Champions League
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Champions League
Realistisch gezien heb je straks 4 Engelse ploegen in de kwartfinale.
Schwalbe Gaymar, geen kaart. Vreemd.
-
- AT Toto winner 15/16
Toch weer twee keer Cristiano.
-
- AT Toto winner 15/16
Yes 3-1! Zag het in de tweede helft niet naar uit.
Slappe ploeg, dat PSG. Zwakke keeper. Asensio valt goed in. Ik heb een hekel aan iedere ploeg waarin die Neymar speelt. Kutkind.brigade zuid schreef:Yes 3-1! Zag het in de tweede helft niet naar uit.
Meunier valt ook lekker in, Asensio is zijn man.

- InnerHarbour
Mwah. Zometeen ff samenvatting Liverpool kijken. Met die voorhoede kun je in de CL ver komen.InnerHarbour schreef:En was Real-PSG ook leuk?

- InnerHarbour
Kunnen er zelfs 5 zijn. Liverpool vliegt morgenochtend naar Malaga voor 4 dagen trainen de zon, zal in prima stemming zijn.brigade zuid schreef:Realistisch gezien heb je straks 4 Engelse ploegen in de kwartfinale.
YNWA
Waarom kreeg Kroos geen geel voor zijn schwalbe.. daar hoor ik je dan niet overwimpey schreef:Liverpool lekker bezig. Madrid valt tegen en PSG is een stel ego's. Waarom kreeg lo Celso geen 2e geel bij pingel?

IK GELOOF!!!!!!
Welke schwalbe dan?Lionel schreef:Waarom kreeg Kroos geen geel voor zijn schwalbe.. daar hoor ik je dan niet overwimpey schreef:Liverpool lekker bezig. Madrid valt tegen en PSG is een stel ego's. Waarom kreeg lo Celso geen 2e geel bij pingel?
Waarom geef je me niet gewoon gelijk vwb die duikelaar Neymar?
Ik hoor je trouwens niet over Liverpool. Hun voorhoede kostte evenveel als die Burgerking van Baffa.
Welke schwalbe? In de eerste paar minuten. Ik heb de wedstrijd met een half oog bekeken maar ik zag toch weinig schwalbes van Neymar.
Klopt. Aanval is prima van Liverpool. Maar daarentegen kostte Van Dijk weer 80 miljoen meer dan Messi en Busquets
Klopt. Aanval is prima van Liverpool. Maar daarentegen kostte Van Dijk weer 80 miljoen meer dan Messi en Busquets

IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij hebt weer met een half oog gekeken. Neymar had al geel en verdiende zijn tweede voor een belachelijke schwalbe. Rond de 60ste minuut ofzo.
Heb het gezien. Klopt. Maar de scheids zag wel meer niet. Hands Ramos? Schwalbe Kroos?
IK GELOOF!!!!!!
Ze moeten de videoscheidsrechter in het leven roepen en net als met tennis drie stuks 'ingrijpen' geven. Heb je het juist gezien dan gaat er niks vanaf.
Schwalbes, overtredingen etc zouden ook achteraf bestraft moeten worden.
Schwalbes, overtredingen etc zouden ook achteraf bestraft moeten worden.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
wimpey schreef:Asensio valt goed in. Ik heb een hekel aan iedere ploeg waarin die Neymar speelt. Kutkind.

YNWA
Neymar is een spelvervuiler. Ik lees dat PSG piept over de scheidsrechter. I beg to differ: 'hands' Ramos was geen hands. Geen onnatuurlijke beweging. Lo Celso kreeg geen 2e geel bij de penalty. Naaimar kreeg geen geel voor z'n Schwalbe. Dat die pipo de duurste ter wereld is...Peter schreef:Jij hebt weer met een half oog gekeken. Neymar had al geel en verdiende zijn tweede voor een belachelijke schwalbe. Rond de 60ste minuut ofzo.

Diep in de 2e helft vlagde de grens wel tegen PSG, was geen buitenspel. Een paar tellen later eenzelfde geval met Asensio, ook geen buitenspel.
Asensio viel trouwens geweldig in. Hij is in veel betere vorm dan Benzema en Bale, dus ik vat niet dat hij niet begint. Zeer begaafde speler... Hetzelfde geldt voor Salah. Hoe die effe die goal weer maakt gisteren.

