Frankrijk

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » di feb 24, 2015 12:36 am

Klopp zou wel wat voor PSG zijn. Of een Guardiola. Ze hebben mooie spelers maar spelen echt afschuwelijk.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Yopi » ma mar 16, 2015 10:48 am


wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk

Bericht door wimpey » ma mar 16, 2015 10:57 am

Ach, Fransozen...

Zoveel schort er m.i. niet aan Zlatan. Hij zuipt niet en er verschijnen in de media geen verhalen over hem v.w.b. veelwijverij. Hij heeft een grote bek en schopt graag tegen heilige huisjes in het voetbal aan. Ik vent hem een goede gast.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Yopi » ma mar 16, 2015 11:22 am

Hij is een agressief type. Alleen van hem vindt men dat leuk.

https://www.youtube.com/watch?v=nBcY1o1BVsY

Andere vrouwen? Je weet het niet. Niet dat het me iets kan schelen.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk

Bericht door wimpey » ma mar 16, 2015 11:33 am

Yopi schreef:Hij is een agressief type. Alleen van hem vindt men dat leuk.
Kan het zijn dat jij hem niet zo leuk vindt omdat ie JC een enorme oetlul vindt? :aai.gif:

Hij 'doet' bijv. geen minderjarige hoeren. Met Zlatan is niet zoveel mis i.m.o. Maar dat is deels subjectief natuurlijk.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33921
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door Duke » zo jul 26, 2015 10:06 pm

http://www.vi.nl/nieuws/ibrahimovic-mis ... helsea.htm

Ergens zit er toch een draadje los bij hem.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » do nov 05, 2015 2:27 pm

Wat een vreemd verhaal.
'Benzema riskeert celstraf na bekentenis in afpersingszaak'

Karim Benzema is officieel aangeklaagd in de afpersingszaak rond Mathieu Valbuena, meldt het Franse persbureau AFP. De spits van Real Madrid mag voorlopig ook geen contact meer hebben met zijn collega-international.
Benzema wordt ervan verdacht dat hij een rol heeft gespeeld in een afpersingszaak rond Valbuena. Benzema zou vorige maand namelijk doorgespeeld hebben dat er een seksvideo bestond waarin Valbuena te zien zou zijn. Valbuena zou 150 duizend euro moeten betalen om te voorkomen dat deze video openbaar gemaakt zou worden. Er zijn al drie veronderstelde afpersers in staat van beschuldiging gesteld en in voorlopige hechtenis genomen.

Benzema verscheen donderdag voor een rechter in Parijs. Volgens AFP heeft de Franse international toegegeven dat hij betrokken is geweest bij de chantage. Hij zou een celstraf van vijf jaar riskeren. Benzema kwam de laatste weken niet in actie namens Real Madrid wegens een hamstringblessure.

VI.nl
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » do nov 05, 2015 2:50 pm

150.000 euro is een schijntje voor gasten die miljoenen per jaar verdienen. Hoopten ze zo het geld wat ze nog kregen van pokeren terug te krijgen ofzo? Net zoals die knakker bij Ajax die even 1000 euro uit een portemonnee haalde.

Kan me niet voorstellen dat voetballers zoals Benzema zo dom zijn, al blijven het soms grote kinderen :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33601
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frankrijk

Bericht door zeux » do nov 05, 2015 4:06 pm

Wow, dan wil je Benzema toch niet meer als teamgenoot hebben?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » do nov 05, 2015 4:34 pm

Huh? Perste hij Valbuena af? Ik las de berichten niet omdat ik dacht dat hij ook wel in de video te zien zou zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Frankrijk

Bericht door Sandro » vr mar 18, 2016 9:39 pm

Marseille-Rennes is leuk om te zien. Niet om het niveau maar wel om het scoreverloop. Het was 0-3, nu 2-3. En net bijna 3-3 maar bal op de paal.

Edit: 2-4. Blunder van keeper mandanda.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frankrijk

Bericht door Cruijff » vr mar 18, 2016 9:52 pm

Marseille-Rennes op vrijdagavond, sjeeezus, je vriendin zal blij van je worden, Sandro. :ajaxsmiley.gif: Of mag ik er van uitgaan dat de kids liggen te slapen en zij nu de deur uit is?

Natuurlijk zijn sommige Franse wedstrijden best boeiend om te kijken en meestal zijn dat idd die van Marseille (al dan niet tegen PSG), maar om dit nu op je vrijdagavond te doen. :smallgrin.gif: Heb je in de slaapkamer die truc met het startpistool al uitgeprobeerd? :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Frankrijk

Bericht door Sandro » vr mar 18, 2016 10:19 pm

Cruijff schreef:Marseille-Rennes op vrijdagavond, sjeeezus, je vriendin zal blij van je worden, Sandro. :ajaxsmiley.gif: Of mag ik er van uitgaan dat de kids liggen te slapen en zij nu de deur uit is?

Natuurlijk zijn sommige Franse wedstrijden best boeiend om te kijken en meestal zijn dat idd die van Marseille (al dan niet tegen PSG), maar om dit nu op je vrijdagavond te doen. :smallgrin.gif: Heb je in de slaapkamer die truc met het startpistool al uitgeprobeerd? :smile-ajax.gif:
Haha, ben tegenwoordig behoorlijk opportunistisch met betrekking tot het kijken naar voetbal. Als ik tijd heb om naar voetbal te kijken dan kijk ik gewoon naar wat er te zien is. En dan is deze wedstrijd nog niet eens zo onaardig gezien het scoreverloop.

