishi.
Een paar tanden minder is vast ook geen probleem :smallgrin.gif:

Gewoon niet serieus nemen die Portugees.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 31, 2017 9:18 pm

Nou, dat is de laatste keer geweest dat ze bij United een dopingcontrole niet serieus nemen:
Niet te geloven. Je kan dus gewoon niet meewerken aan een test en dan krijg je een boete die de eerste de beste ballenjongen daar uit z'n binnenzak betaald. In veel andere sporten staat een geweigerde test gelijk aan een positieve test.
Nil volentibus arduum

Iniesta

Bericht door Iniesta » ma jul 31, 2017 9:50 pm

Doping heeft toch geen zin in het voetbal, je gaat de bal niet beter trappen...

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 31, 2017 9:59 pm

Vertel dat maar aan Juventus...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma jul 31, 2017 10:55 pm

Wij willen onze UEFA cup terug. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 01, 2017 7:22 am

:smallgrin.gif:

Ik ben vrijwel nooit een voorstander van het aanpassen van uitslagen vanachter een bureau. Maar dit soort incidenten is wel tekenend voor de manier waarop de voetbalsport omgaat met het bestrijden van doping. Als je het zo niet serieus neemt kun je net zo goed geen enkele controle doen. Het huidige niveau van controles is sowieso een een lachertje. Zeker als je bedenkt met welke budgetten clubs werken.

Geef het dan maar gewoon vrij. Hoef je er ook geen toneelstukje over op te voeren en kunnen clubs gewoon hun gang gaan.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 01, 2017 8:00 am

Dus een speler sloeg de controle over, een ander misdroeg zich. De laatste wordt geschorst, de eerste krijgt een dagloon aan boete. Vreemd. Maar de UEFA interesseert het dus nul.

Wanneer ik bondscoach zou zijn, zou ik van Blind wel ff willen weten waarom ie zo bang was voor de dopingcontrole. Het antwoord ligt immers voor de hand.

Khraa

Bericht door Khraa » di aug 01, 2017 8:02 am

Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat hij meer zin had in feestvieren dan een dopingcontrole.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 01, 2017 8:19 am

Daar moet je eens mee aankomen als atleet of wielrenner. Je krijgt dan gewoon een straf voor een positieve test. Het is op zijn minst bijzonder onprofessioneel. En dat is dan de meest gunstige uitleg vanuit hun perspectief.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 01, 2017 9:08 pm

Khraa schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat hij meer zin had in feestvieren dan een dopingcontrole.
Dit dus.
IK GELOOF!!!!!!

Sandro

Bericht door Sandro » di aug 01, 2017 9:40 pm

Marillion schreef:Daar moet je eens mee aankomen als atleet of wielrenner. Je krijgt dan gewoon een straf voor een positieve test. Het is op zijn minst bijzonder onprofessioneel. En dat is dan de meest gunstige uitleg vanuit hun perspectief.
In de grootste sport ter wereld (lijkt mij althans?) gaan sommige dingen nog heel klunzig.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 01, 2017 9:52 pm

Lionel schreef:
Khraa schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat hij meer zin had in feestvieren dan een dopingcontrole.
Dit dus.
Prima als dat je mening is maar maak dan ook geen probleem van dopinggebruik in het voetbal of welke andere sport dan ook. Want als je controles niet serieus neemt accepteer je per saldo dus ook dopinggebruik in de sport.

Ik wist al wel dat het in het voetbal geen prioriteit heeft maar dat je hier zo makkelijk weg mee kunt komen daar kijk ik toch nog wel een beetje van op. Het is echt een vrijbrief om je gang te gaan.
Nil volentibus arduum

Khraa

Bericht door Khraa » di aug 01, 2017 10:13 pm

Ze hebben toch wel de dopingtest ondergaan? (dat begreep ik er althans van). Ik dacht te lezen dat ze het alleen niet op het moment deden dat het moest (vanwege de foto o.a.).
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 01, 2017 10:20 pm

Marillion schreef:
Lionel schreef:
Dit dus.
Prima als dat je mening is maar maak dan ook geen probleem van dopinggebruik in het voetbal of welke andere sport dan ook. Want als je controles niet serieus neemt accepteer je per saldo dus ook dopinggebruik in de sport.

Ik wist al wel dat het in het voetbal geen prioriteit heeft maar dat je hier zo makkelijk weg mee kunt komen daar kijk ik toch nog wel een beetje van op. Het is echt een vrijbrief om je gang te gaan.
Ben ik het mee eens. Maar het lijkt me niet dat Blind aan de doping zit. Lijkt mij eerder dat hij geen zin had.

