Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Juventus zal met AS en Milan wel gaan uitvechten wie tweede wordt. Inter is te goed.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens de Gazzetta dello Sport gaat Wolfsburg nog één poging wagen om Diego te strikken. Ze hebben een bod van 20 (!) miljoen neergelegd bij Juventus. Overigens zou Juventus zich nog willen versterken met Demichelis.
- Jinne
- Site Admin
Gaat Juve dan weer voor een plekje in de subtop? 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die McLaren heeft de droombaan van Jol, strooit met geld.Peter schreef:Volgens de Gazzetta dello Sport gaat Wolfsburg nog één poging wagen om Diego te strikken. Ze hebben een bod van 20 (!) miljoen neergelegd bij Juventus. Overigens zou Juventus zich nog willen versterken met Demichelis.
- peter
Vandaag vertrekt Galliani van Milan naar Barcelona om te praten over de verhuur van Zlatan naar Milan. Het zou dan gaan om een huurconstructie met Borriello die de andere kant op gaat.
Juventus is er ook maar weer druk mee, want nu lees ik weer dat ze Di Natale willen/gaan contracteren (als opvolger van Diego).
Juventus is er ook maar weer druk mee, want nu lees ik weer dat ze Di Natale willen/gaan contracteren (als opvolger van Diego).
- peter
Ben benieuwd wat zijn volgende stop wordt. Moeten voor de rest hopen dat Barcelona geen opvolger voor Zlatan zoekt. Je moet er niet aan denken dat ze op maandag aankloppen bij Ajax voor Suarez.Huntelaar spil in deal Ibrahimovic Van onze Telesportredactie
MILAAN - AC Milan wil Klaas-Jan Huntelaar verkopen om de komst van Zlatan Ibrahimovic mogelijk te maken. Dat melden bronnen binnen de Italiaanse club.
Huntelaar Foto: ANP Arnold Oosterveer, de zaakwaarnemer van de aanvaller, is daar gisteren - vijf dagen voor het sluiten van de transfermarkt - over geïnformeerd door algemeen directeur Ariedo Braida.
Aanvankelijk wilden de Milanezen Huntelaar als wisselgeld aanbieden, maar Barcelona liet weten niet geïnteresseerd te zijn in de Nederlander of welke AC Milan-speler dan ook. Beide clubs hebben inmiddels een prinicpeakkoord over het te betalen bedrag. Zowel in de Duitsland als in de Engeland is nog steeds flinke belangstelling voor Huntelaar.
Tottenham deed vorig jaar al pogingen Huntelaar binnen te halen. Clubs hikken echter tegen de transfersom aan zolang die vijftien miljoen euro bedraagt.
Telegraaf
- peter
Diego is dus ook rond met Wolfsburg. Ik ben benieuwd wat Juventus nu gaat doen, want als ik zag wat er gisteren op de bank zat, dan word je daar niet heel vrolijk van. OK, Marchisio, Iaquinta en Krasic waren er niet bij, maar toch.
- peter
Quagliarella? Goeie optie. 

Had Suarez kunnen zijn, als Ajax het niet had gehaald...
-
Maar Suarez was toch niet goed genoeg voor de echte top, volgens jou? Waarom zou Juve em dan willen halen?Feest schreef:Had Suarez kunnen zijn, als Ajax het niet had gehaald...
Whitey on the moon.
De vraag stellen is de vraag beantwoorden.
Amauri ligt er een maand uit met een bovenbeenblessure.
- peter
Inter begint furieus aan die Europese Supercup. Het lijkt er op dat Benitez iets meer kiest voor zekerheid. Nog meer zekerheid.
Reyes maakt de 1-0. Inter is ook matig, hoor.
Reyes maakt de 1-0. Inter is ook matig, hoor.
Inter is matig? Ik neem aan dat je alleen in deze wedstrijd bedoeld?
Dit is namelijk bijna exact hetzelfde team wat vorig jaar alles won. De verslaggever is ook niet goed bij z´n hoofd, nu heeft Inter ineens aankopen nodig.
Dit is namelijk bijna exact hetzelfde team wat vorig jaar alles won. De verslaggever is ook niet goed bij z´n hoofd, nu heeft Inter ineens aankopen nodig.

Het Benitez-effect slaat sneller toe dan ik dacht.
- peter
Uiteraard. Ik bedoel niet het afgelopen seizoen.Hoeladans schreef:Inter is matig? Ik neem aan dat je alleen in deze wedstrijd bedoeld?
De transfer van Quagliarella naar Juve is overigens definitief, wordt gehuurd voor 4,5 miljoen euro met een optie om hem aan het eind van het seizoen voor 10,5 miljoen euro over te nemen. Gaat 2 miljoen euro per jaar verdienen.
Benji schreef:Het Benitez-effect slaat sneller toe dan ik dacht.

Van Mourinho naar Benitez is echt een gigantische achteruitgang.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
Het loopt storm in Italia. Zlatan is op weg naar Milan en Huntelaar mag vertrekken. Spurs en Schalke04 worden genoemd en bij laatstgenoemde club gaat hij dit weekend op bezoek.
Juventus is bijna rond met Capdevila, trouwens.
Juventus is bijna rond met Capdevila, trouwens.
- Jinne
- Site Admin
Een Spanjaard in Italie? Gaat dat wel eens goed?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Capdevila is sowieso niet zo goed.
- peter
Schalke zou al rond zijn met Milan over de koop van Huntelaar. Er wordt melding gemaakt van 13 miljoen euro, maar Huntelaar moet zelf nog wel om de tafel met de Königsblauen.
Volgens mij zit hij dan wel op zijn niveau, hoor.
Volgens mij zit hij dan wel op zijn niveau, hoor.