Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » wo feb 20, 2019 11:54 am

Lekker, Thijs!

Dit gebeurt volgens mij ook echt vrijwel nooit dat dit soort wedstrijden beiden in 0-0 eindigen! De CL is doorgaans nogal doelpuntrijk.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 20, 2019 12:06 pm

Thijs schreef:Ik had vanaf het eerste fluitsignaal 2,50 euro ingezet op 'beide wedstrijden eindigen in 0-0'.

Ik ben dus (denk ik) ongeveer de enige voetballiefhebber geweest die een werkelijk bloedstollende avond heeft beleefd. Elke minuut zag ik mijn uitcash-bedrag verder oplopen, in de 85e minuut kon ik er al 280 euro voor krijgen...begon helemaal te trillen (als dat doelpunt valt gooi je voor je gevoel toch een paar honderd euro weg, ook al had je die niet vooraf) en achteraf ben ik vooral blij dat ik Lyon-Barça niet live zag. Wat een kansen!

Maargoed, van twee en een halve euro heb ik in anderhalf uur tijd 500 euro gemaakt, mijn hele reis+verblijf+eten+drank+kaartje is hiermee al gedekt. Thanks verdediging van Liverpool/Bayern/Lyon/Barcelona!
Leuk voor je man, cheers :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo feb 20, 2019 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 20, 2019 12:31 pm

Lekker!
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 20, 2019 12:39 pm

Lionel schreef:Lekker!
Jij verliest seizoen in seizoen uit veelal met je sport weddenschappen, toch?

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 20, 2019 12:41 pm

Laat ik het zo zeggen... Ik ben weleens blijer geweest met Ajax en Barca.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 20, 2019 12:52 pm

Lionel schreef:Laat ik het zo zeggen... Ik ben weleens blijer geweest
Lionel schreef:met Ajax en Barca.
Tja. Het is gewoon link om er blind maar vanuit te gaan dat Ajax wint van Heracles of van Feyenoord.
Of om standaard een flink bedrag te zetten op een ruime thuiszege van FC Barcelona. Ook Barça gaat weleens flink onderuit in thuiswedstrijden.

Liverpool was voor de winterstop een veel groter zekerheidje geweest.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo feb 20, 2019 1:48 pm

Zekerheidjes bestaan niet met weddenschappen. Anders zouden die wedkantoren niet bestaan. Ik ging zelf vorige week nog het schip in met Tagliafico die géén geel pakte tegen Madrid. Wie verwacht dat nou? :confused.gif:

Maar terug naar Liverpool. Als ze in de terugwedstrijd hun hoge tempo wat beter afwisselen met rust op de momenten dat je het verschil kunt maken dan gaan ze dit wel redden. Nu gingen kansen verloren (bijvoorbeeld Mané alleen voor de keeper) of kwamen de kansen niet, omdat de speler in kwestie te gehaast was.

Het is wel een elftal waar je echt de hand van de trainer herkent. Club en speler passen prima bij elkaar.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 20, 2019 2:12 pm

Marillion schreef:Zekerheidjes bestaan niet met weddenschappen. Anders zouden die wedkantoren niet bestaan. Ik ging zelf vorige week nog het schip in met Tagliafico die géén geel pakte tegen Madrid. Wie verwacht dat nou? :confused.gif:

Maar terug naar Liverpool. Als ze in de terugwedstrijd hun hoge tempo wat beter afwisselen met rust op de momenten dat je het verschil kunt maken dan gaan ze dit wel redden. Nu gingen kansen verloren (bijvoorbeeld Mané alleen voor de keeper) of kwamen de kansen niet, omdat de speler in kwestie te gehaast was.

Het is wel een elftal waar je echt de hand van de trainer herkent. Club en speler passen prima bij elkaar.
Had Ajax over 2,5 kaart. Ongelooflijk.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo feb 20, 2019 6:26 pm

Liverpool is vooral zonder bal erg goed. Ze kunnen heel indrukwekkend druk zetten. Maar zodra ze de bal krijgen is het niet veel qua teamplay. Dan hopen ze op een bevlieging van een van de drie voorin.

Gisteren was niet veel. Wij prikten er 3 in thuis tegen die gasten. Misschien dat Klopp even met Erik moet bellen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 20, 2019 7:12 pm

Mr. Ajax schreef:Liverpool is vooral zonder bal erg goed. Ze kunnen heel indrukwekkend druk zetten. Maar zodra ze de bal krijgen is het niet veel qua teamplay. Dan hopen ze op een bevlieging van een van de drie voorin.
Nee zodra wij de bal veroveren proberen wij zo snel mogelijk te scoren en meestal staan de voorhoede spelers het dichts bij de goal, vandaar dat die worden aangespeeld.
Gisteren was niet veel. Wij prikten er 3 in thuis tegen die gasten.
Je had niet door dat BM ons totaal anders benaderde dan jullie?
Misschien dat Klopp even met Erik moet bellen.
Om ten Hag uit te leggen hoe je ondanks dat je de helft van je verdediging mist toch de 0 houdt neem ik aan.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 20, 2019 10:01 pm

Tegen een Bayern zonder 3 van de 4 aanvallende basisspelers?