Als ik vijf miljoen per jaar zou verdienen zou ik ook vaker boetes pakken of harder rijden.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 02, 2017 10:58 am

Khraa schreef:Ze hebben toch wel de dopingtest ondergaan? (dat begreep ik er althans van). Ik dacht te lezen dat ze het alleen niet op het moment deden dat het moest (vanwege de foto o.a.).
Ik heb diverse Engelse berichtgeving gelezen en ik heb er niet uit kunnen opmaken dat zij de dopingcontrole geweigerd hebben. Ze hadden geen zin om te gaan en hebben lopen kloten maar nergens staat dat ze uiteindelijk niet gegaan zijn. Kan mij ook niet voorstellen dat een weigering je 5000 kost en verder niets.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » wo aug 23, 2017 6:25 pm

Wat een lul die Jones.
Jones door het lint na Europa League-finale: 'Hij zei dat ik een lul was'

Na de Europa League-finale tussen Ajax en Manchester United werden Daley Blind en Phil Jones bestraft door de UEFA omdat ze lastig deden over de dopingcontrole. Luka Zajc van de UEFA laat aan Manchester Evening News weten wat Jones gezegd heeft.

"Hij vertelde me dat ik een lul was omdat ik dit deed, dat ik een klotebaan had en hoe ik zo dom kan zijn dat ik ooit overwogen heb om zo'n baan te nemen", zegt Zajc. "Ik bleef kalm en vertelde hem dat dit de regels van de UEFA zijn en het mijn taak is om dit te doen. Hij bleef echter maar gaan. Ik vroeg hem om rustig te doen en te stoppen met mij te beledigen. Toen wilde hij niet meer met me praten."

Zajc probeert begrip op te brengen voor Jones, maar benadrukt wel wat de regels zijn. "Ik begrijp dat een speler soms boos of gefrustreerd is, maar hij moet het werk dat wij doen respecteren. Dat is het minste dat we kunnen verwachten van een sportman", zegt Zajc. Jones werd twee Europese wedstrijden geschorst en kreeg een boete van 10.000 euro. Blind kreeg een boete van 5.000. Ook United moest 10.000 euro betalen.

Iniesta

Bericht door Iniesta » wo aug 23, 2017 7:54 pm

Vervang Jones voor Froom en de wereld was te klein geweest, nu slechts een voetnoot.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo aug 23, 2017 7:59 pm

Iniesta schreef:Vervang Jones voor Froom en de wereld was te klein geweest, nu slechts een voetnoot.
Jones is ook maar een voetnoot in het hoofdstuk van het voetbal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo aug 23, 2017 11:42 pm

Ach die jongens willen feest vieren, ik snap dat wel. Doe dat soort dingen voor de wedstrijd en je hebt geen problemen. Je pist of je speelt niet. Klaar!

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di nov 07, 2017 3:53 pm

De Belgische voetballer heeft bij het Hooggerechtshof in Londen een rechtszaak aangespannen tegen het Amerikaanse merk.

De middenvelder, sinds 2013 uitkomend voor Manchester United, ging al tijdens zijn periode bij Everton in zee met New Balance. Fellaini stelt dat de New Balance-schoenen, die hij moest stomen voordat hij ze kon dragen, zorgden voor 'minder spelplezier en ongemakken'. Het zou zijn prestaties negatief hebben beïnvloed.

Volgens The Sun eist de 80-voudig international, die naar eigen zeggen geregeld bij de firma op de deur klopte, 2,4 miljoen euro van New Balance.

Het Amerikaanse sportmerk verwerpt de aanklacht in een reactie bij ESPN. Fellaini zou in het verleden altijd gezegd hebben dat de schoenen 'perfect' waren.

"Hoewel we geen commentaar kunnen geven over een hangende zaak, kan New Balance bevestigen dat de firma zich krachtig zal verdedigen. We hebben een lange traditie in het maken van uitstekende schoenen om tegemoet te komen aan de noden van sporters wereldwijd. New Balance heeft er vertrouwen in dat we correct gehandeld hebben en we zijn dankbaar voor de diensten die meneer Fellaini ons vroeger heeft verleend."
haha. Het klinkt als excuus, maar het zou me niet verbazen als het klopt. Wat weet een Amerikaans bedrijf van voetbalschoenen? De beste pantoffels waren voor mij die van Cruijff. Echt een soort tweede huid. Half maatje te klein kopen zodat het leder om den voeten vormt.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di nov 07, 2017 3:59 pm

Was het niet Van Basten die op Adidas schoenen speelde met het Cruijff logo erop?

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di nov 07, 2017 4:01 pm

Geen idee. lol Is dat echt gebeurd?

Bergkamp speelde een tijd op Cruyff's. Fluwelen techniek.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di nov 07, 2017 4:02 pm

Monkey Tonk schreef:Geen idee. lol Is dat echt gebeurd?

Bergkamp speelde een tijd op Cruyff's. Fluwelen techniek.
Volgens mij het EK '88 maar goed, dat kan ook een hoax zijn. Onzer AT Cruijff weet meestal wel of dit soort feitjes echt zijn of niet.

Sandro

Bericht door Sandro » di nov 07, 2017 4:49 pm

Klopt, dat is duidelijk gedocumenteerd. Hij vond ze niet lekker zitten.

Plaats reactie