Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League
Het verschil was 16 (!!!) punten vorig jaar. En op basis van dit potje is dat dus opeens teniet gedaan? En dat allemaal vanwege Ramalho en de andere breedte aankopen?
Is zeker zo. Ik zie psv alleen nu niet zo makkelijk meer punten verliezen van de kleinere clubs.
Was trouwens de kopbal van de Turken niet houdbaar, het was een mooie zweefduik van Drommel maar de bal was niet in het uiterste hoekje
Was trouwens de kopbal van de Turken niet houdbaar, het was een mooie zweefduik van Drommel maar de bal was niet in het uiterste hoekje
Ik deel de hosanna stemming over Psv niet, op TV en Radio ging men behoorlijk los w.b. deze wedstrijd.Ik vond het niks bijzonders, gammel overkomen.Ginkel en Propper b.v. heb je die gezien in de omschakeling ?.Jesus die zijn langzaam ...
Blij met de punten ...
We hebben alleen in de beker van ze gewonnen. Bij PSV waren Gotze en Gakpo langdurig afwezig.
Kwartje viel in januari een aantal keer de goede kant op.
Ik zie PSV niet zo snel, en dat is niet op basis van alleen een Ramalho en wat ‘breedte-aankopen’, punten verliezen. Ze zijn weer een jaar verder onder Schmidt.
En natuurlijk was Gala heeeeeel slecht. Maar dan nog vind ik het druk zetten leuk om te zien. Daar gaan veel ploegen moeite mee hebben.
Mede daarom hoop ik dat PSV CL gaat spelen. EL nemen ze het eerste half jaar minder serieus.
IK GELOOF!!!!!!
Gezien de positie van Smidt bij eventuele uitschakeling CL. zal hij in ieder geval de EL zeer serieus nemen ..
Blij met de punten ...
-
Uiteraard. Maar we werden kampioen tegen de kleintjes. Van PSV niet gewonnen in de competitie.Gaizka1985 schreef: ↑do jul 22, 2021 5:25 pmDe vraag is hoelang ze fit blijven... ik ben wel fan van Gakpo!
Maar wij hebben de beste selectie, breder ook.
Ik vind dat ze aardig hebben ingekocht.
Malen gaat ook weg. Dus die zullen nog wel wat aankopen doen. Wellicht huren ze Bergwijn.
IK GELOOF!!!!!!
Zeker. Vooral aanvallend zijn ze sterk. Het zal hoe dan ook spannender worden dan afgelopen jaar. Maar goed, Schmidt wil nog wel eens rare keuzes maken. Hopelijk blijft hij dat doen dit seizoenLionel schreef:Uiteraard. Maar we werden kampioen tegen de kleintjes. Van PSV niet gewonnen in de competitie.Gaizka1985 schreef: ↑do jul 22, 2021 5:25 pmDe vraag is hoelang ze fit blijven... ik ben wel fan van Gakpo!
Maar wij hebben de beste selectie, breder ook.
Ik vind dat ze aardig hebben ingekocht.
Malen gaat ook weg. Dus die zullen nog wel wat aankopen doen. Wellicht huren ze Bergwijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Shakhtar vs Monaco staat op maar dat zijn niet de CL winnaars van 2022. Mijn God wat een droevige vertoning.
Traore speelt mee maar zie hem weinig goed doen.
Die heeft Overmars goed verkocht

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Jij zegt het, ik denk het. Tweede helft wel ietsje beter.Mano schreef:Shakhtar vs Monaco staat op maar dat zijn niet de CL winnaars van 2022. Mijn God wat een droevige vertoning.![]()
Dat Shakhtar lijkt wel op een vreemdelingen legioen. Zit daar een beleid achter?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Lijkt wel een Braziliaanse enclave ofzo. 
Mocht Ajax tegen een van deze 2 moeten, ben ik niet rouwig (gebaseerd op deze wedstrijd)
Braziliaan met de naam (dappere) Dodo
Die weinig goeds doet btw

Mocht Ajax tegen een van deze 2 moeten, ben ik niet rouwig (gebaseerd op deze wedstrijd)
Braziliaan met de naam (dappere) Dodo

Die weinig goeds doet btw
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- raymon
- Contacteer:
Dat was stiekem een aardig doelpunt met een mooie rol voor Traore.
Ja dat zag er wel Netjes uit…
Eerste helft gezien. Monaco heer en meester. Die hebben het dan enorm weggegeven...
Wel grappig om te zien dat die lui van Shaktar bij iedere gelegenheid probeerden om de Rus Golovin uit de wedstrijd te schoppen.
Wel grappig om te zien dat die lui van Shaktar bij iedere gelegenheid probeerden om de Rus Golovin uit de wedstrijd te schoppen.

- raymon
- Contacteer:
Tweede helft was wat gelijkwaardiger maar Volland zal slecht hebben geslapen. Die had er volgens mij wel 4 moeten maken.wimpey schreef:Eerste helft gezien. Monaco heer en meester. Die hebben het dan enorm weggegeven...
Nou we mogen niet klagen!
Hallooooo. Er is geloot! Wakker worden allemaal! 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Jinne
- Site Admin
Man United verliest van Young Boys 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 10/11
Barcelona speelt in een CL-kraker tegen Bayern München met een aanval bestaande uit Memphis Depay en Luuk de Jong.
Oh boy.
Oh boy.

- Giacomo Puccini
Volgens Simon Kuper wordt Barcelona een Europese subtopper. Ploeg 3-4 in Spanje. Daar ziet het inderdaad naar uit.
Ze doen me een beetje aan Feyenoord denken. Een hoop nostalgie, maar spelend in een hopeloos verouderd stadion en mede daarom de financiën niet op orde.
Ze doen me een beetje aan Feyenoord denken. Een hoop nostalgie, maar spelend in een hopeloos verouderd stadion en mede daarom de financiën niet op orde.
Ajax!
Wat een armoe dat barca.
Luuk de jong in de spits
Luuk de jong in de spits

Het is op dit moment echt complete middelmaat. Dat zal wel even wennen zijn voor de supporters daar, al ging het natuurlijk al wel wat jaartjes bergafwaarts.Giacomo Puccini schreef: ↑di sep 14, 2021 8:28 pmVolgens Simon Kuper wordt Barcelona een Europese subtopper. Ploeg 3-4 in Spanje. Daar ziet het inderdaad naar uit.
Kicki rusha van Baffa. Armetierig spel. Erg matig materiaal. Sergi Roberto 

-
- AT Toto winner 10/11
Op (middel)lange termijn natuurlijk niet. Er komt daar elk jaar enorm veel geld binnen. Omzet is top 3 van de wereld. Die komen er over een paar jaar wel weer bovenop. Ze hebben alleen jarenlang krankzinnige salarissen betaald en bizar veel geld neergelegd voor een aantal miskopen. Die salarissen zijn al afgenomen (Messi, Griezmann, Suarez). Nu de afschrijvingen op Coutinho, Dembele, Griezmann en Pjanic nog even doorslikken en ze kunnen weer gaan bouwen.Giacomo Puccini schreef: ↑di sep 14, 2021 8:28 pmVolgens Simon Kuper wordt Barcelona een Europese subtopper. Ploeg 3-4 in Spanje. Daar ziet het inderdaad naar uit.