Startpistool? uhh nee.

2-5 trouwens door nog een bal die Mandanda had moeten hebben!
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frankrijk

Bericht door Cruijff » vr mar 18, 2016 11:22 pm

Ok bedankt voor de update uit deze voetbalcompetitie waar in de tijden van Bernard Tapie de boel al omgekocht werd. :icon_wink.gif:

Ik zou het eigenlijk in het Golf topic moeten plaatsen, want hetzelfde roze konijn heeft ook een mooie mop over een al wat oudere kerel die in veel opzichten aan IH doet denken. :smile-ajax.gif: Maar, smaken verschillen, ik vind dit écht een mooie klassieker:

Seks en en het startpistool

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Frankrijk

Bericht door Sandro » za jun 25, 2016 8:35 am

Lekker bedragje :blush.gif: Onlangs nog contract verlengd en nu willen ze ineens van hem af. Tja...
Blanc krijgt 22 miljoen mee

Laurent Blanc is akkoord gegaan met de ontbinding van zijn contract en ontvangt een bedrag van maar liefst 22 miljoen euro ter compensatie.

Bron: L'Equipe
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Frankrijk

Bericht door Thom » do jul 14, 2016 8:56 pm

Die hoer van een Kluivert vertrekt per direct bij Ajax ("mijn club") om technisch directeurte worden bij PSG...... ("Ajax blijft mijn club, maar dit aanbod kon ik niet weigeren").
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33921
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door Duke » vr jul 15, 2016 8:52 am

Even wat rommel richting rommelhok geveegd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Frankrijk

Bericht door Cruijff » vr jul 15, 2016 12:58 pm

Ah, dus een clubicoon die een wezenlijk aandeel had in één de grootste successen van de afgelopen eeuw voor hoer uitmaken mag hier wel, maar een liedje quoten dat in het seizoen 2006/2007 in de Kuip werd gezongen is bestemd voor het afvoerputje? :aai.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » za dec 24, 2016 4:20 pm

Lionel schreef:Klopp zou wel wat voor PSG zijn.
:blackcat.gif:
Droom Draxler komt uit met toptransfer naar PSG

De gewenste transfer van Julian Draxler is rond. De middenvelder verruilt VfL Wolfsburg voor Paris Saint-Germain, dat naar verluidt 36 miljoen euro voor hem betaalt.
Droom? Nou voor de munten dan want hij gaat van de Bundesliga naar de veel zwakkere Ligue 1 waar PSG zonder Zlatan het een stuk minder doet. Of hij moet als sinds kind al in een PGS-pyjama slapen, dat kan natuurlijk ook. :hypocrite.gif:

VI
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » vr jan 20, 2017 2:48 pm

Het mag duidelijk zijn dat die panfluitspeler nog geen leuke hoedenzaak in Lyon ontdekt heeft.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » ma feb 06, 2017 5:52 pm

Die panfluitspeler is in Frankrijk op de zelfde weg verdergegaan waar hij in Manchester eindigde.
en El hapseflats verliest thuis van de nummer laatst. Die Nederlanders maken even een beste indruk. :excited.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » ma feb 06, 2017 8:15 pm

Ja hallo. Achter hem staat ook niet veel soeps. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Demosthenes » wo mar 22, 2017 12:03 pm

Memphis Depay ruilde afgelopen winter Manchester United in voor Olympique Lyonnais. Geen keuze op basis van gevoel, maar op basis van harde cijfers.

Dit meldt Voetbal International, dat spreekt van een 'laptoptransfer'. Memphis zag afgelopen zomer af van transfers naar Everton, Fenerbahce en Italiaanse en Spaanse subtoppers. De aanvaller koos voor Lyon en dat deed hij op basis van bevindingen van databasebureau Sci Sports.

Het bureau geeft transferadvies op basis van statistieken. Dit doet het door kenmerken van spelers af te zetten tegen speelwijze, trainer en ploeggenoten bij de geïnteresseerde clubs. Bij Memphis kwam Olympique Lyon uit de computer rollen.

Het Fenerbahce van trainer Dick Advocaat had interesse voor Memphis. De coach had hem graag gehaald, maar snapt dat de computer Olympique adviseerde. "Ik moet zeggen dat de Ligue 1 goed bij hem past. Een fysiek sterke competitie, daar blijft hij met gemak overeind."

In de eerste tien competitieduels scoorde Memphis al vijfmaal voor Lyonnais. Tevens gaf hij drie assists.
http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignout
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » wo mar 22, 2017 1:02 pm

Beetje out-of-the box in het conservatieve voetbalwereldje, maar wellicht wel beter voor hem. Hopelijk pakt het goed uit.

P.S. Arsenal maakt ook gebruik van data van dit bureau, dus wellicht is dat geen goede graadmeter. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » wo mar 22, 2017 2:07 pm

Het is natuurlijk op dit moment heel populair om Wenger direct of indirect voor een prutser uit te malen maar Arsenal kwalificeert zich, met gedurfd aanvalsspel al iets van 16 jaar onafgebroken voor de CL, iets waar menig club, ja ook LFC jaloers op is.
YNWA

Plaats reactie