Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Dat was trouwens niet de slotwedstrijd. Dat was een (salon)remise bij NEC toch?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Volgens mij heb ik het zo en zo over een andere wedstrijd, een jaartje of 10 eerder.
I think I lost my fucking headache
Staat die maffe Tevez met dit 'RIP Fergie' bord in z'n handen:

Tot je iets meer achtergrond weet, uit de Volkskrant: Bij het vertrek van de flamboyante Argentijn zei Ferguson dat ManUnited nooit de underdog zou zijn van City zolang Tevez er zou voetballen. 'Ten minste, niet zo lang ik leef', zei Ferguson.

Tot je iets meer achtergrond weet, uit de Volkskrant: Bij het vertrek van de flamboyante Argentijn zei Ferguson dat ManUnited nooit de underdog zou zijn van City zolang Tevez er zou voetballen. 'Ten minste, niet zo lang ik leef', zei Ferguson.
- Jinne
- Site Admin
Ja, daarna nog een 1-1 gelijkspel tegen NEC. Zij hadden onderin nog een puntje nodig en wij bovenaan.beelzebub schreef:Dat was trouwens niet de slotwedstrijd. Dat was een (salon)remise bij NEC toch?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hier maar effe, uit het AD:

Jari rocks!'Hoe meer ik Litmanen imiteerde, hoe beter ik werd'
Door: redactie
17-5-12 - 17:00
Wayne Rooney (26) verkeert in een van de beste fases van zijn loopbaan, waarin hij voor zijn club Manchester United bijna één op één loopt in doelpunten. Vlak voor het EK vertelt de Mancunian, de hoop van de Engelse natie, hoe hij steeds beter is geworden door het kijken naar andere (schaduw)spitsen. Eén van hen is Jari Litmanen.
Rooney keek als jongetje veel naar het Ajax van begin jaren negentig. De jonge Everton-supporter genoot van het beweeglijke voetbal van de Amsterdammers, gebaseerd op het revolutionaire totaalvoetbal van hun voorgangers uit de jaren zeventig. Rooney lette extra op Litmanen.
'Prachtig hoe hij zich telkens weer daar wist te manoeuvreren waar de ruimte lag', zegt Rooney, aanhanger van the beautiful game, tegen ESPN.
'Litmanen was altijd geduldig. Als je naar hem keek, zag het er nooit uit alsof hij haast had. Hij nam altijd zijn tijd. Dan, wanneer de kans zich voordeed, vond hij de ruimte om te scoren. Hoe meer ik dat toepas, hoe meer het werkt. Je moet weten waar iedereen is op het veld, je moet álles in de gaten hebben.'

Engeland en Schotland
Wordt Rooney toch nog sympathiek
Zit op dit moment Engeland - Rest of the World te kijken, een benefietwedstrijd voor Unicef. Rest of the world met Sar op doel en Seedorf en Japie Stam in de gelederen. Verder veel 'niet-voetballers' in de teams:
Playing for England will be: John Bishop, Marvin Humes, Jason Isaacs, Paddy McGuinness, Aston Merrygold, Olly Murs, Mark Owen, Ben Shephard, Jamie Theakston and Jonathan Wilkes with Robbie Williams as Captain. They will be joined by football legends Graeme Le Saux, Martin Keown, Kevin Phillips, David Seaman, Teddy Sheringham and Des Walker. Sam Allardyce will be the Manager with Peter Reid as Assistant Manager and Bradley Walsh as Coach.
Playing for Rest of the World will be: Gerard Butler, Joe Calzaghe, Will Ferrell, Woody Harrelson, Patrick Kielty, James McAvoy, Mike Myers, Ed Norton, Sergio Pizzorno and Gordon Ramsay with Michael Sheen as Captain. They will be joined by football legends Hernan Crespo, Roy Keane, Clarence Seedorf, Jaap Stam, Edwin Van Der Sar and Freddie Ljunberg. Kenny Dalglish will be the Manager with Ian Rush as Assistant Manager and Eric Harrison as Coach.
Gaat natuurlijk nergens over, maar wel lachen zo'n niks-aan-de-hand-wedstrijd voor het goede doel.
Playing for England will be: John Bishop, Marvin Humes, Jason Isaacs, Paddy McGuinness, Aston Merrygold, Olly Murs, Mark Owen, Ben Shephard, Jamie Theakston and Jonathan Wilkes with Robbie Williams as Captain. They will be joined by football legends Graeme Le Saux, Martin Keown, Kevin Phillips, David Seaman, Teddy Sheringham and Des Walker. Sam Allardyce will be the Manager with Peter Reid as Assistant Manager and Bradley Walsh as Coach.
Playing for Rest of the World will be: Gerard Butler, Joe Calzaghe, Will Ferrell, Woody Harrelson, Patrick Kielty, James McAvoy, Mike Myers, Ed Norton, Sergio Pizzorno and Gordon Ramsay with Michael Sheen as Captain. They will be joined by football legends Hernan Crespo, Roy Keane, Clarence Seedorf, Jaap Stam, Edwin Van Der Sar and Freddie Ljunberg. Kenny Dalglish will be the Manager with Ian Rush as Assistant Manager and Eric Harrison as Coach.
Gaat natuurlijk nergens over, maar wel lachen zo'n niks-aan-de-hand-wedstrijd voor het goede doel.
Meanwhile, Louis van Gaal has been linked with a director of football role at Liverpool but former Anfield favourite Steve Staunton reckons appointing the Dutchman would be a mistake.
He told talkSPORT: ‘There are rumours that Louis van Gaal will come in as a director of football, Who wants that though? Most managers will turn it down for that reason alone.
--> so true, through....
He told talkSPORT: ‘There are rumours that Louis van Gaal will come in as a director of football, Who wants that though? Most managers will turn it down for that reason alone.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hazard naar Chelsea. Ze gaan daar de verjonging dus echt doorzetten.
- Jinne
- Site Admin
Ook wel de Verbelging genoemd. Zonde dat ie daar naar toe gaat. Ik neem dat hij als 1e rechts- of linksback is gehaald in het 9-0-1 systeem van Chelsea?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Is dat ook niet een bijzonder vervelend ventje?Peter schreef:Hazard naar Chelsea. Ze gaan daar de verjonging dus echt doorzetten.
YNWA
Brendan Rodgers van Swansea wordt de nieuwe trainer / manager van Liverpool, las ik net. Happy, Steef?
VDV wordt zowel in de UK als in Duitsland ernstig in verband gebracht met S04. Bring it on!
Bayern wil Dzeko. Vraag me af wat dat voor Gomez zou betekenen. Want Bayern heeft immers ook Pizarro al gehaald.
VDV wordt zowel in de UK als in Duitsland ernstig in verband gebracht met S04. Bring it on!