10 betere spelers?
Ik hoor je niet over de schwalbe van Kroos, Wimpey.. dat was echt een ergere dan die van Neymar. En dan gaat hij ook niet zo makkelijk liggen bij de 1-1, vond dat alles behalve een gele kaart.
Asensio in de Copa zien spelen? Raakte geen pepernoot.
Ik hoor je niet over de schwalbe van Kroos, Wimpey.. dat was echt een ergere dan die van Neymar. En dan gaat hij ook niet zo makkelijk liggen bij de 1-1, vond dat alles behalve een gele kaart.
Asensio in de Copa zien spelen? Raakte geen pepernoot.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond die dive van Neymar gewoon erger, hoor. Kroos maakt ook een verschrikkelijke schwalbe en verdient daar geel inderdaad. Neymar schopt van achteren en maakt deze schwalbe. En dat is dan dus gewoon rood.
-
- AT Toto winner 15/16
Dat van Ramos was geen hands hoor.
Eens. Hij had rood moeten krijgen. Maar met een gele kaart op zak laat Kroos zich niet zo makkelijk vallen bij de 1-1.Peter schreef:Ik vond die dive van Neymar gewoon erger, hoor. Kroos maakt ook een verschrikkelijke schwalbe en verdient daar geel inderdaad. Neymar schopt van achteren en maakt deze schwalbe. En dat is dan dus gewoon rood.
Slechte scheidsrechter. Kon het tempo niet aan.
Ben benieuwd naar de return. 2,5 van de 4 wedstrijden zijn al beslist. 17 goals. Prima avondjes hoor!
IK GELOOF!!!!!!
Bal komt tegen zijn arm aan. Arm was niet achter zijn rug ofzo. Gewoon een pingel.brigade zuid schreef:Dat van Ramos was geen hands hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Het was de bovenarm, en zijn arm stond keurig langs zijn lijf. Vond het geen pingel.Lionel schreef:Bal komt tegen zijn arm aan. Arm was niet achter zijn rug ofzo. Gewoon een pingel.brigade zuid schreef:Dat van Ramos was geen hands hoor.
Van beide kanten trouwens walgelijke schwalbe gedrag. Die van Kroos was misschien wel het ergste.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Rishi kent de regels blijkbaar niet.brigade zuid schreef:Dat van Ramos was geen hands hoor.
Lo Celso legt in de 16 een hand op de schouder van Kroos en trekt 'm licht terug, natuurlijk ga je dan liggen... Schwalbe Kroos begin wedstrijd heb ik niet gezien.
Die Schwalbe van Neymar was geel. Er was werkelijk 0 contact. Maar we kennen die pipo, hij is een spelvervuiler. Een zeer goede speler, met z'n acties en versnelling, maar hij komt m.i. niet eens in de buurt van Messi en CR7. Jongens als De Bruyne, Eriksen, Kane, Griezmann, Salah, Coutinho en nog enkelen sla ik qua impact op hun ploeg ook hoger aan. Gaat m.i. nergens over dat die softcock de duurste ter wereld is.
Hoezo is het geen pingel? De bal komt recht op hem af en hij houdt zijn arm naast zijn lichaam, weleens waar dicht, en de bal komt vol op zijn arm.
Schwalbes moeten bestraft worden, net als smerige overtredingen.
Schwalbes moeten bestraft worden, net als smerige overtredingen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Van hands of handspel bij voetbal is sprake als een veldspeler de bal opzettelijk met de hand of met de arm speelt of raakt. Wanneer de bal de schouder of andere lichaamsdelen raakt, is het nooit hands.
Er moet sprake zijn van het opzettelijk spelen van de bal. Als de bal niet opzettelijk geraakt wordt, is het dus geen hands. Wel kan er sprake zijn van voorwaardelijk opzet: als de speler die de bal met arm of hand beroert zijn arm op een positie houdt dat hij zou moeten kunnen begrijpen dat een handsbal het gevolg kan zijn. Als een speler opspringt en zich met zijn armen breed maakt, is het dus wel degelijk hands als daar vervolgens tegenaan geschoten wordt.
YNWA