UEFA Cup
Moderator: mods
In de UEFA Cup heeft Werder Bremen inderdaad nog maar zelden een verpletterende indruk weten te maken. Espanyol is een rappe ploeg, die zien er sowieso flitsend uit.Jöhnk schreef:Dat zou een mooie finale zijn idd. Alhoewel Espanyol tegen Ajax op mij meer indruk maakte dan Bremen.
Sevilla verdient het sowieso om dit seizoen met een prijs aan de haal te gaan. Mooie club, goede trainer en een elftal met veel voetbal in zich. Ik zou er ook geen enkele moeite mee hebben als ze de treble zouden winnen.
Dat kwam ook door de vormcrisis van Klose. Die legt ze er normaal gemakkelijk in.Jöhnk schreef:Werder is geen ploeg die makkelijk het spel maakt. Tegen Ajax hadden ze na een helft aanprutsen 2 spelhervattingen + de hulp van de lijnrechter nodig om tot scoren te komen.
Dat Espanyol ook weer niet zo slecht is, mag inmiddels duidelijk zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Die De la Pena was er tegen Ajax niet bij, toch? Snap niet wat hij in dat elftal doet. Het is net alsof je Gabri achter de spitsen ziet spelen, met zijn 'afgemeten' steekballetjes de hele tijd. Ik ken zijn statistieken niet, maar het zou me niets verbazen als hij nooit scoort.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do apr 26, 2007 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, die vallen met zo'n uitslag behoorlijk door de mand. Al zal ook Louis van Gaal kunnen beamen dat het scoreverloop ook niet in hun voordeel was.Alexander schreef:'Wonderploeg' Bremen is helemaal van de mat geveegd.
Maar dat Espanyol is dus toch niet zo slecht als ik in eerste instantie dacht. Dat we er thuis van verloren vond ik maar niks maar inmiddels staan ze dus wel lachend in de uefa cup finale.
Inderdaad. Continu veel te harde passes en te trage aannames. En continu met de armen omhoog als zijn ploeggenoten de bal verspelen. Irritante gast.Jöhnk schreef:Die De la Pena was er tegen Ajax niet bij, toch? Snap niet wat hij in dat elftal doet. Het is net alsof je Gabri achter de spitsen ziet spelen, met zijn 'afgemeten' steekballetjes de hele tijd. Ik ken zijn statistieken niet, maar het zou me niets verbazen als hij nooit scoort.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
De la Peña is enorm wisselvallig. Soms krijgt hij het juist weer geweldig op z'n heupen.Jöhnk schreef:Die De la Pena was er tegen Ajax niet bij, toch? Snap niet wat hij in dat elftal doet. Het is net alsof je Gabri achter de spitsen ziet spelen, met zijn 'afgemeten' steekballetjes de hele tijd. Ik ken zijn statistieken niet, maar het zou me niets verbazen als hij nooit scoort.
Ze staam op dit moment ook 10de in Spanje met kans op meer. Je moet niet alles geloven wat Wimpey zegt.Marillion schreef:Maar dat Espanyol is dus toch niet zo slecht als ik in eerste instantie dacht. Dat we er thuis van verloren vond ik maar niks maar inmiddels staan ze dus wel lachend in de uefa cup finale.