Bayern speelde zoals je op Anfield moet spelen. Alleen misten ze aanvallend de spelers om Liverpool pijn te doen. In München gaat Liverpool eraf.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 20, 2019 10:11 pm

Heel veel dom gedaaf. Toch is liverpool wel een ploeg waar Ajax het lastig tegen zou krijgen, beetje heracles/feyenoord, met iets betere voetballers
I think I lost my fucking headache

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo feb 20, 2019 10:24 pm

Marillion schreef:Zekerheidjes bestaan niet met weddenschappen. Anders zouden die wedkantoren niet bestaan. Ik ging zelf vorige week nog het schip in met Tagliafico die géén geel pakte tegen Madrid. Wie verwacht dat nou? :confused.gif:

Fernandinho, Otamendi & Aguero werden getipt voor vanavond, stonden alle 3 op scherp (net als situatie Ramos) en Schalke mag normaal gesproken geen probleem zijn. Fernandinho & Otamendi hebben al geel gepakt zag ik (heb alleen niet gezien of het opzichtige kaarten waren?)

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 20, 2019 11:01 pm

LucaS schreef:Heel veel dom gedaaf. Toch is liverpool wel een ploeg waar Ajax het lastig tegen zou krijgen, beetje heracles/feyenoord, met iets betere voetballers
Niet om wat maar Ajax wordt omver geblazen hoor.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 21, 2019 7:41 am

LucaS schreef:Heel veel dom gedaaf. Toch is liverpool wel een ploeg waar Ajax het lastig tegen zou krijgen, beetje heracles/feyenoord, met iets betere voetballers
:aai.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 21, 2019 7:44 am

Lionel schreef:. In München gaat Liverpool eraf.
Tenzij BM weer zo laf speelt krijgen wij daar juist ruimte, ik zeg 1-3. Door naar de volgende ronde.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 21, 2019 8:03 am

Speciaal voor Rishi, een aardig goaltje van Ox. :blackcat.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 21, 2019 8:50 am

Duidelijk blijkt waar de sympathie van Lampard ligt, nobody likes us but we don't care. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 21, 2019 10:34 am

InnerHarbour schreef:
Tenzij BM weer zo laf speelt krijgen wij daar juist ruimte, ik zeg 1-3. Door naar de volgende ronde.
Ja het scheelt wel dat Kimmich geschorst is en bij jullie Virgil weer mee doet. Maar ik verwacht van de vleugelspeler van Bayern meer dan ze nu lieten zijn. Robbery... Ben benieuwd.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 21, 2019 10:43 am

Lionel schreef:Ja het scheelt wel dat Kimmich geschorst is en bij jullie Virgil weer mee doet. Maar ik verwacht van de vleugelspeler van Bayern meer dan ze nu lieten zijn. Robbery... Ben benieuwd.
Gnabry en Coman zijn de oudjes allang voorbij. Conan was niet helemaal fit, maar die jongen kan er goed ballen. Gnabry ook, Robertson had het lastig met hem.

Maar met VVD en Firmino fit heeft Liverpool een goede kans. Zó spannend is Bayern niet. Van hun middenveld kwam er weinig.

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 21, 2019 10:53 am

James is verleden tijd. Te statisch. Goretzka is een stuk dynamischer.

Ik vond Ribery in een kwartier beter dan Coman in 75 minuten.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 21, 2019 11:43 am

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:
Ja het scheelt wel dat Kimmich geschorst is en bij jullie Virgil weer mee doet. Maar ik verwacht van de vleugelspeler van Bayern meer dan ze nu lieten zijn. Robbery... Ben benieuwd.
Die Kimmich had geen vat op Mané die met afstand de gevaarlijkste aanvaller was, hij loopt niet voor niets tegen geel aan omdat hij hem voor de zoveelste keer niet kon houden.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 24, 2019 5:32 pm

Top of the league. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 24, 2019 5:38 pm

InnerHarbour schreef:Top of the league. :biggthumpup.gif:
Hahaha dit gaat niet lang meer goed hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo feb 24, 2019 6:56 pm

InnerHarbour schreef:Top of the league. :biggthumpup.gif:
Ik heb de hele wedstrijd zitten kijken IH, maar ik vond het niet best. Als je zoveel kwaliteit voorin hebt lopen en zo weinig creëert tegen een tegenstander die in de rust al door zijn wissels heen was, zou ik er als ik jou was nog niet gerust op zijn dat de eerste landstitel in 29 jaar binnen komt.

Plaats reactie