Bayern wil Dzeko. Vraag me af wat dat voor Gomez zou betekenen. Want Bayern heeft immers ook Pizarro al gehaald.
Sylvie -- TV. CL. Geld.Rishi schreef:Van der Vaart naar Schalke? Waarom zou hij daarheen gaan?
Ja hoor, hij bestaat, de broer van Petrovic.
Eindelijk een keuze met ballen van Liverpool, hopelijk pakt het met deze jonge trainer beter uit dan met Villas-Boas in Engeland.

Eindelijk een keuze met ballen van Liverpool, hopelijk pakt het met deze jonge trainer beter uit dan met Villas-Boas in Engeland.
www.volkskrant.nl
Brendan Rodgers (39) is de nieuwe coach van Liverpool. Dat maakte de Engelse voetbalclub vrijdag bekend. .
De trainer van Swansea City vervangt bij de club van Dirk Kuijt Kenny Dalglish, die na dit seizoen vanwege de tegenvallende resultaten werd ontslagen. Ondanks investeringen van vele miljoenen eindigde Liverpool in de Premier League slechts als achtste.
Rodgers maakte juist indruk bij Swansea. Hij dwong met de club promotie af. De promovendus beëindigde het seizoen als 11e. Eerder werkte bij Reading en Watford.
'Ik ben vereerd met deze uitdaging', zei Rodgers bij zijn aanstelling. 'Ik wil alle betrokkenen bedanken dat ik deze kans krijg. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan. Ik beloof dat ik mijn leven zal geven voor Liverpool en dat ik alles zal doen om de principes van de club op en naast het veld te verdedigen.'
Voorzitter Tom Werner is blij met de nieuwe coach. 'Hij was onze eerste keuze en hij was de beste keuze', aldus de preses. .
- InnerHarbour
Mmmmmmmmmm, Rodgers wil verzorgd combinatievoetbal spelen, ik heb sterk mijn twijfels of Liverpool daar de spelers voor heeft.
YNWA
Engeland en Schotland
Met Suarez gaat dat in ieder geval niet lukken.
Zonder Luis is Liverpool niks beter dan pak m beet Swansea.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kuyt naar Fenerbahce.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Engeland en Schotland
Logisch dat hij niet naar Feyenoord gaat als zich zo'n kans aandient. Wie wil er nou niet in die competitie spelen, dat heeft vast niets met geld te maken...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En dat voor 3 jaar he. Ambitieus, zeker als je bedenkt dat hij nog zeker terugkeert bij Feyenoord, FC Utrecht en Katwijk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Engeland en Schotland
Alleen dan in omgekeerde volgorde!
Engeland en Schotland
Ooit komt hij terug om trainer te worden van Fenerbahçe.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha wat een trieste transfer.