Hij en Dembele tikken middenveld Juve tureluurs. De backs van Spurs daarentegen.Jöhnk schreef:Eriksen speelt op zijn Iniesta’s. Waanzinnig goed.

Geen ruk aan die CL he.

Moderator: mods
Hij en Dembele tikken middenveld Juve tureluurs. De backs van Spurs daarentegen.Jöhnk schreef:Eriksen speelt op zijn Iniesta’s. Waanzinnig goed.
Haha! Dit zijn wel de mooie potjes. Real Madrid, Barcelona, City, allemaal topploegen met topspelers maar het doet me verder niks.wimpey schreef:Geen ruk aan die CL he.
Tottenham is dit seizoen ook echt wel heel serieus goed.GangstaRiB schreef:Juve krijgt alle hoeken van het veld te zien. Dit soort clubs lijken ook af te haken bij de echte top.... Met Bayern gaat hetzelfde gebeuren. Houd je de top 6 van Engeland, top 2 van Spanje en PSG over denk ik.
Bayern mist tegenstand in de BuLi. Dodelijk voor een club als Bayern. De echte top komt dan niet meer naar Duitsland.Arthur schreef:Ik denk dat Bayern financieel nog wel mee kan, maar verder houdt het inderdaad wel een beetje op.
Die concentratie van geld, en daardoor kwaliteit, bij een klein aantal clubs zorgt dat de onderlinge wedstrijden natuurlijk van erg hoog niveau zijn. Helaas vind ik voetbal eigenlijk alleen leuk om te kijken als ik sympathie heb voor een van de teams en sympathie heb ik voor dit soort clubs per definitie niet.
Dat geldt dan voor PSG net zo goed.GangstaRiB schreef:Bayern mist tegenstand in de BuLi. Dodelijk voor een club als Bayern. De echte top komt dan niet meer naar Duitsland.Arthur schreef:Ik denk dat Bayern financieel nog wel mee kan, maar verder houdt het inderdaad wel een beetje op.
Die concentratie van geld, en daardoor kwaliteit, bij een klein aantal clubs zorgt dat de onderlinge wedstrijden natuurlijk van erg hoog niveau zijn. Helaas vind ik voetbal eigenlijk alleen leuk om te kijken als ik sympathie heb voor een van de teams en sympathie heb ik voor dit soort clubs per definitie niet.
Zijn wel weer sterk sinds Heynckes terug is. Zijn wat op leeftijd, maar hebben nog altijd heel veel kwaliteit.GangstaRiB schreef:
Bayern mist tegenstand in de BuLi. Dodelijk voor een club als Bayern. De echte top komt dan niet meer naar Duitsland.
Precies dat is de reden dat ik graag een potje van Spurs wil bezoeken dit seizoen nog.Iniesta schreef:Tottenham mooi testcase voor de stelling, wat als we onze beste spelers konden houden..
Eriksen gaat hopelijk de stap maken naar de echte top na dit seizoen.wimpey schreef:Bam, 2-2 door de maestro. Kroon op z'n wedstrijd.
In mindere mate, want die leggen lachend 200 miljoen voor Neymar neer. Die zijn alle schaamte en fatsoen voorbij. Een speeltje voor de sjeik. Maar de rest van de Lique 1 is niet veel. Zogenaamd Mbappé gehuurd om de regels te omzeilen.Arthur schreef:Dat geldt dan voor PSG net zo goed.GangstaRiB schreef:Bayern mist tegenstand in de BuLi. Dodelijk voor een club als Bayern. De echte top komt dan niet meer naar Duitsland.Arthur schreef:Ik denk dat Bayern financieel nog wel mee kan, maar verder houdt het inderdaad wel een beetje op.