Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
OC is de rest van het jaar verboden voor stuiterballen.
YNWA
Ben benieuwd straks. Ga voor deze pot in plaats van Barca.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- Monkey Tonk
Kan ik dat omgekeerde verrekijkertje van je lenen voor deze pot?
- InnerHarbour
Bayern ook aardig aanvallend. James en Thiago op het middenveld.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
eens kijken of Liverpool een beetje in de buurt kan komen van Ajax ...
Vind het nog niet bijzonder. Lamme tegen 70% bayern
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wat is Kimmich goed hè. Toch ‘net’ een ander niveautje dan die Alexander-Arnold.
Ik heb het een beetje half gevolgd, toch een observatie: Het zou Liverpool goed doen als hun aanvallers af en toe iets meer rust hebben aan de bal. Het hoeft niet altijd allemáál in de hoogte versnelling.
Nil volentibus arduum
Tta en ferminho speelden goed. De rest was niet zo best. Bayern rustig ,durfden onder de druk te voetballen. En de verdediging was top bij bayern.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Monkey Tonk
Pijn aan de ogen. Wat een zooitje.
- InnerHarbour
Het viel mij wat tegen, slechtste wedstrijd van Mo Salah sinds hij ons shirt draagt. Mané, Keïta, Firmino en Henderson wel goed. Compliment naar ons gelegenheid centrale duo die nauwelijks een kans hebben weggegeven ondanks de fratsen van Becker in het eerste kwartier. Wel belangrijk, geen thuisdoelpunt weggegeven, 0-0 is beter dan welk ander gelijkspel in deze fase. Op naar zondag wat natuurlijk een veel belangrijkere wedstrijd is, VvD is er dan weer bij.
Oh voor ik het vergeet, wat een prima scheidsrechter!
Oh voor ik het vergeet, wat een prima scheidsrechter!

YNWA
Jammer, had wel meer verwacht eerlijk gezegd. Liverpool vond ik wel iets meer aandringen maar dat liet Bayern ook wel toe. Salah speelde niet best vandaag, ook Ferminho en Keita kunnen beter.
Zou Liverpool ook kunnen doseren? Ik denk dat ze dan nog beter voor de goal kunnen komen, het is soms wel heel erg ren je rot. Maar, ik zie de Engelsen dit er wel uitslepen. Bayern is over zijn beste kunnen heen.
Zou Liverpool ook kunnen doseren? Ik denk dat ze dan nog beter voor de goal kunnen komen, het is soms wel heel erg ren je rot. Maar, ik zie de Engelsen dit er wel uitslepen. Bayern is over zijn beste kunnen heen.
Bayern miste Robben, Muller, Ribery (viel eventjes in) en Goretzka. Zijn die er over twee weken wel bij?
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Müller in ieder geval niet.
Toch bizar dat de nummer 2 van de sterkste competitie ter wereld niet thuis weet te winnen van de blijkbaar erg op hun retour zijnde nummer 2 van een tweederangs competitie.
Toch bizar dat de nummer 2 van de sterkste competitie ter wereld niet thuis weet te winnen van de blijkbaar erg op hun retour zijnde nummer 2 van een tweederangs competitie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Müller is nog geschorst en Robben, nou het lijkt mij sterk, die jongen die nu voor Ribery speelde vind ik beter dan Ribery. Ben niet zo'n fan van die Fransman.Lionel schreef:Bayern miste Robben, Muller, Ribery (viel eventjes in) en Goretzka. Zijn die er over twee weken wel bij?
YNWA
- Monkey Tonk
Volgens mij hebben ze geen kans gecreeerd. Een paar klutsballetjes die goedvielen, maar dat was het. Salah is sinds de judogreep van onze vriend Ramos niet meer op het niveau van daarvoor geweest.raymon schreef:Müller in ieder geval niet.
Bayern had Muller niet, omdat die onze Argentijn bijna een kopje kleiner maakte. Dezelfde kop die het lukte om een zeer belangrijk doelpunt te maken tegen Ramos en co. De rest van dat verhaal kennen we.
Maar je weet het nooit, want de nummer 2 van de Mickey Mouse competitie had in Munchen een hele rits aan kansen, en had het toen aan zichzelf te wijten dat er geen drie punten werden meegenomen. anders was waarschijnlijk datzelfde aantal punten vanavond naar Amsterdam meegegaan.
Small world.
Voor rust van met name twee Liverpool momenten genoten. Eerst op 40 minuten die hakbal van Salah waarmee hij een teamgenoot in de 16 in kansrijke positie in stelling bracht.
En circa 1 minuut voor rust dat inspelen van Salah, een heel goede kaats van Wijnaldum naar Firmino op volle snelheid die er vervolgens wel te weinig mee deed.
0-0 denk ik idd best een goede uitgangspositie voor Liverpool. In de return kan opeens wel de ene goal na de andere vallen en zou me niet verbazen als de uitgoals de doorslag geven. Kimmich dan geschorst.
En circa 1 minuut voor rust dat inspelen van Salah, een heel goede kaats van Wijnaldum naar Firmino op volle snelheid die er vervolgens wel te weinig mee deed.
0-0 denk ik idd best een goede uitgangspositie voor Liverpool. In de return kan opeens wel de ene goal na de andere vallen en zou me niet verbazen als de uitgoals de doorslag geven. Kimmich dan geschorst.
- InnerHarbour
De laatst bal was gister slecht, klein voorbeeld Keïta halverwege de eerst helft stoomt op kan hem zo door het midden steken op Firmino of op Salah, beide haden alleen voor Neuer gestaan maar hij speelt naar links en nog te zacht ook, weg kan.
Nu ja het is zo, BM zal thuis wat willen doen en dan krijgen wij meer ruimte. Zondag United ik heb er al zin in
Nu ja het is zo, BM zal thuis wat willen doen en dan krijgen wij meer ruimte. Zondag United ik heb er al zin in

YNWA
- Giacomo Puccini
Matig potje, deze ploegen gaan de Champions League in ieder geval niet winnen.
Ajax!
Liverpool krijgt nu te maken met teams die zich aanpassen. Vorig jaar kon alles maar. Nu hebben ze een andere status.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, laatste bal inderdaad. Ik vond Keita sowieso weer zwak. Henderson was sterk.InnerHarbour schreef:De laatst bal was gister slecht, klein voorbeeld Keïta halverwege de eerst helft stoomt op kan hem zo door het midden steken op Firmino of op Salah, beide haden alleen voor Neuer gestaan maar hij speelt naar links en nog te zacht ook, weg kan.
Ondanks Matip de nul gehouden.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik had vanaf het eerste fluitsignaal 2,50 euro ingezet op 'beide wedstrijden eindigen in 0-0'.
Ik ben dus (denk ik) ongeveer de enige voetballiefhebber geweest die een werkelijk bloedstollende avond heeft beleefd. Elke minuut zag ik mijn uitcash-bedrag verder oplopen, in de 85e minuut kon ik er al 280 euro voor krijgen...begon helemaal te trillen (als dat doelpunt valt gooi je voor je gevoel toch een paar honderd euro weg, ook al had je die niet vooraf) en achteraf ben ik vooral blij dat ik Lyon-Barça niet live zag. Wat een kansen!
Maargoed, van twee en een halve euro heb ik in anderhalf uur tijd 500 euro gemaakt, mijn hele reis+verblijf+eten+drank+kaartje is hiermee al gedekt. Thanks verdediging van Liverpool/Bayern/Lyon/Barcelona!
Ik ben dus (denk ik) ongeveer de enige voetballiefhebber geweest die een werkelijk bloedstollende avond heeft beleefd. Elke minuut zag ik mijn uitcash-bedrag verder oplopen, in de 85e minuut kon ik er al 280 euro voor krijgen...begon helemaal te trillen (als dat doelpunt valt gooi je voor je gevoel toch een paar honderd euro weg, ook al had je die niet vooraf) en achteraf ben ik vooral blij dat ik Lyon-Barça niet live zag. Wat een kansen!
Maargoed, van twee en een halve euro heb ik in anderhalf uur tijd 500 euro gemaakt, mijn hele reis+verblijf+eten+drank+kaartje is hiermee al gedekt. Thanks verdediging van Liverpool/Bayern/Lyon/Barcelona!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Thijs schreef:Ik had vanaf het eerste fluitsignaal 2,50 euro ingezet op 'beide wedstrijden eindigen in 0-0'.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"